♥ZWANGERSCHAPSLIJST♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 28 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 Juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missilie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal77 (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bubblybaby (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bakfiets (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Kirasese (28 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Danielle (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly79 (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (26 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rombely (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (28 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mum2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bapsie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Theekopje81 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Lady87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Iluna (38 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rumour (36 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sannniee1 (28 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sterre82 (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Arnoe (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lieke84 (29 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Stampertje89 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Anne1234 (40 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Sanniee1: 27 december - termijn echo! Arnoe: 30 december - 12 weken echo! LiLaa: 30 december - 14 weken echo/Pretecho geslachtsbepaling! Roos : 30 december -controle vk! Libra: 2 januari - Controle vk! Frou81: 3 januari - verloskundige! Roos6: 3 januari - verloskundige! Budgie 3 januari - Controle vk! Stampertje: 3 januari - 2de termijnecho! Ise: 3 januari - Controle vk! Anne1234: 3 januari - Echo! Lady1987: 6 januari - Controle kliniek! Sas27: 8 januari - Controle vk! Bapsie: 13 januari -controle vk! Lady1987: 13 januari - Echo vk! Juli85: 13 januari - Controle + echo! Queeny: 13 januari -controle vk! Goo: 14 januari - Controle vk! Goo: 14 januari - Geslachtsbepaling! Ise: 17 januari - Geslachtsbepaling! Bubblybaby: 18 januari - 4D Pretecho - geslachtsbepaling! Curly79 : 20 januari - controle Bapsie 24 januari - Geslachtsbepaling! Bubblybaby 3 februari - controle VK Budgie 10 februari - 20weken echo! Queeny: 10 februari -20weken echo! Haiko7 11 februari - 20weken echo! Ise: 21 februari - 20weken echo (GUO)! Bubblybaby: 20 februari- groeiecho! Curly79 : 21 februari - controle en geslachtsbepaling! Bapsie: 22 Februari- 20weken echo! Stampertje: 24 februari - 20wekenecho(GUO)! ------------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ------------------------------------------------------------------ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy - Tinebx - Baby09 - Nic78 - Palmboom - Noralie87 - Maike79 - Vosje2000 ------------------------------------------------------------------
@beccy; wat een geweldig nieuws! Geniet ervan, maar dat zal wel lukken denk ik zo. Iedereen goede dagen gehad? Ik in ieder geval wel. Ik ben sinds een paar dagen niet meer zo misselijk en heb mijn avondeten ook alweer een paar dagen binnen kunnen houden. Erg handig bij 2 uitgebreide kerstdiners. Heerlijk genoten van alcoholvrije bubbels, witte en rode wijn. Kon dus lekker "mee doen" met de rest, haha. De belangrijkste mensen in de familie en vriendenkring weten het nu. Dus op nieuwjaarsdag zet ik het op FB. Nog ff iets leuks verzinnen... ben dan ook de 13 wekengrens gepasseerd, dus dat is fijn. heb overigens zojuist de kraamzorg geregeld. Ook een fijne gedachte!
Hier de kerstdagen moeilijk doorgekomen. Phoe phoe indonesisch bij mijn ouders en chinees bij schoonouders, beide niet goed gevallen . Ohh soms snak ik naar mijn oude eetlust haha
Vraag, is er hier trouwens iemand die ondanks een goede nekplooimeeting een NIPT Test wil doen? Zelf heb ik 1 op 5000 kans kwam uit de meeting. Maar toch blijf ik onzeker. Omdat ik weet dat de NIPT test uit te voeren is, overweeg ik dit. Manlief vindt het zonde geld. Ik ben benieuwd naar jullie meningen?
@haiko; wat is een nipt test precies? Ik heb geen ervaring met prenatale screening behalve de 20weken echo. Kan je dus niet helpen. Al lijkt mij 1 op de 5000 een erg kleine kans.
