O die taart klinkt heerlijk! Haha lust ik ook wel nu! Lilla we zijn niet nieuwsgierig ofzo hoor! Hihi
Spanneeeeend.. As vrijdag een echo, en 11 januari (13w4d) geslachtsbepaling! Wil iemand de laatste afspraak even op t lijstje erbij zetten? Thanks!
Leuk zeg! Helaas beetje te ver rijden voor me, woon richting Alkmaar. Twijfel heel erg of ik het nu al wil weten of nog een paar weken wil wachten
Taart is klaar! Staat in mijn fotoalbum onder het album Taart! Je kan dus de roze en blauwe laag niet zien, pas bij het aansnijden!
Tnx dames! Hele middag bezig geweest maar dan heb je ook wat! Weet zeker dat ie heerlijk smaakt! Fijne avond allemaal en een goed uiteinde morgen!
Hoi meiden, hoe is het met jullie? Juli een leuke taart gemaakt zeg! En nog geen nieuws van lilaa? Ik denk een jongetje voor haar.. Verder las ik nog wat over gewichten.. Hier nu 1,5 kg bijgekomen..kan mijn buik echt niet meer wegsteken.. Vandaag beetje nesteldrang gehad..mijn huis moest schoon haha.. Ik heb 23 januari een geslachtsecho..heel spannend..
Kaan krijgt een broertjeeeeeee Owww wat zijn wij blij...!!! Manlief liet zelfs een traantje.. ❤️ We zijn helemaal verliefd!! P= Penis