Haiko; Ja. Maar betekent dat als ik vrijdag (dan ben ik 9w6d) een kloppend hartje zie ik me niet zoveel zorgen meer hoef te maken dat doe ik namelijk (door al het slechte nieuws op t forum) al genoeg. Het blijft sowieso 40 weken spannend...
Ja Queeny, je hebt goed gehandeld. Ik heb namelijk precies het zelfde gedaan. Alleen was het geen zus maar mijn beste vriendin. Toen ik het hoorde zijn wij samen naar haar ouders gegaan want ze durfde het niet te zeggen. Ook was ze net bevallen van haar kindje en werd ze zelfs tijdens het voeden geslagen. Ongelofelijk dat er zulk soort gasten bestaan. Maar helaas.. Hier heeft aangifte niet eens geholpen want die gast ontkende alles en de verwondingen heeft ze niet op de foto gezet. Probeer goed met je zus er over te praten al is dat misschien lastig. Het is moeilijk voor haar als je een tijd met een gast hebt geleefd die altijd zo heeft gedaan nu te bekennen dat hij haar niet goed behandeld heeft.. maar met de tijd komt dat wel los. Nu kan je er voor haar zijn samen met je ouders. Houd je rustig en probeer ook aan jezelf te denken.
Meiden, ook hier bedankt voor de adviezen en luisterend oor. Dat doet me goed. Wij gaan met ons gezinnetje ons er bewust eventjes niet mee bezig houden, om even rust en afstand te bewaren. Ik bel mijn ouders vanmiddag of vanavond wel even. Chantal wat een prachtige foto's!
Wat fijn Chantal! mooie echo hoor!! @maike; wat is het leven toch oneerlijk af en toe.. heel veel sterkte toegewenst meid.. @hier; ook erg druk, wij vieren sint aankomend weekend. zaterdag en zondag.. Altijd leuk om weer surprises te maken.. NOT.. haha.. ik ben zo niet creatief.. Hier ook alweer 8+3 weken zwanger.. opzich gaat de tijd best snel, al kan ik niet wachten tot de 16e! iedereen hier heeft al een echo gehad tegen die tijd geloof ik haha! Voel me goed, alleen erg moe en last van obstipatie.. Maar ach, hoort erbij he!
♥ZWANGERSCHAPSLIJST♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missilie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal77 (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bubblybaby (22 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bakfiets (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Kirasese (28 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (jongen/meisje/Verrassing) - Danielle (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly79 (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (26 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rombely (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bapsie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Vosje2000 (29 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Stampertje89 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Remour (36 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (28 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mum2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Theekopje81 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Lady87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Iluna (38 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sannniee (28 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sterre82 (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lieke84 (29 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Roos6: 4 december - Termijn echo! Maike79: 4 december - Tweede echo! Lady1987: 4 december - Intake + Tweede echo! Theekopje81: 5 december - Intake + Eerste echo! Zia86: 5 december - Intake + Tweede echo! Rumour: 5 december - Intake + Eerste echo! Beccy: 6 december - Intake! Goo: 6 december - Intake + Termijn echo! Ise: 6 december - Termijn echo! Budgie: 6 december - Intake + Termijn echo! Bubblybaby: 6 december - Termijn echo! LiLaa: 9 december - Intake gyn + Termijn echo! Stampertje: 9 december - Tweede echo! Queeny: 9 december - Termijn echo! Juli85: 9 december - Termijn echo! Evelienj: 10 december - Intake + Termijn echo! Mom2Be92: 11 december - Termijn echo! Piggy: 11 december - Termijn echo! Frou: 13 december - Termijn echo! Bapsie: 16 december -Termijn echo! Roos99: 16 december - Eerste echo! Rombely: 17 december - Eerste echo! Sas27: 17 december - Tweede echo! Lady1987: 19 december - Derde echo! LiLaa: 30 december - 14 weken echo! LiLaa: 30 december - Pretecho geslachtsbepaling! Juli85: 13 januari - Controle + echo! Libra: 2 januari - Controle vk! Stampertje: 3 januari - Termijn echo! ------------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ------------------------------------------------------------------ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy - Tinebx - Baby09 - Nic78 - Palmboom - Noralie87 - Maike79 ------------------------------------------------------------------- *Alle nieuwe afspraken staan erop* *Vlindermama's bijgewerkt* *Libra uitgerekend datum blijft op 1 juli, anders klopt ons lijst niet*
Lieve meiden, jullie woorden ontroeren mij. Ik heb vanmiddag een heel stuk gewandeld met mijn lief en dochter. We hebben er bewust niet over gesproken en telefoon thuis gehouden. Daar knapte we alle drie van op zeg. Onze dochter voelt heus de sfeer wel aan, daar ben ik zeker van. Roos en lady; succes met de echo morgen. Maike; krijg jij nou morgen een echo om te kijken of je baarmoeder het goed schoon heeft? Of staat er op de lijst nog een oude afspraak?
Queeny wat een heftig verhaal! Wat hebben julie goed gehandeld als gezin!!! Lady en roos succes morgen!! Wil iemand mij op de lijst zetten ik heb 10 dec een intake en echo bij de vk
Bedankt voor de succeswensen voor morgen, maar....4 december is woensdag Maar toch....bedankt alvast! Heb er echt zin in, ben zo benieuwd naar hoe hij/zij gegroeid is. De vorige echo was nog niets meer op te zien dan een boontje met een knipperent lichtje. Ook geweldig, maar ik verwacht nu toch iets meer een mensje te zien....spannend!!
Queenie: Succes met de situatie waarin jullie nu zitten! Zal niet meevallen om je zusje zo te zien....heel veel sterkte gewenst!