Hoi dames, wat zijn jullie al een eind op weg met schrijven, kan ik er nog bij? Ik had al eens eerder hier gekeken, maar durfde het eigenlijk nog niet aan om me aan te melden hier, gezien mijn niet al te positieve recentelijke ervaringen. Dit is mijn derde zwangerschap in 2013, een eindigde in een miskraam, daarna heb ik helaas een ingrijpende zwangerschapsafbreking van een week ondergaan met 17 weken en nu weer stil blij. Stil blij want ik beleef deze zwangerschap stap v stap, waarvan natuurlijk het kloppende hartje er 1 was. Die hebben we vorige week mogen zien. Mijn uitgerekende datum is vastgesteld op 15 juli (moet mijn banner nog met een dag aanpassen), maar dit gaat zeker eerder worden ivm sectio. Maar eerst nog een heleboel andere stappen te ondergaan voor ons. Heb besloten me hier toch aan te melden omdat ik hoop dat ik dan ook positiever naar de zwangerschap kan gaan kijken (moet eerst de prenatale diagnostiek doorstaan) en ik ben er van overtuigd dat positivisme altijd helpt. Ik heb al best veel teruggelezen van jullie verhalen, niet alles, want dan kan ik echt een dag vrij nemen ! Ik ben dus Anne1234, ik ben 40 jaar en heb al een dochtertje van bijna 2. Geslacht laat ik een verrassing zijn.
Welkom Anne en natuurlijk gefeliciteerd. Gezellig dat je hier mee komt kletsen. Heftig joh. (dit is ook mijn 3e zwangerschap in 2013) Als ik zo vrij mag zijn een zwangschapsafbreking met 17 weken, echt heel erg, was het niet goed?
Oh man wat ben ik moe. Zit op mijn werk en kan me niet concentreren alles doet zeer. Vannacht heeft zoonlief me wakker gehouden van 22.30 tot 3.00 uur!!!!!
weer terug van de echo! wij hebben een mooi bewegend kindje gezien en een prachtige hartslag gehoord! wat is het toch een mooi wonder! we zijn 1 dag vooruit gezet uitgerekende datum is nu 1-7-2014 en nieuwe afspraak 8-1. wil iemand dat aanpassen???? @frou wat een leuke idee met de kerstballen, ik weet zeker dat daar leuke reacties op gaan komen! @welkom anne gezellig dat je mee komt kletsen!
Dames, Ik heb zojuist zelf iets besloten te gaan doen. Ik keek naar het nieuws in Centraal Afrika en ook zonder hormonen raakt me dat enorm. Artsen zonder grenzen helpt o.a. daar en in de Filipijnen. En ik dacht ik wil iets doen. Nu blijkt dat ik nu ik zwanger ben wel degelijk iets kan doen. Zodra ik in mijn tweede trimester zit geef ik me op. Je krijgt dan een box thuisgestuurd waar je geld kunt inzamelen. Ik vraag straks i.p.v. kraamcadeaus enkel geld voor baby en zwangere vrouwen in de landen waar hulp nodig is. Zodat ik en mijn kleine spruit honderden andere baby en vrouwen kunnen helpen, dit geluk te delen. Op de site hebben ze ook een logo voor op geboortekaartjes. Ik wil niemand iets opdringen, maar denk er eens over na. Is een heel goed doel.
PS: nog even eraan toevoegen. Ik doe dit omdat wij hier alle zorg krijgen die we nodig hebben en ook alle zorg krijgen voor ons kindje. Daar is dat helaas helemaal anders. Complicaties, dan heb je daar dus echt pech. Ik wil mijn geluk delen.
Dank voor het warme welkom @Haiko7, Het was helaas trisomie 21, heel verdrietig. Je zal begrijpen dat het allemaal een beetje dubbel is nu en de roze wolk nog niet echt tevoorschijn is gekomen. Hopelijk komt daar mettertijd verandering in! Leuk initiatief trouwens van je, van je voorgenomen hulp!
