Hoi Mag ik me ook bij lijst voegen? Mijn naam is Chantal ik ben zwanger van ons derde kindje en ben uitgerekend op 10 juli.
Hier nog 1! Nog slechts 11 weekjes geduld.. Chantal en missilie welkom en gefeliciteerd! Over echo's, ik krijg met 8 weken eerste echo en met 10/11/12 weken termijnecho.
Ik hoop ook erg dat het goed zit! Vind het erg spannend. Weet ook niet wat ik allemaal kan verwachten. Vind het verschrikkelijk voor de meiden waarbij het helaas niet is blijven plakken.
Ik krijg er een beetje honger van hihi. Ik ben 27 september begonnen me lijnen en heb er nu bijna 7 kilo af volgens het Weight Watchers principe. Omdat ik me ervan bewust ben dat lijnen tijdens een zwangerschap niet goed is ga ik dan maar verder met gezond eten. Eigenlijk moet er nog 10 kilo af maar dat zal wel 10 kilo of meer erbij worden haha
Hallo allemaal, Mag ik met jullie mee kletsen? vandaag (nod dag) positieve test gehad met cb 1e rondje, 2e kindje. uitgeteld 9 juli? Vind het heel onwerkelijk, en heel spannend, voor de 1e een mk gehad, vind dit dus een spannende tijd!!! Kan de eerste 12 weken wel voorbij kijken!! Gefeliciteerd allemaal, al een enorme lijst!!
Welkom & Gefeliciteerd !!!! Morgen ga ik de lijst wel bijwerken? Mag ik vragen hoe oud je bent?( voor de lijst)
Klinkt goed! Hier pasta met knoflook, spinazie, pijnboompitten, parmezaanse kaas en zongedroogde tomaatjes met een salade