Sas; fijn alles goed met baby'tje. Ise; dat had ik ook maar wel na helder verlies. Bapsie; ik heb 17 januari nog staan voor de lijst, controle gynaecoloog,, met echo.
hihi, tof, roze op de lijst. ik wil het ook zo graag weeeeeheeeteeeeeen! maar helaas, duurt nog even tot 7-2.
Oh wat leuk die geslachtsbepalingen! En meisjes T is zo schattig die meisjeskleding. In die zin hoop ik op nog een meisje. Aan de andere zie ik ook helemaal zo'n stoer mannetje voor mij. Maar ja, duurt ook nog een hele tijd denk ik, ben pas 13 weken.... Wat vervelend die mensen met bloedverlies. Hoe dan ook, ik zou echt altijd bellen. Weet dat ik ook altijd heel terughoudend ben geweest met bellen maar bijna altijd luchtte het me zo op. Of door de vk zelf of dmv extra echo. Echt hoor, het is hun werk, en ze denken vast niet snel, goh daar heb je die zeikerd weer! Leuk om die bevallingsverhalen te lezen. Mijn oudste dochtertje is geboren met een geplande keizersnee (ze lag dwars). Alhoewel het allemaal niet zo romantisch klinkt, vond ik het eigenlijk best fijn (ik had totaal geen andere keus dus dan leg je je er ook iets gemakkelijker bij neer denk ik). Ik wist precies wanneer ze geboren zou gaan worden. En binnen een kwartier was ze er. Het mooiste moment van mijn leven! De tweede was natuurlijk een veel te vroeg geboorte. Daar heb ik kennis gemaakt met pillen, weeopwekkers, infusen,een week ruggenprik, ballonnen en niets hielp. Uiteindelijk kwam ze na een week toen ze er zelf zin in had en moest ik alsnog onder narcose voor de nageboorte. En nu ga ik weer een geplande keizersnee krijgen. Ik heb een hele dunne baarmoederwand, weeen te gevaarlijk!
Leuk roze op de lijst! Dames gefeliciteerd. Ik moet nog zeker anderhalve maand wachten. En dan is het nog niet zeker. Vriendlief wil het niet weten, dus er moet nog flink gediscussieerd worden
Net bij de Vk geweest baby bewoog Goed. Maar gaan nu wel door naar het ziekenhuis ze willen weten waar het weg komt
Leuk dames! Meiden! Nu staat het 2-2 op de lijst. Grappig. bah Sas, vervelend. Hopelijk kunnen ze je nu meer vertellen in het ziekenhuis. Weten hoe het komt zal veel kunnen schelen qua ongerustheid.
Inderdaad Sas, dat is toch echt niet leuk! Ik weet dat geen enkele zwangerschap hetzelfde is maar ik heb dit ook gehad in een van mijn zwangerschappen. Soms verloor ik ineens zoveel bloed dat mijn broek tot aan mijn knieën rood was. Echt heel erg. Ik heb meerdere keren gedacht dat ik een miskraam had. Maar de zwangerschap verder gelukkig wel voldragen. Bij de geboorte zagen ze in de vliezen van het kindje een superdikke bloedader lopen. Waarschijnlijk is die de eerste maanden steeds gaan bloeden....eigenlijk dus nooit echt een verklaring voor gevonden. Maar wat vervelend...ik hoop dat het snel zal ophouden voor je. Die onzekerheid is echt niet leuk!! En twee meisjes erbij Wat leuk. Ik heb vier jongens en 1 meisje en jullie snappen dat bij dochter de wens voor een zusje wel héééééél groot is...helaas moeten wij nog wachten tot 14 februari voor we het zullen weten. Ik lees dat er nog meer meiden zijn die heel moe zijn. Nou hier ook! Bleh, ik hoop dat het snel beter zal gaan...vandaar dat ik hier ook niet heel actief ben. Maar....ik lees wel alles hoor
pff roos dat is inderdaad onzeker en wat veel bloed verlies! ook in het ziekenhuis zagen ze niks raars de baby was goed. gevuld maagje gevuld blaasje bewegelijk. de reden zou dan kunnen zijn dat de placenta erg laag ligt en daar door bloedingen geeft. later in de zwangerschap moet de placenta om hoog trekken. Ik ga maar eens een paar dagen niks doen en lekker rustig aan doen! Hopelijk stopt het dan! Zag dat er 2 meiden bij komen! leuk gefeliciteerd shoppen maar
Sas bij mij komt het ook van de placenta. Idd even afwachten of dat omhoog groeit, meestal wel. Weet je hoeveel die er bij jou over/voor ligt?
Balen Sas, maar gelukkig alles goed met de kleine! Dat word dus roze shoppen! Leuk! Ikzelf heb een hekel aan roze dus word nog wat als het een meisje word...!
Hier is Kaan (zoontje van 2jr) helemaal in de wolken! Hij zegt steeds : Ik krijg een broertje - Ik krijg een broertje en ik krijg steeds kusjes op mijn buik Zooo lieffff!!! *smelt!* Ook hebben we DE naam gevonden! Mooie stoere naam Verder gaat hier alles prima! Manlief is helemaaaaaaal in de zevende hemel, hij wilde super graag een jongetje, ik ooooook Heb vandaag suprise cadeautje gekregen van hem gekregen (zie foto) bébé-jou verzorgingtas voor minii 💙 Vind 'm heel mooi & stoer! Minii heeft nu 2 verzorgingstassen; 1 van Stokke v4 Nieuw, en 1 van bébé-jou