Ow oke en dat was 100% zeker? Ik wist niet dat ze dat tegenwoordig 100% konden vaststellen. Ik ga voor de combinatietest en deze geeft dan enkel wel of geen verhoogd risico aan. Of er een vervolg op een verhoogd risico qua onderzoek?
♥ZWANGERSCHAPSLIJST♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 28 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 Juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missilie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal77 (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bubblybaby (22 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bakfiets (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Kirasese (28 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (jongen/meisje/Verrassing) - Danielle (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly79 (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (26 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rombely (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bapsie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (28 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mum2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Theekopje81 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Lady87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Iluna (38 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)/Verrassing) - Rumour (36 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sannniee1 (28 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sterre82 (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lieke84 (29 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Stampertje89 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje - Anne1234 (40 jaar) ? kindje Uitgerekend op: 15 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Evelienj: 10 december - Intake + Termijn echo! Sas27: 10 december - Intake + Termijn echo! Bubblybaby: 11 december - Termijn echo! Mom2Be92: 11 december - Termijn echo! Piggy: 11 december - Termijn echo! Frou: 13 december - Termijn echo! Roos6: 13 december - gyn! Bapsie: 16 december -Termijn echo! Roos99: 16 december - Eerste echo! Rombely: 17 december - Eerste echo! Sas27: 17 december - Tweede echo! Curly79: 17 december - Tweede echo! Sanniee1: 18 december - intake gyn! Lady1987: 20 december - Combinatietest deel 1! Sanniee1: 20 december - intake verloskundige! Juli85: 23 december - Echo! Sanniee1: 27 december - termijn echo! LiLaa: 30 december - 14 weken echo! LiLaa: 30 december - Pretecho geslachtsbepaling! Juli85: 13 januari - Controle + echo! Libra: 2 januari - Controle vk! Stampertje: 3 januari -Termijn echo! Roos6: 3 januari - verloskundige! Budgie 3 januari - Controle vk! Stampertje: 3 januari - 2de termijnecho! Ise: 3 januari - Controle vk! Lady1987: 6 januari - Controle kliniek! Sas27: 8 januari - Controle vk! Lady1987: 13 januari - Echo vk! Goo: 14 januari - Controle vk! Goo: 14 januari - 16w echo / pretecho / geslachtsbepaling! Ise: 17 januari - Geslachtsbepaling! Bapsie 24 januari - Pretecho geslachtsbepaling! Budgie 10 februari - 20weken echo! Ise: 21 februari - GUO Bapsie: 22 Februari- 20weken echo! Stampertje: 24 februari - 20wekenecho(GUO)! ------------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ------------------------------------------------------------------ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy - Tinebx - Baby09 - Nic78 - Palmboom - Noralie87 - Maike79 - Vosje2000 ------------------------------------------------------------------ Ik heb alle afspraken/echo's en wijzigingen erin gezet. Willen jullie zelf even kijken of het klopt? Anne1234, ik was aan het twijfelen of ik er 2e of 3e kindje neer moest zetten.. Graag reactie van je .
Haiko mooi initiatief! budgie thx, klopt helemaal Vandaag aan de ouders verteld dat er een broer of zus gaat komen. ze sprongen een gat in de lucht hartstikke leuk, want niemand wist dat we weer met ivf waren begonnen
Frou; ik liep in de action en moest aan je denken, kwam omdat ik de fotoballen zag liggen Stampertje; ben benieuwd wat je cliënten vonden van het nieuws. Anne; welkom, ik hoop voor je dat dit forum een positieve bijdrage kan zijn voor je zwangerschap. Hier een leuke dag gehad met dochter en mijn ouders. We zijn naar een heel leuk tuincentrum geweest waar ze allemaal huisjes hebben met mini winkeltjes, zelfgemaakte ambachten. Erg leuk, niks gekocht maar dat is weer goed voor mijn portemonnee Even een foto van de boom die we gister opgetuigd hebben. Je ziet de lichtjes amper, maar als ik een foto in de avond neem zie je de boom weer niet. Morgen verder met de woonkamer versieren.