1 - 15 Juli 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LiLaa, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Tnx allemaal. Jullie zijn lief...

2. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    @Maike: heel veel sterkte!! Weet verder
    niet wat ik moet zeggen..

3. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Dames ik voel me zooo moe, ik had de lijst niet eens bijwerken..
    Ik duik mijn bed in.. slaap lekker allemaal..

4. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Slaaplekker en een fijne week toegewenst allemaal!

5. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    Vandaag 9 weken zwanger!!!!!!!!!!!!!!!

Zag helemaal geen echo's staan vandaag en morgen?!!

Fijne dag allemaal!!

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

*zwaaizwaai* ben er wel, lees trouw mee maar erg druk hier met 2 kleine koters, sint/verjaardagen/werk en dan moe en misselijk...

7. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Brr idd bapsie hier het zelfde verhaald! Druk druk en dan die misselijkheid erbij. Nog een paar weken dan wordt het vast beter!

Doei meiden! Fijne dag!

8. Piggy

Piggy Lid

25 okt 2013
    48
    25
    18
    NULL
    NULL
    @mom2be92: Wat erg van je beste vriend!!!.. Wat een verdriet! Lijkt me verschrikkelijk. Maar zoals je zegt: zo'n nieuw leven in je geeft hopelijk wel wat rust. Maar ontzettend dubbel dat hij dit dan niet meer mee mag maken. Maar hij zal ongetwijfeld superblij voor je geweest zijn!

@deweekisweerbegonnen: zo moe, ben nu al een uur wakker maar kan me er niet toe zetten om op te staan. Heel erg druk op werk en wil het liefst gewoon onder de dekens blijven en de rest van de wereld negeren! Maar ik sleep mezelf zo maar uit bed.

@intake: Vandaag heb ik om half 3 intake. Weten jullie of je dan ook echo krijgt? Of is het alleen een gesprek? Zou wel een lange afspraak zijn vertelde ze de vorige keer.

@lijst: 11 december heb ik mijn termijnecho, weet niet of ik dat al gezegd had? Dat is volgende week al, wat gaat de tijd snel!!

@allemaal: Succes allemaal met de maandag, nog maar vijf dagen en het is weer WEEKEND :) :) :)

9. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    goedemorgenbeginjulibabyladies! :D

10. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Piggy; bij mij was de intake met echo, ze willen kijken of je ook daadwerkelijk zwanger bent en alles tot dan toe goed is. Maar weet niet of ze dat overal zo doen?

11. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Goedemorgen dames! VANDAAG 9 WEKEN ZWANGER!
    Allemaal een goed weekend gehad?
    Ik heb mijn verjaardag gevierd en heb het enorm naar m'n zin gehad (en flink verwend!)
    Het viel mensen trouwens wel op dat ik niet kon drinken .. Heb gezegd dat ik aan de antibiotica zit! Heel erg om te liegen maar het is even niet anders. Heb vrijdag pas de eerste echo.

@Maaike:
    Ik lees het slechte nieuws. Wat zal dit vreselijk voor jullie zijn... Hoop dat jullie dit verlies een plekje kunt geven en er weer met volle moet kan gaan voor een plakbeeb! Gaat jullie wel lukken, echt waar.. al duurt het even.
    Dikke knuff jou kant op!

@Piggy: Heel veel succes vandaag! :) Ik heb de intake en termijn echo samen. Maar het kon ook apart maar dat hebben ze er bij mij bij gezegd toen ik de afspraak ging maken. Anders bel je ze even op voor duidelijkheid.

12. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Yay gefeliciteerd 9 weken :D hihi.

Nog 4 nachtjes tot 6 december! Kan echt niet wachten!!!! Ben wel een beetje zenuwachtig ook! (echo!)

13. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Piggy; veel succes met de echo vandaag.
    Ik heb een verschrikkelijk weekend gehad. Ik heb mijn verhaal geplaatst in de lounge onder de titel mijn zusje. Het is veel te lang om het weer op te schrijven.
    Ik maak me echt wel zorgen om het kleintje in mijn buik, anderzijds ik kon niet anders dan doen wat ik heb gedaan. Maar wat een stress heeft dit in mijn lichaam teweeg gebracht. Ik heb vannacht wel zeker een paar uur geslapen. Dus dat is positief nu.

14. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Goedemorgen dames, hier zaterdag een echo. Ben super nieuwsgierig

15. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Pfff... heb het net gelezen! Wat vreselijk... Probeer rustig aan te doen en je rust te pakken nu. Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap heel veel stress gehad op emotioneel vlak, maar daar heeft mijn zoontje niet onder geleden zo blijkt...

16. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Phoe quenny wat een verhaal. Ik zou hetzelfde gedaan hebben. Je had het jezelf nooit vergeven als er iets gebeurd zou zijn.
    Maar hou je zus in de gaten.

17. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Bedankt meiden, frou je stelt me gerust. Bedankt.

18. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Haiko; jouw banner is echt geruststellend :p hihi.
    Ik zal zo ook even je verhaal lezen Queeny!

19. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    *ondertussen gelezen* jemig Queeny :(
    Je hebt het goed gedaan hoor, het is je zusje. Hopelijk komt ze eruit... wat een kutsituatie zeg!!
    Probeer nu even te relaxen, voor jezelf en je kindje. Wat bij mij helpt is (veel te vroeg :) ) kerstliedjes te luisteren. Heb een week lang ook veel stress gehad en dat hielp. Is er iets waarvan jij (ookal is het tijdelijk) rustig van wordt?

iig heel veel sterkte, want het klinkt alsof het nog niet voorbij is :(...

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Queeny: jeetje meid wat een verhaal! Maar je hebt goed gehandeld, iemand die mishandelt wordt moet geholpen worden omdat ze in zo'n cirkeltje blijven hangen en er zelf niet uitkomen. Misschien is het voor haar fijn/beter om hulp te gaan zoeken maar vooral die kerel niet meer toe te laten in haar leven en in dat van je nichtjes.
    Schouderklopje voor jou hoor, je hebt het goed gedaan!

Deel Deze Pagina