Ik ben nog steeds een beetje confuus en het dringt niet helemaal door. Ben ook nog best een beetje angstig, maar zeg steeds tegen mezelf: ik heb mooie strepen, alles is goed
ik geloof het nog steeds niet, maar we waren dan ook helemaal niet bezig voor een kindje of zo... Heel onverwacht allemaal. mijn lief is gezegd dat de kans op de staatsloterij winnen groter was...
Mag ik wat vragen, waarom kom je gewoon niet met je andere account? Of gewoon vooraltijd met deze account? Anders raak ik steeds in de war hahahaha
@Chantallcindy: veel sterkte.. Ontzettend shit voor je. Hoop dat er snel een 'plakbeeb' komt (vind ik wel een mooie benaming) @Lilaa en Hooverphonic: Wat een knaltesten! Zo donker zijn de mijne helemaal niet... Lopen wel op, maar zijn niet zo knallend Hoe zit dat bij de rest? Ik merk dat ik nog heel erg onzeker ben.. Check toch steeds weer die onderbroek dat er geen spoortje bloed is te zien en ik blijf ook testen. Ik merk overigens dat ik 's avonds donkerder test dan 's ochtends.Het duurt nog zo lang tot de eerste echo. Ik vind het zo spannend! Ik liep overigens net vrij snel de trap af en mijn borsten deden pijn! Wil ze steeds ondersteunen als ik loop, maar dat ziet er zo gek uit Heel gek, maar mijn vriend denkt dat ik een bepaald seksstofje aanmaak. Lijkt er wel op want hij wordt bij het minste geringste ontzettend aanhankelijk Superveel zin dus! Ikzelf heb helemaal niet zoveel zin. Vind het nog een beetje lastig omdat het gebied daaronder nu helemaal in het kader van mijn baarmoeder lijkt te staan, lekker sexy maar niet heus haha
en ik kan me TOTAAL niet concentreren .. Niet op mijn werk, niet als mijn vriend iets vertelt. Ik dwaal echt zo snel af, heel erg eigenlijk. En ik heb het idee dat iedereen ziet dat ik iets verberg! En normaal ben ik nogal een feestbeest en drink ik aardig wat (ook na werk, in de personeelskroeg) en nu haak ik steeds af. Wat voor excuses gebruiken jullie? Of ben ik de enige (ex)alcoholist hier?
Hoe krijgen jullie de foto zo mooi in het forum? Heb ook weer een testje gedaan die wil ik wel ff showen
PRACHTIG!! Jammer dat de tekst na 24 uur weg is... Ik mag van mezelf dit weekend weer testen... Heb morgen de bloedtest en dan kijken of ik wat later een knaltest krijg!!!
Bij het opstellen van een reactie kan je kiezen voor snel reageren of zoiets als extra opties. Of je ziet bij de overige opties zoiets als beheer bijlagen staan. Daar kan je dan je foto uploaden
Lilaa ik had op mijn telefoon nog mijn oude account maar nu ook omgewisseld. Dus geen verwarring meer nu . Piggy ik check ook steeds mijn onderbroek hihi. Ben ook onzeker hoor en heb ook niet van die superknaltesten. Ze worden wel donkerder. De cb met indicator gaf zaterdag 1-2 weken aan en etos test licht streepje.
Die onzekerheid is dus "normaal" ik kijk ook iedere keer weer naar het wc papier, maar zeg tegen mezelf dat de testen knallen dus dat het echt wel goed zit. Voel me ook heel erg zwanger, dus moet eigenlijk ervan genieten. Maar denk dat dat pas gaat gebeuren na de eerste echo...
Doordat wij de pgd/ icsi behandeling in zijn gegaan sta ik inmiddels al bijna 5 maanden 'droog' Mijn partner heeft ook iets langer dan 3 maanden niet gedronken (was echt super trots op hem)!! Merkte dat ik geen alcohol drinken helemaal niet erg vond, tenzij ik in de buurt ben van mensen die niet van onze situatie op de hoogte zijn... Ik gebruik de bekende smoezen: trainen voor de D2D, ziek, medicijnen, ik ben solidair met mijn partner, hij mag niet drinken, etc