Oh haha, die pop in dat kistje is bijdrage van vriend die samen met dochter een kratje met het kindje Jezus hebben gemaakt
@goo: ik zal morgen ff kijken voor je. Ze liggen boven nl en heb geen puf meer om weer ff op en neer te gaan. Haha
Morgenochtend eindelijk kennis maken met mn gewenste parasietje 10:00u! Als ze nu nog een x durven te wagen om af te bellen vanwege zieken ga ik rellen schoppen xD
Bubb dat gaan ze vast niet doen kunnen ze niet maken! Veel plezier en succes morgen!!! Quneey gezellige kerstboom Ik ga zo maar eens fijn slapen gaaaap
@Budgie, dat vind ik ook moeilijk. Op een of andere manier voelt het ook niet goed om de tweede niet mee te tellen want ze is wel degelijk geboren. Dus doe maar 3e. @Haiko, ja, volgens mij is het 99% zeker, vlokkentest. Eerst de combinatietest gedaan ook.
Haiko: mooi initiatief! Bubblybaby: veel plezier morgen! Ik zou ook gaan rellen als ze weer afbellen hoor Evelienj: mooie echo! Anne: welkom! Jeetje wat vreselijk dubbel en begrijpelijk dat de roze wolk er (nog) niet is. Worden jullie nu extra in de gaten gehouden?
Aaahhhh goedemorgen damess Vandaag 10 weekjes yeayyy!! En vandaag ook mijn termijnecho!!! Maar pas om 16:15 Ben zo zenuwachtig...weet niet hoe ik de dag rustig ga Volhouden!! In ieder geval succes allemaal die een echo Hebben vandaag en laat fotos zien! Succes bubblybaby
@goo: die ballen zijn 7 cm doorsnee. Vwb de foto's. Dames met een echo vandaag: succes! Ik mag overmorgen (al)weer!
Goedemorgen! @Frou dank je wel voor het checken! @Mom2Be: Heel veel succes en plezier vanmiddag bij de echo! Bubblybaby en Piggy ook veel succes!
♥ZWANGERSCHAPSLIJST♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 28 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 Juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missilie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal77 (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bubblybaby (22 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bakfiets (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Kirasese (28 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (jongen/meisje/Verrassing) - Danielle (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly79 (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (26 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rombely (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bapsie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (28 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mum2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Theekopje81 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Lady87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Iluna (38 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)/Verrassing) - Rumour (36 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sannniee1 (28 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sterre82 (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lieke84 (29 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Stampertje89 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje - Anne1234 (40 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Bubblybaby: 11 december - Termijn echo! Mom2Be92: 11 december - Termijn echo! Piggy: 11 december - Termijn echo! Frou: 13 december - Termijn echo! Roos6: 13 december - gyn! Bapsie: 16 december -Termijn echo! Roos99: 16 december - Eerste echo! Rombely: 17 december - Eerste echo! Sas27: 17 december - Tweede echo! Curly79: 17 december - Tweede echo! Sanniee1: 18 december - intake gyn! Lady1987: 20 december - Combinatietest deel 1! Sanniee1: 20 december - intake verloskundige! Juli85: 23 december - Echo! Sanniee1: 27 december - termijn echo! LiLaa: 30 december - 14 weken echo! LiLaa: 30 december - Pretecho geslachtsbepaling! Juli85: 13 januari - Controle + echo! Libra: 2 januari - Controle vk! Stampertje: 3 januari -Termijn echo! Roos6: 3 januari - verloskundige! Budgie 3 januari - Controle vk! Stampertje: 3 januari - 2de termijnecho! Ise: 3 januari - Controle vk! Lady1987: 6 januari - Controle kliniek! Sas27: 8 januari - Controle vk! Lady1987: 13 januari - Echo vk! Goo: 14 januari - Controle vk! Goo: 14 januari - 16w echo / pretecho / geslachtsbepaling! Ise: 17 januari - Geslachtsbepaling! Bapsie 24 januari - Pretecho geslachtsbepaling! Budgie 10 februari - 20weken echo! Ise: 21 februari - GUO Bapsie: 22 Februari- 20weken echo! Stampertje: 24 februari - 20wekenecho(GUO)! ------------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ------------------------------------------------------------------ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy - Tinebx - Baby09 - Nic78 - Palmboom - Noralie87 - Maike79 - Vosje2000 ------------------------------------------------------------------ Anne1234; heb het ingevuld voor je. Ik vond ook moeilijk, vandaar dat ik het even vroeg. Evelienj; ik heb de uitgerekende datum veranderd.
Bublybaby, mom2be en Piggy veel geluk toegewenst bij de echo vandaag. Evelienj; wat een prachtige foto. Zo op de koffie bij mijn vriendin die ik al 20 jaar ken. Kan ik even mijn hart luchten wbt mijn zusje. Er is weer een belachelijke wending bijgekomen. En ik de k dat het me lekker op zal luchten. Ben er wel zeer bewust minder mee bezig. Helemaal toen ik maandag heb gezien dat het goed gaat met het kleintje en toch zo mooi gegroeid was. Fijne dag meiden!
Goedemorgen allemaal, Dames die vandaag echo hebben, veel succes! Vandaag heb ik een super drukke dag, dus ik kom morgen weer bijlezen / reageren. *zwaai zwaai*
Ff ego. Heb sinds een paar dagen af en toe wat spoortjes bloed tussen afscheiding. Gister urine op kweek laten zetten. Dubieuze uitslag dus wordt later teruggebeld door huisarts. Volgens verloskundige is dit bloedverlies normaal en geen reden tot zorgen. Maar ik ben niet helemaal gerustgesteld. Okee het is niet veel maar toch. Bij mijn tweede zwangerschap zovaak bloedverlies gehad (door placenta) dat ik me echt rot voel nu.
Hallo lieve meiden Hier gaat het weer wat minder. Heb weer bloedverlies.... Mag het nou nooit eens goed gaan.. vorige keer bleek alles goed te zijn toen ik bloedverlies had. Nu is het even afwachten. Krijg vanmiddag een extra echo. Duimduimduim... Liefs sannniee
Sanniee is het veel bloed? Ik heb steeds wat spoortjes maar hoefde me niet ongerust te maken. Wat ik wel doe..
@Sannieee: veel succes vandaag bij de extra echo! @Ise: Ja kan dat begrijpen dat het je geen lekker gevoel geeft. Staat je kweek in het ziekenhuis?