@Zia Wat een leuk en origineel idee om het nieuws bekend te maken. Het was erg leuk bij Derek Ogilvie .Ik ben al vaker geweest. Het was alleen jammer dat het Limburgse publiek een beetje traag van begrip was. Derek begint info te vertellen en als je denk dat het betrekking op je heeft moet je je hand opsteken.Sommige mensen steken hun hand niet op omdat ze niet op camera willen.Gisteren bleef Derek 25 minuten informatie geven over iemand voordat die persoon eindelijk zijn hand op stak en alles bleek te kloppen. Het was een geslaagde avond
Hey meiden. Hier ben ik weer even.. Misselijk gaat eindelijk vertrekken !! Vandaag ook precies 11 weken jeeeej !! Jullie lopen allemaal een stukkie vdr maar ik hobbel er lekker achteraan... Moet weer werken helaas. Voel me vdr echt prima ineens maar god wa ben k ziek geweest maar het is hele stukken minder. . Vrijdag termijnecho. Heb er weer zin in.. en dan ook de grens van 12 weken voorbij.. das toch t eerste mijlpaal he.. Fijne dag allemaal meiden.. Sorry dat ik soms wa weinig reageer. Ben soms zo moe da ik gewoon nergens meer zin in heb....
Poeh, afgelopen dagen veel gewerkt, dus niet echt de puf gehad om te reageren.. Hier de 13 weken inmiddels bereikt!! Mijn tante het gister verteld (zij kan nooit haar mond houden) en ze vond het zo leuk.. Ze moest direct haar kinderen en de buurt op de hoogte stellen . Vanavond werken, kerstdiner voor 140 personen, dat zal heel wat afwas zijn . Maargoed gelukkig is dit maar 1x per jaar hihi. De misselijkheid is hier weg, al heb ik gister al m'n lasagne er weer uitgegooid.. Meiden die echo's hebben vandaag, veel succes!
Eventjes snel een zwaai, want ik sluit me aan bij de meiden met hoofdpijn... pffff Hele fijne dag iedereen <3
Weet iemand of er griep heerst? Ik voel me echt helemaal hondsberoerd (echt anders dan puur zwangerschap). Was gister trouwens even bij mijn moeder. Heb tegen mn ouders nog niks verteld over de blijde verwachting (sowieso minus 1 vriendin nog tegen niemand). Kom ik thuis en bij het uitpakken van mijn tas vind ik een cadeautje. Een klein spekstenen beeldje van een zwangere vrouw.... Ik ga er maar van uit: she knows.........
Ja Anne.... Moeders weten alles! heel lief van haar. Goed van je dat je zo lang je mond kan houden zeg.... Lukt mij echt niet. Hier onverwacht een weekje vrij, hoe lekker is dat?! Voel me goed, maar wel onrustig, misschien wel juist omdat het goed gaat. Morgen weer een echo, om nu een definitieve uitgerekende datum vast te stellen. Hopelijk wordt ik niet weer achteruit gezet. Maar heb wel ontzettend veel zin om de beeb weer even te zien! Morgen ook alcoholvrije gluhwein zelf maken. Hoort bij de kerst he. Maar dan eentje speciaal voor mij Iedereen hele fijne kerstdagen!
Beterschap anne! Leuk derek ogilvie! Nou hier net weer wat bloed verloren. Niet superveel maar toch.. balen na 5 goede dagen
Chantal: tja ik denk dan moet je niet naar Derek toe gaan als je niet op tv wilt toch? Jammer is dat he.. Kost zoveel tijd! Hoe ist met je schoonZusje? Haiko: zwaai terug Sas: nee hoofdpijn met vlagen maar gelukkig niet zo vaak! Alleen onwijs moeeeeee! Net de grote boodschappen gedaan, heerlijk om d'r vanaf te zijn!
