O ja, mijn GUO is verplaatst naar 19 februari. Ik zal het wel even aanpassen. En mijn volgende afspraak is 24 januari. Ze laat me iets sneller terugkomen gezien de omstandigheden, wel fijn!
♥ZWANGERSCHAPSLIJST♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 28 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 Juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missillie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal77 (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bubblybaby (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bakfiets (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Kirasese (28 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Danielle (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly79 (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Arnoe (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rombely (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (29 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mum2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bapsie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Theekopje81 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Lady87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Iluna (38 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sannniee1 (28 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sterre82 (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lieke84 (29 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Stampertje89 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Anne1234 (40 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rumour (36 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 17 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Frou81: 3 januari - verloskundige! Budgie 3 januari - verloskundige! Stampertje: 3 januari - 2de termijnecho! Ise: 3 januari - Controle vk! Anne1234: 3 januari - Echo! Lady1987: 6 januari - Controle kliniek! Evelienj: 7 januari - Verloskundige! Rumour: 8 januari - nekplooimeting! Sas27: 8 januari - Verloskundige! Mom2be92: 10 januari - Verloskundige! Bapsie: 13 januari -Verloskundige! Lady1987: 13 januari -Verloskundige Juli85: 13 januari - Controle + echo! Queeny: 13 januari - Controle vk! Goo: 14 januari - Controle vk! Goo: 14 januari - Geslachtsbepaling! Ise: 15 januari - Geslachtsbepaling! Sas27: 17 januari - Geslachtsbepaling! Bubblybaby: 18 januari - 4D geslachtsbepaling! Curly79 : 20 januari - controle ! Beccy : 23 januari - controle ! Mom2be92: 23 januari - Geslachtbepalende echo! Bapsie: 24 januari - Geslachtsbepaling! Ise: 24 januari - controle! LiLaa: 27 januari - Controle gyn + Echo! Roos6: 27 januari - Verloskundige! Budgie: 27 januari - controle VK Bubblybaby 3 februari - controle VK Budgie 10 februari - 20weken echo! Sas27: 10 februari -20weken echo! Queeny: 10 februari -20weken echo! Evelienj: 11 februarii -20weken echo!! Haiko7 11 februari - 20weken echo! Roos6: 14 februari -20weken echo! LiLaa: 17 februari - 20weken echo! Ise: 19 februari - 20weken echo (GUO)! Bubblybaby: 20 februari- groeiecho! Curly79 : 21 februari - controle en geslachtsbepaling! Bapsie: 22 Februari- 20weken echo! Stampertje: 24 februari - 20wekenecho(GUO)! ------------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ------------------------------------------------------------------ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy - Tinebx - Baby09 - Nic78 - Palmboom - Noralie87 - Maike79 - Vosje2000 -----------------------------------------------------------------
Weten jullie TineBx nog ^^? Die heeft nu een licht streepje op dr test en ik gun het dr zo! Morgen zijn we 14 weken hierzo! Wauw wat gaat het toch hard. Over 15 nachtjes slapen weten we of we een zoontje of dochtertje krijgen en we zijn zoooo benieeeuwwd!! Vandaag en gisteren heel de dag geshopt voor ons nieuwe huis, we zijn namelijk aan het verhuizen naar een groter huis met mooie tuin enzo helemaal happyyyyy. Alleen nog een leuk kleed voor in de woonkamer en gordijntjes voor in de slaapkamer en dan hebben we alles in huis of besteld wat we nog moesten hebben. Helemaal gelukkig Ook nog even de prenatal binnen geweest. Moeilijk hoor overal SALE, maar we willen eerst graag weten of we een meisje of jongetje verwachten voor we kleertjes gaan kopen ^^.
Tip: bij de babydump kun je nu campingbedje bestellen voor maar 29,- ipv 69,- incl. gratis hoeslaken! En gratis bezorgd omdat het boven de 20,- is!!! (Aanbieding geldig t/m 5 januari) Ik heb hem net besteld! Ik hoef pas de 13e weer naar de vk voor controle...wachten duurt best lang eigenlijk! Verder begint de misselijkheid ook weer wat af te nemen gelukkig...zag de bui al hangen dat ik vanaf nu continu misselijk zou zijn. Wel nog steeds zere borsten en vermoeid. Morgen 13 weken!
Gelukkig iedereen goede berichten van controles vandaag. Ikzelf gelukkig ook! Hoewel de schrik er vanmorgen eventjes goed inzat. De verloskundige (er zitten er 2 in mijn praktijk die elkaar afwisselen. Een jong meisje en een vrouw van rond de 50, de laatste had ik vanmorgen gelukkig) probeerde het hartje te laten horen, maar ze kreeg het niet gevonden. SLIK.... uiteindelijk heeft ze toch maar een echo gedaan. Daarop was gelukkig een heel erg beweeglijk kindje te zien en een mooie hartslag te horen. Maar phoe, wat zijn wij geschrokken. De vk zei dat ik een achterover gekantelde baarmoeder heb, en dat ze daarom niets hoorde. Kan verder helemaal geen kwaad natuurlijk, maar goed om te weten. Vandaar dat vorige keer de echo een beter plaatje gaf inwendig dan uitwendig.
Ise en Frou, wat fijn die goede controles. Lijkt me inderdaad echt schrikken als ze het hartje niet direct kunnen horen... gelukkig niets aan de hand! Goede tip Juli, van dat campingbedje...volgens mij heb ik er ook geen eentje meer. Dan is dit een mooie aanbieding! Vraagje: Volgens mij voelde ik vanmiddag mijn kleintje een paar keer. Bij mijn andere kinderen had ik dat pas rond de 16, 17 weken. 14 weken lijkt me wel erg vroeg, maar volgens mij zijn er hier al meer die wat voelen toch? Vond het wel gaaf, steeds hetzelfde gekriebel van binnen...ik denk echt dat het kleintje was. Vanaf nu zal het wel steeds duidelijker worden Wie voelt nog meer al leven?
