@roos; gefeliciteerd, wat een heerlijk nieuws en wat een leuke FB aankondiging! @mom2be; dat duurt nog wel een aantal weken hoor, voor je de kleine kunt voelen. Jammergenoeg. Maar als je het dan voelt.... genieten! ♥♥♥♥♥♥
Hier van oma en een vriendin een knuffel gehad voor de kleine. Haha maar broerlief heeft ze al ingepalmd hihi
Jouw berekening klopt helemaal Mom2BE!!! Ik moet mijn banner nog aanpassen.... Ik heb een uitwendige echo gehad deze keer. Met 7 weken lukte dat nog niet en kreeg ik de echo inwendig, maar deze keer ging het gelukkig wel...
Nee vorige zwangerschap had ik geslachtsbepaling met 16 weken.. eerder kon het niet, was helemaal volgeboekt.. Maar ik ken veel vrouwen die geslachtbepaling doen met 14 weken.. Erg leukkkk.. Kan niet wachten..
@Hier: Net terug van de stad (prenatal) heb leuke rompertjes/sokjes/knuffeltjes gekocht voor de mini.. En zwangerschapsdoos opgehaald van Etos.. Owjaa ook lekker veel chocolade en marsepein (wat maken ze dat dingen zoo schattig) gekocht van v&d (laplace) hihihi.. Nu ga ik even lekker liggen samen met Kaan.. ❤️
Wow super roos! En leuke facebook aankondiging Lilaa.. het water loopt me in de mond van jouw broodje. Ik snak deze zwangerschap naar brood maar helaas kan ik dat niet eten (heb coeliakie). Het heeft me nog nooit zo gefrustreerd als nu!
zoo heb net ook me intake + echo gehad bij verloskundige en alles was helemaal goed ik had me helemaal ingesteld op vaginale echo maar werd gewoon buikecho al zoo bijzonder hartje klopte super stevig en snel en het bewoog zelfs al een klein beetje ben zoo blij mijn afspraak mag veranderd worden die van 19 dec mag eraf heb nu 20 dec combinatie test deel 1 en 6 jan echo bij kliniek 13 jan echo verloskundige
Gefeliciteerd met de goede echo's!!! Geniet ervan 😄 Roos: wat een leuke foto met die schoenen, leuk bedacht! Mom2be: jullie hebben al lekker geshopt Lilaa: jij krijgt een verbod op het plaatsen van zulke lekkere broodjes! Ohhh heb ik ook zin in
Hihihi jaa helaas gaat het wel even duren voordat ik mijn ukkie kan voelen... Maar ik kan niet wachten!!! Nou roos ik heb dan heel goed opgelethihihi En ja sterre ik heb al wat geshopt!!Vind het heerlijk...normaal shop ik voor mezelf maar nu dat ik een kleintje heb een me buik kan ik niet stoppen met shoppen voor hem/haar <3
wat een mooie foto,s!! lekker genieten heerlijk dat alles weer goed was wat is het weer koud he bah! ik vind het maar niks! ben benieuwd wat we morgen kunnen verwachten