Oh nee, Ise wat irritant nou weer. Gelukkig ging het vorige keer goed toch? Ik bedoel, het bloeden kwam iig niet bij de baby zelf vandaan? Ik heb het ook gehad bij de zwangerschap van mijn dochtertje, ze hebben nooit een oorzaak kunnen achterhalen, maar helemaal gezond en wel ter wereld gekomen! Ik ben ook wel benieuwd naar het recept van de alcoholvrije gluhwijn. Weet wel een heel prima te drinken alcoholvrije champagne (zoek even de naam op en zal hem dan hier posten). Heb al redelijk wat op dat ze gebied 'onderzocht' maar deze gaat er ok mee door. Het was iets met een sprookje dacht ik, wellicht dat er bij iemand anders een lampje gaat branden? En vandaag de echo gehad,ga nog keurig gelijk op tav de vorige keer (10+6, banner klopt nog niet, ik ben niet zo'n held in dat aanpassen ...). De reden dat ik de echo had was om naar de nekplooi te kijken (dit ivm ons verdrietige verhaal deze zomer). Wist dat het nog aan de vroege kant was maar kon helaas niet anders. Met de gyn afgesproken dat we eerst naar de nekplooi zouden kijken. Als deze ernstig verdikt zou zijn, dan zouden we v d vlokkentest gaan. En als deze er normaal uit zou zien dan zouden we v d nipt gaan. De gyn was heel positief, ondanks de termijn durfte ze heel positief te zijn, hij was heel mooi dun en volgens haar zou deze dan niet ineens heel dik zijn volgende week (andersom kon wel). Dus weer voorzichtig een beetje blijer! De reden dat ik zo goed mijn mond kan houden heeft te maken met de negatieve ervaringen rondom de zwangerschappen t laatste jaar. Het heeft veel spanning opgeleverd, ook bij onze naaste vrienden en familie, dat wil ik ze enerzijds besparen (ik wil nu graag echt met positief en blij nieuws komen) en anderzijds moet ik echt nog aan het idee wennen weer zwanger te zijn, aangezien er ook nog steeds rouw om het hoekje meekijkt. Tot begin januari houden we het nog even stil, als het goed is hebben we dan de uitslag van de nipt.
Anne moeders he super lief! @ise hartstikke vervelend zeg! is het nu gestopt? fijn om te lezen dat meer meiden last hebben van hoofdpijn, weet ik dat het er een beetje bij hoort. Vandaag weer bijna de hele dag op bed gelegen van de hoofdpijn als het zo door blijft gaan ga ik toch even de dokter bellen of de vk want paracetamol helpt gewoon niet, misschien is er iets wat ik kan in nemen.
Deze gluhwein ga ik morgen maken: Ingrediënten: 1 liter rode druivensap 0,5 L water 1 sinaasappel 1 citroen 1 kaneelstokje ongeveer 30/40 kruidnageltjes 30 gr suiker Materialen: grote pan aardappelmesje Was de citrusvruchten goed. Schenk het water en sap in de pan en voeg de suiker en het kaneelstokje toe. Maak kleine sneetjes in het fruit en stop in ieder sneetje een kruidnageltje, puntje eerst. Je laat steeds een paar centimeter tussen de nageltjes. Leg het fruit in het druivensap en breng aan de kook, hou de deksel op de pan. Als het sap kookt zet je het op zo laag mogelijk vuur en laat het nog 20-30 minuten zachtjes borrelen. Schenk glaasjes vol met een soeplepel, of serveer het uit een mooie kan of (speciaal voor de gelegenheid gekochte) retro koffiepot of iets dergelijks. Je kan het op een theelichtje warmhouden. Of op de openhaard. En nog een kwarktaart en een ijstaart maken en dan zitten mijn bijdrages voor de kerstdagen er op. Maar eerst de echo morgen <3
Hey allemaal, echo gehad vanavond! Helemaal blij! Hij/zij zwaaide en lag heerlijk te chillen in mijn buik! Geweldig om te zien! Hartje was ook weer erg duidelijk!