Hier ook vreselijk moe! Ik kan wel de hele dag slapen en heb nergens zin in. Dit had ik bij m'n jongens helemaal niet dus ik ben erg benieuwd of het nu een meid is.
Thx bapsie! Hier ook flink moe.. Na middag dutje kruip ik nu ook lekker m'n bed in. Morgen weer aan de bak! Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen mama's Fijne week toegewenst en moge wij allemaal met mooie echo's komen deze week. Voor mij en een paar dames is het extra bijzonder omdat we dit voor het eerst meemaken....mijn ukkie zien bewegen en groter worden aahhh zo bijzonder hihihi Nou dames voor de gene die gaan werken vandaag werkse en voor de geme die lekker mogen uitslapen slaapse nog! Xxx
hier ook moe maar vorige keren ook en heb al 2 jongens dus hier gaat t praatje niet op echo dames heel veel succes en vooral plezier!
Goedemorgen dames, hier ook niet vooruit te branden. Ik wil alleen maar slapen. Ik lig er nu elke avond om 19.00 uur in samen met zoonlief. Ik trek het anders echt niet, vandaag weer begonnen met werken ohh ik hoop dat ik de dag volhou. Bij Joris had ik dit ook echt niet, dus vandaar dat ik ook denk dat het een meisje wordt.
Dames die vandaag echo hebben, veel succes en plezier . Hier ook erg moe. Soms geeneens de puf/kracht om iets te doen. En dan heb ik nog zo'n energierijke vriend.. En op de vorige echo was onze uk ook net een stuiterbal met al zijn/haar bewegingen haha. Maargoed we weten allemaal waar we het voor doen . Mijn zwager heeft zijn 1e chemo afgelopen woensdag gehad en aankomende woensdag en die woensdag erop krijgt hij de 2e en 3e. Hij was vooral de 1e dag misselijk, maar verder vond hij dat het eigenlijk wel meeviel. Dus op dat gebied gaat gelukkig alles goed . Fijne dag allemaal!
Dank je. Ik had zaterdag een gratis pretecho. A.s. woensdag intake bij verloskundige dan krijg ik weer een echo.
Hallo dames. Hier ben ik weer even.. ook ik ben ontzettend moe... Jullie zijn vergeleken met mij echt al ver hhaha ik als bijna laatate op t rijtje hobbelt gewoon lekker achter jullie aan. Ik ben al 9 weken haha. Yeaaah. Jullie sommige al 11 (wil ik ook zijn hihi) Veel plezier allemaal deze nieuwe week. En iedereen plezier met de aankomende echo's. Ik moet vandaag bellen voor de termijnecho. Ben ik steeds vergeten. Liefs sannnnieee
WAUW HAIKO dies heeeel mooi. En wat een geluk dat jij een gratis pretecho krijgt!! Geweldig. Overmorgen is het voor mij eindelijk echotijd! Hebben jullie ook wel eens last van (irrationele) angsten? Ik ben nu weer bang voor BBZ (het slaat nergens op, want dat zou ik denk ik onderhand wel gemerkt moeten hebben :') en voel me hartstikke zwanger qua symptomen en eigenlijk geen dingen die niet normaal zijn). Hoe gaan jullie met jullie angsten om? Ah; hebben jullie ook vaker last van jullie maag en darmen..? Gisteren stond ik in de Hema en ik werd ineens miiiisselijk. Echt mega maag- en darmkrampen ook :') maar niet helemaal onderin mn buik, gewoon midden-boven. Gelukkig zakte het en heb ik niet midden in de winkel overgegeven. Moest wel echt even kwartiertje zitten! Maar daarna was het over Heb sowieso veel last van brandend maagzuur en slomer werkende darmen. Merk gewoon dat ik meer moeite heb met toiletteren etc. en ben natuurlijk de avond ervoor wezen wokken ...... Soms heb ik dagenlang nergens last van, dus ligt er denk ik ook wel een beetje aan wat ik allemaal eet xD
Awwwwwhhh haikooo!!! Zo mooiiii ik zou zeker smelten!!!!! Nog 2 daagjes en dan zie ik mijn kleine💃💃💃💃💃 yoohooooo