Haiko veel plezier bij de echo! Ik mag ook weer vandaag om half 12 echo! Ben benieuwd! @ queeny doe je goed meid goed om je zelf en de kleine denken! @ goo wauw 12 weken! Fijn gevoel he! Nog ff en dan zijn we allemaal 3 maanden! @ sannie gefeliciteerd! Nou hier nog steeds misselijk en aan het afvallen noem het straks toch even op zo ken ik me zelf niet zwanger! Ik kom gemiddeld 20 kilo aan! Ik ben 179 cm en wreef 64 nu dus een paar kilo ligter. Fijne dag allemaal!
Gefeliciteerd met je verjaardag Sannie ^^ have fun today! ♥ Haiko veel succes met je echo vandaag
@sanniee, gefeliciteerd! Fijne dag vandaag! Hier net wakker, gister late dienst gehad en was kapot! Vanmorgen wel ff met vriendlief eruit geweest aangezien ik hem gister niet heb gesproken. Moest werken vanavond maar ben afgebeld en nu ben ik koos werkloos...wacht tot het nieuwe jaar en dan volop solliciteren! Nu eerst maar es genieten van de vakantie en maandag echo!! Kan niet wachten! Fijn weekend meiden!
sanniee gefeliciteerd fijne verjaardag vandaag haiko gelukkig dat alles goed was ik heb net me 1e deel vd combinatie test gehad gingen bloedprikken en kreeg echo superr leukk kleine lag beetje op ze kop beetje gek te doen haha heel beweeglijk iig volgens die vrouw ben ik verder dan ik dacht en vandaag 11 weken terwijl ik zwanger ben door icsi dus ze stond gek te kijken mjaa het zag er allemaal goed uit zei ze mag 30 dec voor nekplooimeting
Hier ook een goede echo gehad! Ben een paar dagen naar voor gezet en de beeb was heerlijk aan het bewegen !
Sannie: hartelijk gefeliciteerd! Goo: gefeliciteerd, de eerste mijlpaal Queeny: gewoon aangeven hoor op het werk. Zia: hier ook nog steeds misselijk maar ik val gelukkig niet af. Wat zei de vk ervan? En fijn van de goede echo! Haiko: fijn! Geniet ervan! Ik mag morgen voor een echo, spannend! Als alles goed is gaan we het de jongens ook gelijk vertellen. Ik ben ontzettend benieuwd naar de reactie van de oudste, die vraagt al tijden om een zusje een broertje heeft hij al zegt tie
Wat ik mij afvroeg, heeft er al iemand last van bandenpijn?! Ik ben bang dat ik het al wel heb...gisteravond steken en nu ook weer! Net gedouched en nu gaat t wel weer...t is niet echt fijn in ieder geval. Heb ook een beetje lichtbruin/roze slijm maar weet niet of dat met elkaar te maken kan hebben...!
Hey julie ik heb een paar daagjes geleden ook lıchtbruın rozig verlies gehad, het is even schrikken maar de gyn zei dat dit heel regelmatig voorkomt, ik weet niet of het te maken heeft met bandenpijn, die afscheiding was de dag nadien al over, gelukkig Heb ook af en toe last van bandenpijn (nu al ja) en s morgens sta ik op met lage rugpijn ...
Hoi meiden! Goedemorgen vroege vogel Goo haha.. Sterre veel plezier vandaag! ik hoop op n prachtige echo voor jullie!!! Hier: gisteren nieuwe matrassen gekocht, mijn god wat heb ik heeeeerlijk geslapen! Onze matrassen waren doorgelegen (binnen de garantie, echt niet normaal!) en ik kreeg daar dus ook veel rugpijn van. Hopen dat de nieuwe matrassen meehelpen om m'n rugpijn te verhelpen! Nu weer gaan werken, echt geen zin.. 4 dagen vroege diensten Pfff... 4 is wel t maximaal haalbare nu hoor! Hebben jullie dat ook? Hebben jullie trouwens een duidelijk voorgevoel wat t wordt? Ik had t bij de 1e wel, nu niet zo.. Fijne dag allemaal!
Pff net bericht gehad dat mijn vriendin weer opgenomen is op de intensieve materniteit Het vruchtwater lekt weer .Het is een paar weken rustig geweest .De tweeling is maandag 26 weekjes.
Chantal wat balen zeg!! Sneu voor ze datzelfde e er weer ligt Hopelijk blijvend die kleintje nageven zitten Stampertje zo herkenbaar wij hebben dat ook gehad met matrassen binnen de garantie. Echt belachelijk En hoe vervelend die kuilen Nu beter geslapen??? Bij mijn eerste wist ik zeker dat het een meisje was. Nu heb ik echt geen idee Gek he.... Die vroege diensten is pittig nu he 4 vind ik ook meer dan genoeg.. Werkse Goed weekend iedereen
hier geen vorgevoel , bij de jongens ook niet dus wacht de echo eind januari af ben wel super nieuwschierig!
Hier hebben we al een prachtige zoon en dochter .En deze keer zijn mijn man en ik er van overtuigd dat het een meisje is.We zullen moeten wachten tot 18 januari dan weten we het zeker
Ik voel al vanaf week 4 dat het een meisje is!❤️ Bij Kaan had ik ook gelijk, toen wist ook zeker dat een jongetje was..❤️ Wij gaan zo naar buiten met z'n drietjes, nieuwe droger kopen van mediamarkt en wat spulletjes kopen voor Kaan.. En natuurlijk buiten wat lekkers eten, heb zin in poffertjesss 😂 Fijne dag allemaal! *zwaai zwaai*
Oei Chantal; ik hoop dat de tweeling van je vriendin nog voorlopig blijft zitten. Wat een zenuwslopende toestand is dat. Hier druilerig en koud weer, bluuuuh.....misschien vanmiddag maar even een centrum in, kijken of ik wat van mijn dertiende maand ga uitgeven. O ja, op het werk werd zeer begripvol gereageerd wat betreft dat ik even wat rustiger aan doe. Ik heb hele fijne collega's.
Hoop dat ze nog even blijven zitten chantal! Bij mijn zoon en dochter klopte mijn voorgevoel. Nu denk ik een meisje maar af en toe twijfel ik.