Bedankt meiden!!! Hij heeft ook gelijk hele onderzoek gedaan, soort 20 weken echo, en alles was goed! geen openruggetje, geen waterhoofd , hersenen waren mooi, ect ect ect
Wat super lilaa van harte! En fijn dat alles goed is! Ooohw nu kan ik echt niet meer wachten. Heb m verzet naar de 15e. Dus nog ruim twee weken geduld..
Wauw wat mooi! Fijn dat alles goed is meid en een boy vet leuk! En tja daar kan jeniet omheen haha leuk hoor! Geniet lekker van het idee en is je droom uitgekomen die je had gedroomd vannacht leuk!
Juli: wauw mooie taart! Denk ook wel dat hij lekker is...ik krijg er zo al zin in Lilaa: 2 jongens is hartstikke leuk Gaaf hoor dat het nu al zo duidelijk is
Lilaa LEUK!! Mooie echo!! Moet je het straks opnemen tegen 3 mannen!! Hier + 1kg, vorige zwangerschap bij bij 19 weken 1e positiebroek aan, denk nu niet dat ik het nog 6 weken uit kan houden in mn gewone kleding, en H&M heeft leuke kleding voor weinig geld, en heb nog aardig wat vd vorige keer. Hier 2 dagen werken, en straks ook weer Joehoe!!! Vandaag 13 weken!!!!
Lilaa fijn dat alles goed is!! En wat kan je voorgevoel je foppen he? Je wist t zo zeker dat t een meid was ben bij mij ook heel benieuwd, heb eigenlijk nu niet zo'n sterk voorgevoel! We zien t wel genet ervan!
Bedankt allemaal!! We hebben heerlijk geslapen, en ow wat zijn we blij.. hihihi Dit wordt een geweldige jaarafsluiting
Jaaa he! Hahahaha ik was zooo overtuigd dat het een meisje was, niet dus! Maar na dat ik had gedroomd, wist ik dat het een jongetje was.. Manlief wilde heeeeeel graag nog een jongetje, en dat is mooi gelukt..
LiLaa Gefeliciteerd! Harstikke mooi zulke berichten. Hier nog even een dagje werken en dan rechtstreeks het bed in, anders ga ik het echt niet volhouden vanavond. Meiden... ik wens jullie allemaal een fijn uiteinde van 2013 en een spetterend 2014! Met in juli prachtige en gezonde kindjes voor ons allemaal!
Vandaag alweer 14 weken wat gaat het snel! Een goede jaarwisseling allemaal en op naar een gezond en mooi 2014 met prachtige kindjes!!!
Aah leuk lila een babyboy, echt overduidelijk ! En juli wat een prachtige taart, maak je vaker taarten? Ziet er echt super uit! Hier heb ik geen voorgevoel. Mijn schoonvader droomde over een jongetje, mijn schoonmoeder denkt een jongetje, mijn schoonzus/zwager denken een meisje. Mijn oma hoopt op een meisje, terwijl me opa wil "stoeien" met een jongen. Mijn broertje wil graag een neefje en de rest maakt het volgens mij niet zoveel uit. Wij zijn ook met beiden gelukkig, vind gezondheid een stuk belangrijker. Eind juni/begin juli weten wij of we de trotse ouders zijn van een lief prinsesje of een stoere knul. Nog 3 nachtjes tot we weer naar onze beeb mogen luisteren. Nog minder dan 1,5 maand voor de 20-weken echo. Allemaal een fijne jaarwisseling gewenst! En dat we allemaal eind juni/begin juli de trotse ouders mogen zijn van een gezond en lief prinsesje/stoere knul !
Lilaa wat leuk meis en zo duidelijk!! Geniet er maar van.. Mijn gevoel zegt niks haha zou het alletwee leuk vinden..