Beccy; wat fijn zeg! Frou; was zeker erg leuk de reacties op jullie zwangerschap in ontvangst te nemen. Bij mij weet iedereen (die echt belangrijk is) het al een tijdje, ik lkan dat echt niet zo lang voor me houden Haiko; wij neigen naar helemaal geen prenatale screening behalve de uitgebreide 20 weken echo. Sorry ik kan je niet helpen wat betreft nipt test. Wel vind ik dat je altijd moet doen wat je hart je ingeeft. Als je daardoor een ontspannender gevoel krijgt gedurende de zwangerschap vind ik dat je het wel moet doen. Ik had gister weer bloedverlies. Vandaag de verloskundige gebeld om even te overleggen, en ze stelde voor dat ik even langs kwam. Dus wederom ons kleintje gezien. Dat is dan ook het enige voordeel aan die ellende. Kindje zwaaide en duikelde in het rond. Het is waarschijnlijk zo dat er iets van placenta voor de bmm ligt en bij een volle blaas, als die geleegd wordt dat er dan een bloeding kan komen. Want ze heeft echt geen stolsels bij het kindje gezien. Kindje zag er verder ook echt goed uit, had zelfs al gedronken want het maagje zat vol. Ik ben er nu echt wel gerust op. En echt tof dat ik mocht komen naar haar, mede omdat we morgen met vrienden naar Berlijn gaan om daar oud en nieuw te vieren. Ik denk dat ik daar niet veel internet zal tegenkomen, dus bij voorbaat wil ik jullie alvast een mooiejaarwisseling toewensen met al onze kleintjes in onze buik, en dat we allen in 2014 onze kindjes gezond in de armen mogen sluiten!
Hallo dames Hier de kerstdagen ook etend doorgekomen.. Gezellige dagen gehad. Nu nog de jaarwisseling, en dan is het 2014!!! En weer tijd voor het normale ritme. Queeny> Fijn dat je nog even mocht komen, en fijn dat alles goed is!! Fijne dagen in Berlijn gewenst!! Wil iemand voor mij 2 afspraken noteren?? 07-01-2014 afspraak verloskundige 11-02-2014 20 weken echo
@ haiko Ik mag maandag voor de nekplooimeting dus ben benieuwd maar 1 op 5000 ziet er heel goed uit hoor maar als je jezelf rustiger zal voelen zou ik voor de nipt gaan die is veilig dan kost het maar wat meer maar dan zal je je wel geruster voelen denk ik dan hoor haha
Wil iemand mij op de lijst aanpassen? Uitgerekende datum: 17 juli Nekplooimeting : 8 januari. Eerste kerstdag viel het eten niet al te best. Tweede ging gelukkig beter. Vanmorgen een kinderwagen gescoord! Helemaal blij. Op zich wel een beetje vroeg, maar bij babyplanet hadden ze vandaag een top actie. De eerste 5 mensen kregen 50% korting op de kinderwagen. Nou dat is toch mooi meegenomen. En mijn lieve vader, die voor het eerst trotse opa wordt, had aangeboden vroeg uit bed te gaan.geweldig. En ondanks sommigen om 4.00uur al voor de deur stonden, was mijn vader ook nog op tijd. Jippie! Mooie Joolz kinderwagen! Fijn weekend allemaal!
Meid hier geen ervaring.. Wij hebben nooit nekplooimeting laten doen.. (Gyn vond ons te jong) Maar meid is 1 op de 5000 slecht dan? Wat heeft de gyn gezegd? Niet stresse he, is niet goed voor je beebje! *Knuf*
Whaaaa nog 2 dagen dan heb mijn echo's! Eerst bij gyn, daarna bij dr papa in Amsterdam *Kriebelsssss*
wat een lieve vader! en wat een te gekke actie! wij hebben ook een joolz heerlijke wagen is het! ook later als buggy
Rumour wat gaaf een joolz! Haiko 1 op 5000 lijkt me een mooie uitslag! Lilaa o spannend zeg!! Nou hier ook weer bloedverlies. Bah.. ik stond op het punt de vk te bellen maar ik vind het toch lastig bij welke hoeveelheid je wel of niet belt. Bij mijn dochter had ik meer bloed maar was ook pas na 16 weken. Wat ik nu verlies lijkt dan weinig maar toch steeds ongerustheid. Probeer mezelf maar goed te verbeelden dat het de placenta is maar ben toch benieuwd hoe het met het kindje is.. Degene die bloedverlies hebben/hadden, hoeveel verloren jullie en wanneer ging je bellen?
Jammer van je bloedverlies! Dat lijkt me elke keer schrikken zeg.. Hier geen bloedverlies gehad gelukkig! Alleen ja ik zou toch gewoon bellen hoor! Daar zijn ze voor!