Vanavond gezellig gegeten bij oud collega. Dus even alles teruggelezen, Meiden met goede echo, wat tof zeg dat jullie al van die prachtige beelden hebben gezien. Bewegende mini mensjes @Maike; wat vind ik dit erg voor je zeg. O wat zal dat kl*te zijn zo'n week in spanning. Ik hoop dat de week snel gaat voor je en je meer duidelijkheid krijgt. En dat het mee zal vallen, er is nog wel wat hoop. @budgie; wat vreselijk voor je zwager, ik hoop dat de vorm mee valt en dat het goed te behandelen is. Er zijn inderdaad vele vormen van leukemie, ik heb zelf in september afscheid moeten nemen van een zeer dierbare aan deze rotziekte. Deze man was al wel wat ouder, ik hoop dat de jonge leeftijd van jou zwager een positieve invloed heeft.
Ah nee juli wat klote!! Veel sterkte vandaag hoop dat t toch gewoon n adertje was ofzoiets? Terugzetten: ze hebben me ver teruggezet van 8w naar 6,4 weken dus dat scheelt wel veel maar ga zelf nog van die 8 weken uit.. Kan bijna niet anders als ik ga tellen. We zien t de 9e wel in Rotterdam. Daar hebben ze misschien al n beter beeld..!
Tnx allemaal. .. doet me goed... sterkte julia en budgie! Fijn dat er ook goede echos waren. In zon grote groep is r verhouding van vlindertjes tot kindjes al snel groot. TTebminste zo lijkt t
Goedemorgen dames! @Juli, hoe laat moet je naar de verloskundige? Ik mag over 23 uurtjes! Nog even geduld dus. Moet wel zeggen dat ik door het slechte nieuws hier heel erg nerveus ben ervoor. En dat is eigenlijk niks voor mij...
Nee juli! Wat erg ik hoop dat het maar een addertje was...na een goede echo verwacht je dit toch ook niet?!
Juli.... ik denk aan je! Ook ik schrik echt van je berichtje. Dat verwacht je niet na zo'n goede echo. Laten we hopen dat het idd een gesprongen ader is. Heel veel sterkte...
Pfff wat veel slechte berichten hier zeg! Ik dacht dat het gemiddelde was dat 1 op 7 zwangerschappen eindigt in een miskraam. En dat gerekend vanaf het prille begin (dat dus niet iedereen weet dat het een miskraam is). Volgens mij zitten wel al over het gemiddelde heen.