Kan heel goed!! Ik heb ook al een paar keer iets gevoeld deze laatste dagen daar.. Het voelde niet als mn darmen, maar durf ook niet te zeggen dat het zo is. Ik werd er iig wel heel blij van Maar vooral omdat jij al eerder zwanger bent geweest kan het heel goed hoor!! Ze zeggen dat als je heel slank bent en/of je placenta achter ligt, en niet voorin, je de baby ook sneller kan voelen. Volgens mij waren er nog wel wat dingen die erin mee konden spelen. Maar t is zeker wel mogelijk. Heb laatst ook even research gedaan omdat ik t niet kon geloven.
Roos, volgens mij kan je idd al vroeg iets voelen mits de placenta achter ligt zoals bubbly zegt. Ik zie er wel tegenop eigenlijk om met mijn werk te praten over die halve dagen. Dat komt omdat ik mijn vorige zwangerschap precies hetzelfde had en met 20 weken helemaal niet meer mocht werken. Dus nu voelt het vervelend dat ik weer hetzelfde heb, maar ja ik doe er niks aan..
Hoi meiden, Hier terug van Berlijn we hebben een heerlijke week gehad. Iedereen de beste wensen voor 2014, dit moet een prachtig jaar voor ons worden! Mooie echo's langs zien komen, en Lilaa een jongetje! Tof zeg, wat een mooi pakje heb je voor hem gekocht! Ise, ik kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet het je werkgever te vertellen. Ik weet niet of het overal zo is, maar als ik bij mijn manager moet aangeven dat het zwangerschap gerelateerd is dan krijgt hij vergoeding van het rijk om mij te vervangen. Ik vind dat wel schelen. Maar wat een ellendigheid hè dat bloedverlies. Ik had vorige week donderdag weer een plens, vrijdag nog een goede echo. In Berlijn steeds meer bruinverlies. En de afgelopen 3 dagen helemaal niets. Tot net, ik voel wat lopen, naar de wc en ja hoor..weer helder en veel ook. Ik was bij mijn ouders en mijn moeder geroepen. Die vond dit ook echt niet normaal. Ik word er zo langzamerhand wel een beetje moei van. Er is al door mijn hoofd gespookt dat ik langs de dokterspost wil omdat het weekend is; aan de andere kant wil ik mijn verloskundigen niet voorbij gaan, en dan denk ik maandag maar weer bellen? Of wachten tot 13 januari dat ik mijn gewone afspraak heb. Ik houd me er maar aan vast dat de verloskundige vorige week mijn placenta en baarmoederwand goed heeft nagekeken, dus dat dat oke is. Verder mag ik wel in mijn handjes knijpen dat ik verder niet veel last heb van kwaaltjes. Beetje zere boobs, en last al van bekken, maar verder voel ik me prima. En Roos; volgens mij heb ik kleintje ook al gevoeld, bij mijn dochter was het ook al snel, maar ik dacht het echt gister. Tot 2 keer toe
fijn dat de controles weer goed waren! het lijkt mij ook erg schrikken als ze het hartje niet gelijk vinden, je gaat dan toch gelijk het ergste denken... maar gelukkig niks aan de hand. ik heb ook het idee dat ik soms de baby voel, maar denk daarna gelijk ow zullen de darmen wel zijn. ik heb de placenta er achter liggen dus het zou kunnen
Quenny, misschien een rare vraag maar heb je al eens een uitstrijkje laten maken? Als je afwijkende cellen in je baarmoeder hebt kun je ook bloedverlies krijgen. Dat kan geheel losstaan van de zwangerschap.
Haiko; ik heb toen ik 30 was een uitstrijkje gehad. En daar niets over gehoord. Ik weet niet of ze daar dan naar kijken...net weer bloed toen ik moest plassen, vriendin zegt dat ik morgen de verlos even moet bellen en anders huisartsenpost. Vriend vind dat ook. Misschien doe ik dat wel. Ik verontschuldig me wel dat ik ze op zaterdag lastig val.
Sorry maar queeny doe eens niet zo raar!! Het gaat om jou en je kindje hoor, gewoon bellen al is t zaterdag!! En maakt echt jouw verloskundige niks uit hoor als jij naar de hap belt!! Kom op meid, gewoon bellen!!
Queeny ik zou ook even bellen hoor!! Daar zijn ze voor. Ik zat laatst in dezelfde twijfel en uiteindelijk gebeld en dat was toch prettig. Degene bij wie ze het hartje hebben geluisterd, hoe laag luisterde ze? Bij mij begon ze vrij hoog en toen hoorden we niks. Uiteindelijk echt laag misschien net iets boven schaambot vond ze het hartje. Ze had gedacht dat het hoger zou liggen.
Meiden, bedankt voor de aanmoediging! Ik weet wel dat ik een zeikerd ben voor mezelf. Bij een ander had ik ook gezegd, direct bellen. Mijn vriend zei: anders bel ik! De verloskundige heeft mij ook net op het hart gedrukt dat ik iedere keer MOET bellen bij bloedverlies. Ze kwam dus direct langs net. Ze heeft het hartje laten luisteren en zei dat dat erg goed klonk. Wel gaat ze maandag contact opnemen met het ziekenhuis, en krijg ik een afspraak met een gynaecoloog. Ik ben erg blij met deze uitslag zo. Meiden, een fijne dag voor jullie allen.