Wat vervelend Rumour, zeker als je de volgende dag moet werken. Ik werk nu fulltime en ben de weekenden altijd vrij. Wat ik wil is 3 of 4 dagen werken. Vrijdag ga ik het aan mn baas vertellen dat ik in verwachting ben... ik ben benieuwd hoe hun reactie zal zijn.
Dankjewel meiden!! Ik had net controle bij gyn, alles is goed! Mini goed gegroeit! hartje klopt mooi stevig! 1 kilo aangekomen.. Straks pretecho! Ben benieuwd! Heb vandaag gedroomd over jongetje was hele mooie droom, ow wat ben ik nieuwsgierig naar mijn mini..! tot later meiden! *zwaai zwaai*
Hey meiden wat spannend zeg ik Lees dat de eerste meiden er al achter gaan komen of ze een stoere boy of een schattig meisje gaan krijgen! Spannend lilla jij als eerst! Heel veel plezier en misschien komt je droom van vannacht uit! @ kilo's hoeveel zijn jullie aangekomen? Hier 1 kilo er aan.
Hier vandaag naar vk geweest voor intake en t hartje gehoord voor t eerst! Wat mooi! 1 kilo aangekomen tot nu toe.. Dus dat is prima.
Wij zijn onderweg Spannend! Hier was ik -3 kilo, en nu -2 kilo, dus 1 kilo aangekomen.. Maar nog steeds onder mijn startgewicht. *zwaai*
Hier + 3 kilo al gaat snel. Mis blijft het nu wel een poosje zo. Weken: ja 12 uurtjes wisselende diensten... Morgen avond ook werken, oudejaarsdag bah! Wil iemand mijn 20 weken echo noteren 10 feb
Spannend Lilaa! Hier een halve kilo erbij ofzo. Het schommelt nogal omdat ik nog steeds zo moeilijk naar de wc kan, echt vervelend
Ja... vertel! ben ook nieuwsgierig! Iemand al positiekleding gekocht? Waar kan je dat het best doen. ook voor een redelijke prijs aub
H&M ik heb 2 zwangerschapsbroeken. Zitten perrrrfect! Heb ook een zwangerschapsjoggingsbroek besteld, bij Zalando van Mamalicious. Ging echt niet meer, kreeg zo'n zeurderig gevoel op mn buik van mn normale (jogging)broeken... ze gingen nog wel dicht, maar zaten echt niet prettig meer. Oja en van prenatal 1 shirt, gekregen van mijn schoonmoeder met Kerst heb ik dus alvast liggen. Nog niet nodig. Lilaa we wachten in spanninggg
Ik heb een positiebroek en een shirt bij de prenatal weg, maar heb deze gekregen van mijn moeder. Was ook niet van plan veel te gaan kopen aangezien het straks zomer is en ik sowieso graag leggings draag! Heb net van de week 5 nieuwen gehaald bij de Miss Etam. Joggingbroek van mij is al vrij groot en zit geen elastiek in de boord dus dat is wel fijn! Enige nadeel is dat mijn positiebroek van de Prenatal afgeeft dus al vele keren gewassen en een keer in azijn gehad maar nog steeds geeft hij af! @LiLaa, ben ook zeer benieuwd!! Hoop dat het gelukt is! Ik ben momenteel bezig met een taart voor morgen om het de vrienden te vertellen! Blauwe biscuitlaag is al klaar en de roze staat in de oven!! Leuk leuk!!
Juli, ik heb echt zin in zo'n mega zoete taart! Heerlijk, dat t glazuur bijna van je tanden afspringt! Lilaa, ik ben ook wel heel benieuwd hoor! Ise, wat een lieve foto en wat een geruststelling weer! Hopelijk blijft het nu weg!!!! Ik ben vanmorgen naar Brussel geweest voor de nipt test, uitslag over tien dagen. En dat duurt nog zoooo lang! Gelukkig zijn er nog een beetje feestdagen tussen door, goed voor de afleiding!
Vind het zo irritant om foto's te plaatsen hier maar zal het in een fotoalbum zetten! Heb blauwe en roze laag klaar! Nu botercreme en abrikozenjam er tussen en bovenop en de zijkant en dan witte fondant...alleen nog geen idee hoe ik die ga versieren! Wel roze en blauwe fondant gehaald maar dan verklap ik het...haha! Maar deze taart word wel erg lekker!