1 - 15 Juli 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LiLaa, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Weer iets nieuws hier, hoor. Gisterenochtend werd ik wakker omdat ik dacht dat ik een loopneus had. Maar het bleef lopen. Totdat ik naar mijn hand keek en zag dat die wel heel donker werd. Jullie raden het al: een bloedneus. En niet te zuinig ook. Het bleef lopen. Gisterenavond weer en vanmiddag ook weer... lekker handig... ga maar genoeg zakdoekjes in mijn tas stoppen geloof ik!

Verder ook behoorlijk last van mijn banden. Had ik vorige zwangerschap niet zo vroeg..

Maar de misselijkheid is over gelukkig!

Volgende week ga ik positiekleding shoppen in Antwerpen. Iemand tips?

2. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Bubblybaby; ik heb soms het idee dat ik ook last heb van harde buik. Vooral bij in inspanning, laatst echt opvallend toen ik de tuin had geveegd.
    Kleding; mijn gewonen broeken zitten niet lekker meer. Ik ben ook al 4:(kilo aangekomen. Van de week had ik mijn spijkerbroek aan met de bovenste knoop open. Zat niet bepaald lekker. Ik draag wel veel jurken en rokjes met panty/majo en die gaan nog prima.
    Vandaag wel flink verwend door mijn vader. Dochter en ik waren met hem mee op stap, en toen stuitte we op een h&m:p
    Ik heb een mooie positie spijkerbroek gekregen en een leuk (positie) tuniekje. Dochter heeft 2 mooie setjes kleding gekregen. Bedankt papa!:D

3. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Ik ben momenteel verkouden of bijna eigenlijk en doe niks anders dan niezen. Van de week 's nachts ook veel last gehad van het niezen en volgende ochtend bleek dat ik 's nachts ook een bloedneus heb gehad.
    Heb er ook wel eens last van als ik er alles uit moet spugen...je aders e.d. worden nu beter doorbloed dus heb je hier sneller last van.

Weltrusten dames!

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

oudste zoon naar de basisschool wat een rust hier, fe wennen aan t nieuwe ritme maar op zich ook niet vervelend :)

5. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Ik draag al 7 weken positiebroeken, terwijl ik ben afgevallen. Mijn buik is vind ik enorm, ik kreeg mijn oude broeken niet meer dicht.
    Langzaam aan haal ik mijn -kg weer in nu nog -0,5kg van mijn startgewicht. Ik hoop ook echt dat zodra ik wat ben aangekomen me wat beter voel.
    De moeheid, misselijkheid, hoofdpijn en bandenpijn zijn op momenten echt niet meer leuk.

Nog 5 nachtjes slapen en dan weten we als het goed is welk wondertje er in mijn buik groeit.
    Ik dacht eerst stellig een meisje, maar nu denk ik weer een jongen.

Ik heb overigens sterk het vermoeden dat ik onze ukkie soms voel bewegen. In het begin dacht ik dit zijn mijn darmen, maar dat voelt toch echt anders. :)

6. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    #3586 bubblybaby, 6 jan 2014
    Laatst bewerkt: 6 jan 2014
    Ja same. Gisteren voelde ik een nudge waardoor ik dacht "nee ik heb het gewoon goed gevoeld steeds ^^ ik weet t zeker" dus heel leuk!
    Heb het overigens niet elke dag, gewoon af en toe :) als ik lekker zit of lig.
    Ik durf het nog niet echt uit te spreken naar vrienden, omdat ik geen zin heb in de "dat kan nog helemaal niet zo vroeg", dus houden het nog lekker voor onszelf.

Ik ben nu in totaal 1,5 kg aangekomen! ^^ *blij* en mn buikje wordt echt groter en groter. Soms word ik echt wakker met "eh groeispurtje gehad vannacht?" > geld ook voor de boobies. Al 2 cups gegroeid *eek?!* en ze zijn zwaar! Ik was helemaal in t begin beetje afgevallen, door misselijkheid etc, terwijl mn buikje en borsten wel goed groeide - en toen stond mn gewicht even stil (terwijl mn buikje en borsten nogsteeds toch groter werden) en nu eindelijk gewicht erbij :).

Ga denk nog maar een positiebroek bestellen... met 2 red ik het niet (moet ik wel heel vaak wassen :p ) en mn andere broeken zitten kut :( .. vooral nu ik die heerlijke positiebroeken draag valt dat me erg op :') afknellend rotgevoel bah; bij normale broeken.

7. Rumour

Rumour Actief lid

30 okt 2013
    286
    0
    0
    Commercieel medewerkster binnendienst
    Drenthe
    Ik ga donderdag even shoppen voor positiebroeken, want de gewone broeken zitten echt niet lekker meer!
    Boobs... tja zie niet echt verschil maar ja had daarvoor ook al enorme hahahaha, wel gevoeligere tepels en tepelhof.

Beeb voel ik nog niet, maar lijkt mij zo ontzettend bijzonder, kan niet wachten.

Slapen is nog steeds een drama! wordt zo moe wakker smorgens! Hoop dat dat snel weer beter gaat.

8. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Bapsie; is het z'n eerste dagje op de kleuterschool?
    Haiko; zeker spannend geslachtsbepaling over 5 nachtjes. Gaan jullie het ook bekend maken?
    Hier heeft de verloskundige me gebeld, en ik heb een afspraak voor 19 januari staan in het ziekenhuis, om te kijken of ze de bloedingen kunnen verklaren. Ik krijg daar dan ook een echo.

9. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Queeny, zeker spannend, of we het bekend maken weten we nog niet. Zijn we het nog niet over eens haha.

Spannend de 19e duurt nog wel even. Zelf heb ik HPV virus wat bij mij voor bloedingen kan zorgen i.v.m. celafwijkingen Pap3a Cin II.
    Vandaar dat ik laatst aan je vroeg wanneer je een uitstrijkje hebt gehad.

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

basisschool groep 1 :)
    hij vind t leuk!!!

11. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Bapsie leuk! Mijn dochter had vandaag ook haar eerste dag!

Aankomen, ik ben al ruim 3 kilo aangekomen. Ik denk dat dit deels komt omdat ik brood eet. Ik moet glutenvrij eten en voorheen at ik alleen rijstwafels maar nu adviseerde de dietist om toch brood te eten. Alleen zitten er veel suikers en zetmeel in dus dat zal het aankomen deels verklaren (hoop ik ;)). Positiebroek heb ik sinds 2 of 3 weken aan, buik is enorm.

12. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    waar kopen jullie de broeken?? online??

hier ook bijna 4 kilo, ach na de zwangerschap gaat het er weer af
    is voor een goed doel ;)

woensdag eindelijk na de vk, heb wel even een bevestiging nodig dat alles goed gaat daar binnen ;)

13. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Hoi!
    Hier even wat minder actief, nog steeds erg veel hoofdpijn en heb echt nul energie. Vandaag was mn enige project de kerstboom naar buiten krijgen (moet wel zeggen dat we vier hoog wonen zonder lift), en daar is t bij gebleven :(

Ik las dat er al baby's gevoeld worden, hier ook hoor! Heerlijk he. Al 2 weken.

Ik stond nog op de lijst voor de 3e een echo. Deze ging echter niet door. Ga nu morgen, want alhoewel de nipt gedaan, wil die belgische arts toch ook graag de nekplooi weten. Ik eigenlijk liever niet, maar het feit dat ik dan weer even naar binnen kan kijken heeft me over de streep getrokken...

Weet eigenlijk niet meer wie de lijst nu bijhouden? Lilaa/ Budgie?
    Morgen dus nekplooi, de 20ste echo en afspraak gyn

14. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Anne wat vervelend die hoofdpijn, hier ook elke dag...
    hopelijk knap je snel op! rustig aan doen
    succes morgen

15. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb echt geen flauw idee hoeveel ik ben aangekomen! Heb gelukkig geen weegschaal thuis haha...Volgende week maandag heb ik controle dus dan zal ik wel weer op de weegschaal komen bij de vk.

Heb het idee dat ik zaterdag de kleine heb gevoeld toen ik net wakker was...voelde een plopje in mijn onderbuik aan de linkerkant...maar zeker weten doe ik niet! ;)

16. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Wat tof dat ie het leuk vind om te gaan. Wij zitten te wachten tot ons wijfie naar de peuterspeelzaal mag. Ze staat al wel ingeschreven, ze wordt over 8 nachtjes 2 jaar. Ik weet alleen niet of het vanaf 2 of 2,5 jaar is. Ik vermoed dat ze het wel leuk zal gaan vinden.
    Haiko; ik heb op Google gekeken wat het is, celafwijkingen Pap3a Cin II ik ga gewoon volgende week aan de gynaecoloog vragen of het zoiets kan zijn.
    Sas; ik heb mijn broek bij de h&m gekocht 39,95 spijkerbroek. Ze hadden veel verschillende, , licht, donker, small, wijd. Hij zit me als gegoten, wat een verademing in vergelijking met mijn normale broek maar dan met de knoop open:)

Oww...ik zie dat ik 19e heb getypt...moet 17 januari zijn bij de gynaecoloog.

17. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ja bij h&m zitten de broeken geweldig. En heel fijn dat ze ook gewoon maatje 34 hebben :) ik ben nogal petite qua bouw, ook lengte (1.58m). Ze zitten geweeeldig, zoveel beter dan die knellende spijkerbroeken. Ik vond mn h&m positiebroeken zo fijn dat ik vandaag een derde heb besteld! Ze zijn niet duur! :)

18. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Bedankt voor de tip, ik ga op h&m even kijken!
    Ik geloof dat het veel beter zit... Ik had in het weekend in een babyzaak een broek van noppies aan erg leuk maar 80 euro. Ik. Vond het een beetje te duur hihi
    Al mijn zwangerschapsbroeken van mijn vorige zwangerschap pas ik niet meer te groot!
    Dus als iemand nog belang heeft haha ;)

Hier is trouwens de peuterspeelzaal vanaf 2,5 jaar.

19. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Hee toevallig :) ik heb gluten en lactose intolerantie, maar sinds zwangerschap eet ik alles gewoon. Hiervoor bijna alles vervangend. Maar ik kom daar niet extra door aan, ik at toen echt glutenvrije pasta (macaronie met verse saus met gehakt en groente en Goudse kaas, want daar zit geen lactose in) als lunch ipv brood of noodles zoals nu :p ... Snelle stofwisseling, dus at/eet wel veel.

20. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb maar 1 positiebroek, maar draag ook meer en deel leggings. Positiebroek komt bij Prenatal weg en zit op zich wel lekker maar hij zakt me iets af wat wel beetje vervelend is.
    Dus denk geen goede aanrader maar ieder voor zich! :)

Fijne avond nog meiden!
    Weltrusten!

Deel Deze Pagina