Ik ga hier een hele rare vraag neerzetten, hopelijk stoot ik niemand voor het hoofd. Maar ik voel me er best schuldig over, sinds ik moe, misselijk, hoofdpijn etc heb heeft manlief 0x gescoord. En zit dus al 7 weken zonder! En hoe ik me nu voel moet ik er absoluut niet aan denken, wat als dit nog weken aanhoudt. Ben ik de enige die hier geen zin in heeft? Geen energie voor kan opbrengen?
Stampertje gefeliciteerd met je goede echo.... en idd het aantal dagen maakt niet uit als het maar goed is
Haiko; De mijne heeft nog maar 4x ofzo gescoord sinds ik zwanger ben ...... vind het wel zielig, hij is elke dag gewend.. maar heb er echt helemaal geen trek in. Maar is in eerste trimester volgens mij heel normaal hoor. Die van mij is wel super begripvol, dus ben heeel blij met hem. Kan ik mn schuldgevoel een beetje opzij zetten
Mooie echo dames! Ik moet nog een paar uur wachten... Vanavond pas om 19.30 u echo...zonder vriendlief! Schoonmams gaat mee en maar ff proberen te filmen want vriendlief komt vrijdag pas weer thuis @kwaaltjes, weinig! Af en toe misselijk maar bijna niet eigenlijk en verder alleen erg moe en zere borsten! Maak me hier best wel veel zorgen over... Vriendlief scoort hier op zich regelmatig, heb weinig last dus het kan wel! Alleen heb ik dan meestal de volgende dag 's avonds bruinverlies maar ook niet altijd. Ik ga nog maar ff met de was e.d. bezig en hopen dat het snel 19.30 u is haha! Fijne dag dames!
Mijn borsten doen zo zeer dat ik niet eens kan knuffelen. Kom er zelf ook bijna niet aan. Dus ook niet mega bevorderend voor mn sexleven hahaha En schatje is me toch een knuffelkont, aww
Mini en ik zijn helemaal goedgekeurd door de gyn! Prachtige echo gehad, mooi stevig kloppend hartje! Tas vol babyproducten gekregen (erg lief) En een prachtige echo foto's:
Nog een hele mooie echo foto vind ik zelf.. Is een 3D wist niet dat ze dat deden bij zo'n kleine frummel! Heel speciaal. Even voor op t lijstje; 3 Jan. 2e termijnecho. 24 febr. GUO. Uitgerekende datum nu 15 juli!
Mop maak je niet druk.....voel je vrij om vragen te stellen!!Daarvoor zijn we hier...mijn vriend kan er slecht tegen maar hij uit het niet.....hij hebt t wel zwaar omdat ik helemaal geen zin heb....met veel moeite brengt overhaalt hij mij om toch...daarna vind ik het wel waard...maar normaal kreeg hij elke dag en nu krijgt hij 1 á 2 keer per week dus moppie je bent niet de enige!!
Gefeliciteerd met de goede echo,s allemaal Prachtige foto,s weer Geniet ervan! Juli succes straks! Haiko komt vanzelf weer helemaal goed. Hier is het ook niet al te veel ik ben blij als ik in bed lig en kan slapen Hier morgen de echo, ben toch wel een tikkie zenuwachtig
Bedankt voor de felicitaties Verder ben ik zeer blij voor de overige goede echo's vandaag. En die 3D echo, heel bijzonder. Hier net klaar met de kerstboom optuigen. Alle versieringen die we hebben zitten erin en er kan nog meer bij. Hoewel vriend eerst wat sceptisch was over de grote, vind hij hem nu erg mooi. Morgen zal ik een fotootje plaatsen zodat ik hem jullie kan showen. O ja, sexytime staat hier ook op een zeer laag pitje op het moment. In de eerste instantie moet ik er niet aan denken, maar als ik dan overgehaald word, in de mood kom, denk ik wauw toch wel goed. Het is tot nu toe maar een stuk of 5 keer voorgekomen. Komt wel weer... Meiden een hele fijne avond toegewenst.
sex: zeer laag pitje hier, 1 soms 2x per week, veel te moe en miselijk en moet zeggen nu al een week niet moet mezelf maar weer fe overhalen want vind t zo sneu voor manlief...
♥ZWANGERSCHAPSLIJST♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 28 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 Juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missilie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal77 (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bubblybaby (22 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bakfiets (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Kirasese (28 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (jongen/meisje/Verrassing) - Danielle (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly79 (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (26 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rombely (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bapsie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (28 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mum2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Theekopje81 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Lady87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Iluna (38 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)/Verrassing) - Rumour (36 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sannniee1 (28 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sterre82 (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lieke84 (29 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Stampertje89 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Juli85: 9 december - Termijn echo! Evelienj: 10 december - Intake + Termijn echo! Sas27: Intake + Termijn echo! Bubblybaby: 11 december - Termijn echo! Mom2Be92: 11 december - Termijn echo! Piggy: 11 december - Termijn echo! Frou: 13 december - Termijn echo! Roos6: 13 december - gyn! Bapsie: 16 december -Termijn echo! Roos99: 16 december - Eerste echo! Rombely: 17 december - Eerste echo! Sas27: 17 december - Tweede echo! Curly79: 17 december - Tweede echo! Sanniee1: 18 december - intake gyn! Lady1987: 20 december - Combinatietest deel 1! Sanniee1: 20 december - intake verloskundige! Sanniee1: 27 december - termijn echo! LiLaa: 30 december - 14 weken echo! LiLaa: 30 december - Pretecho geslachtsbepaling! Juli85: 13 januari - Controle + echo! Libra: 2 januari - Controle vk! Stampertje: 3 januari -Termijn echo! Roos6: 3 januari - verloskundige! Budgie 3 januari - Controle vk! Stampertje: 3 januari - 2de termijnecho! Lady1987: 6 januari - Controle kliniek! Lady1987: 13 januari - Echo vk! Bapsie 24 januari - Pretecho geslachtsbepaling! Bapsie: 22 Februari- 20weken echo! Stampertje: 24 februari - 20wekenecho(GUO)! ------------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ------------------------------------------------------------------ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy - Tinebx - Baby09 - Nic78 - Palmboom - Noralie87 - Maike79 - Vosje2000 ------------------------------------------------------------------