Ik moest wel lachen om ons dochtertje, toen de verloskundige de 'stethoscoop' erop zetten en we het hartje hoorde zei ze Paard!en wees naar mijn buik. Klonk voor haar inderdaad als een paardje met hoefjes Binnenkort de grotere kamer klaarmaken voor onze dochter, dan mag ze in een 'echt' bed, en dan kunnen we het kleine kamertje beetje bij beetje gereed maken voor het baby'tje. Leuk, zin in!
15 weken vandaag! Whoooohooo!! Wel last van bandenpijn.. maar het is voor een goed doel! Fijne dag allemaal!
Hihi yayyy gefelici! Ik heb soms nogal last van een keeei harde baarmoederwand (bovenkant) heb het eens in de zoveel tijd (ook al paar weken terug). Doet totaal geen zeer ofzo, maar je ziet het gewoon zitten en het is heel hard. Alsof die gewoon heel gespannen staat. Heb het ook wel eens na orgasme, wat volgens mij wel normaal is (sorry ) maar vandaag bijv. gewoon zomaar. Heb er een topic over geopend, kunnen jullie meelezen? http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/488270-14weken-zwanger-gespannen-baarmoederwand-bovenkant-baarmoeder.html#post16356765 Zal toch niet iets zijn waar ik me zorgen over hoef te maken?
Bubblybaby dat klinkt als harde buiken! Als het niet te vaak voorkomt is het niet erg! Kan idd ook na orgasme komen, had ik ook bij de 1e 2 . Nu niet gelukkig, zon rot gevoel vindt ik ik zal het wel even opnoemen bij de vk als je weer heen ga.
Oei harde buiken zo vroeg, kan dat wel? Is dat niet erg? Nou ja t zal toch niet erg zijn zolang het me niet in de weg zit/geen zeer doet? Pff.. wat doet je lichaam toch gekke dingen als je zwanger bent.
Bubblebaby klinkt idd als harde buiken.. Ik heb gisteravond frummel voor het eerst gevoeld denk ik! <3 Hoe is het verder met jullie? Hier is de ergste vermoeidheid aan het verdwijnen en begin ik me weer beetje goed te voelen..wel groeit mijn buik enorm!
Ik denk dat dat het is als ik het zo van je Lees. Met de 1e had ik ook al harde buiken vanaf 15 weken werkte toen 4 volle dagen in de kinderopvang en moest met 28 weken ook stoppen omdat ze te pijnlik werden. Luister goed naar je lichaam , merk je ook als je een drukke dag hebt gehad dat je er meer last van hebt? Dat had ik wel namelijk Vandaar dat de vk zij dat ik het wat rustiger aan moest doen en dat hielp. Maar misschien herkennen meer meiden jou verhaal en hebben ze er wat anders op te zeggen hoor. Tegen mij werd er gezegd zolang ze niet pijnlijk zijn en er geen regelmaat in zit hoef je je geen zorgen te maken.
@ beccy leuk dat je je uk voelt! Hier nog niet helaas terwijl ik nr 2 met 12,5 week al voelde. Misschien placenta voor ofzo, of een heel rustig kind hihi. Lekker dat je wat meer energie hebt gekregen, hier voel ik me nog steeds zo slap als een dwijl
Ja. Eerst had ik gewoon als ik een mega volle blaas had en in bed lag dat ik wel eens een hele harde baarmoederwand had - na het plassen was het dan ook weg. En met orgasme, en was dan ook heel kort erna weg. Nu zit ik midden in verhuizing.. en mijn oom ligt op sterven, dus daar zijn we ook de hele tijd mee bezig. Dus kan dan wel ja. Het doet gelukkig geen zeer, dus neem aan dat wat het ook is ik me dan sowieso niet echt zorgen hoef te maken (toch?). Ik hou vandaag een rustig zondagje @beccy: wat fijn! <3
Hallo allemaal Hier gaat alles goed, moeheid stuk minder, misselijkheid is gelukkig weg!! Bubble > gewoon proberen rustig aan te doen, als het niet te vaak is, niet te druk over maken. Vraagje, hebben jullie je gewone kleren nog aan?? Hier nog wel, maar dat lukt me geen 2 weken meer denk ik, Terwijl bij de 1e zwangerschap ik pas mn positiebroek aan had met 20 wk?! Fijne dag allemaal!
@ bubblybaby Jeetje veel aan je hoofd dus! Nee hoor je hoef je geen zorgen te maken, lekker rustig doen vandaag doe je goed!
Ik heb geen idee of ik harde buiken heb maar ben ook nog maar net 13 weken volgens vk! Wel heb ik al positiebroek en shirt aan maar ook leggings! Gewone broeken passen eigenlijk niet meer maar zit ook niet fijn.
Hier vandaag ook 15 weekjes . Die bandenpijn voel ik ook ja.. Maargoed idd we weten waar we het voor doen!
bubbly even rustig aan doen als je het niet vertrouwd even bellen met de vk eigen kleren, ja nog wel maar merk wel dat het strakker gaat zitten. 2 broeken zitten al niet meer lekker. binnenkort maar eens winkelen
Ja ik doe gewoon rustig aan .. heb ook gelezen dat zolang t geen zeer doet het onschuldig is, maar het wel slim is om gewoon wat te rusten. Dus dat doe ik maaar . Als ik t vaker en langer ga hebben bel ik natuurlijk wel. Nu heb ik het maar af en toe en sowieso niet meer dan 1x per dag. Ga me er denk maar niet druk om maken, want dat is al helemaal niet goed .. iig: thanks meiden Ik heb nog 1 spijkerbroek die opzich wel dicht gaat, maar wat echt niet lekker zit :') dus denk dat ik mn collectie van 2 positiespijkerbroeken maar eens moet uitbreiden xD. En heb ook een joggingbroek > vooral de positiejoggingsbroek is fantastiiisch <3 van mamalicious http://www.kleertjes.com/_img/scale.rb?img=8857649086494.jpg&w=290&h=290