Vandaag zijn we langs babypark & babydump geweest, spulletjes gekocht voor mini.. Ook hebben vandaag zijn eerste (ziekenhuis) setjes gekocht, van Noppies! Ben helemaal verliefd!!! Kan niet wachten tot hij er is en 'm aan kan! (Wel een dure grap maar beter verwend dan verwaardloos) Zie foto: prachtig he
Geweeeldig Anne @lilaa Yayyy haha! Heb hem nu aan best ever. En hele leuke kleertjes!! Ik heb daar ook zoveel zin in. Nog 11 nachtjes geduld! ^^ dan weet ik roze of blauw
Lilaa leuk zeg!! Oooh ik moet nog 8 dagen wachten.. dan weet ik het ook. Die joggingbroek lijkt me heerlijk zitten! Ga er ook 1 aanschaffen
Ik ben vandaag wezen shoppen voor de kleine bij de Baby Dump! Geen kleertjes want wilde wachten maar andere belangrijke dingen...maar ben nu wel kapot! Hele nacht niet tot weinig slapen en de hele middag shoppen... Zometeen nog ff bankhangen en tv kijken en dan maar naar bed!
Hey meiden ik zie allemaal leuke kleertjes langs komen! Ik hou me nog ff in tot we het weten en ik wil toch graag lichte kleertjes dus wachten op de zomer collectie! @ Anne Aah vet lief! Kijk dat nou liggen hihi
Hoi dames, Ik ben een tijdje afwezig geweest. Het is even allemaal niet zo leuk momenteel. De bekkeninstabiliteit van mijn vorige zwangerschap is terug. En erger dan de vorige keer. Als ik een goede dag heb, valt het allemaal wel mee maar als ik een slechte dag heb, heb ik gewoon voortdurend pijn. Voel me zo klote Zelfs tot op het punt waarop ik helemaal niet meer zwanger wilde zijn. Ik moet nu al minder gaan werken om dit vol te houden. Kans is dat ik helemaal in de ziektewet moet tot na de bevalling. Ik heb jaren hard gewerkt voor mijn carriëre en in eens sta ik voor een soort zwart gat. Niks. Zo raar... Met de kleine in de buik gaat het goed. Groeit goed, en afgelopen woensdag een mooi hartslagje gehoord. Eigenlijk zou ik blij moeten zijn en op zo'n roze wolk moeten zitten, maar momenteel geloof ik niet in roze wolken. Ik voel me gewoon zwaar klote.
Ahwww wat rot .. ik heb ook grote kans op bekkeninstabiliteit door mijn hypermobiliteit (ben hypermobiel en heb fybromyalgie; maar heb dat goed onder controle nu gelukkig). Heb tot nu toe alleen af en toe last van bekkenpijn, vooral als ik druk ben geweest. Nu de laatste 2 dagen heel rustig en merk dat ik dan bijna nergens last van heb. Vind het heel erg vervelend voor jou en hoop dat je je toch weer wat vrolijker gaat voelen ondanks alles <3 *knuffel* heeeel veel sterkte meis. Wel heel fijn dat het goed gaat met je ukkie das goed om te horen!
bubblybaby, ik ben ook hypermobiel. En omdat ik het bij mijn eerste heb gehad, was de kans zo'n 100% dat ik het weer zou krijgen. Had gehoopt dat het nog even op zich kon laten wachten maar helaas...
Ongeveer met 20 weken. Toen ben ik met 30 weken (geloof ik) 50% gaan werken en met 34 weken met verlof.
Oh bah verdikkie! Ik hoop zo dat t bij mij bij bekkenpijn blijft. Ik zie het wel. Vind het rot voor je.. vooral omdat t nu ook zoveel eerder al is begonnen. Maar belangrijkste is dat je weer beetje blij wordt met zwanger zijn. Hopelijk gaat de zon snel weer voor je schijnen.
Libra wat ontzettend vervelend dat je dit al zo vroeg hebt.. en zeker dat je nu al minder moet gaan werken. Hoop dat je met rust nu wel de dag door kan gaan met minder pijn / geen pijn.
Libra, wat vervelend voor je! Rustig aan doen. Ik mag straks naar de vk eindelijk 4 wk ertussen is wel lang hoor