Dank je wel! Duurt nog wel even hoor (moet nog de hele dag wachten)... om 18.00 uur eerst naar de VK en om 20.00 uur voor de echo.. Dus jullie horen het vast de dag erna mocht het goed liggen.
Leuke echofotoooo Ik word elke dag meer hyper, zenuwachtig en ongeduldig. Nog 4 nachtjes tot de geslachtsbepalingsecho! Oh lord kan de tijd nog slomer gaan hihihi.
Leuk hoor, al die geslachtsbepalingen! Wij wachten nog een week of 25, haha! superleuk pakje, stampertje! Ook helemaal mijn smaak! Ik ben gisteren een dagje naar Antwerpen geweest om te shoppen met mijn zus. De enige winkels die we gevonden hebben met positiekleding waren C&A en H&M... maar toch goed geslaagd. Twee leuke jurkjes bij C&A (wat een suffe dingen hebben die qua positie) ee verder goed geslaagd bij H&M.
Goo, zeker spannend!! Je moet nog best een tijdje wachten, hopelijk vliegt de dag voorbij!! Laat je het vanavond of morgen weten? Ik ga vanmiddag weer een paar uurtjes werken, gister ging het okee. Toen ik thuis kwam wel wat bloedverlies maar dat heeft niet zo lang doorgezet als normaal. Dus ik hoop dat ik voorlopig halve dagen kan blijven werken! En mocht de placenta opschuiven zien we wel weer verder. Heb nu wel veel tijd, twee kids op school, om te speuren naar dingen voor de baby. Heb al wat pakjes etc. op het oog voor zowel jongen als meisje, dus leuk als we het morgen weten..
♥ZWANGERSCHAPSLIJST♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 28 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 Juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missillie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal77 (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bubblybaby (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bakfiets (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Danielle (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly79 (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Arnoe (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rombely (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (29 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mum2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bapsie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Theekopje81 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Lady87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Iluna (38 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sannniee1 (28 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sterre82 (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lieke84 (29 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Stampertje89 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Anne1234 (40 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rumour (36 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 17 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Lady1987: 13 januari -Verloskundige Queeny: 13 januari - Controle vk! Goo: 14 januari - Controle vk! Goo: 14 januari - Geslachtsbepaling! Ise: 15 januari - Geslachtsbepaling! Ise: 16 januari - Echo placenta/bbm+VK! Sas27: 17 januari - Geslachtsbepaling! Bubblybaby: 18 januari - 4D geslachtsbepaling! Anne1234: 20 januari - Echo+gyn! Curly79 : 20 januari - controle ! Frou81 : 24 januari - controle vk! Beccy : 23 januari - controle ! Mom2be92: 23 januari - Geslachtbepaling! Bapsie: 24 januari - Geslachtsbepaling! Ise: 24 januari - controle! LiLaa: 27 januari - Controle gyn + Echo! Roos6: 27 januari - Verloskundige! Budgie: 27 januari - controle VK Bubblybaby 3 februari - controle VK Libra 7 februari - 20 weken echo Bapsie: 10 februari -Verloskundige! Budgie 10 februari - 20weken echo! Sas27: 10 februari -20weken echo! Queeny: 10 februari -20weken echo! Evelienj: 11 februari -20weken echo!! Haiko7 11 februari - 20weken echo! Juli85: 13 februari - GUO onderzoek! Roos6: 14 februari -20weken echo! Frou81 : 17 februari- 20weken echo!! LiLaa: 17 februari - 20weken echo! Juli85: 17 februari - 20 weken echo! Ise: 19 februari - 20weken echo (GUO)! Bubblybaby: 20 februari- groeiecho! Curly79 : 21 februari - controle en geslachtsbepaling! Bapsie: 22 Februari- 20weken echo! Stampertje: 24 februari - 20wekenecho(GUO)! ------------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ------------------------------------------------------------------ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy - Tinebx - Baby09 - Nic78 - Palmboom - Noralie87 - Maike79 - Vosje2000 ------------------------------------------------------------------
Goo veel pleizier vanavond, spannend!!! Zijn er met mij meer dames die de laatste week meer krampen hebben in de onderbuik? Ik denk dat het bandenpijn is maar ik word er natuurlijk weer ongerust van....
Ja ik laat het morgen weten Vanavond ben ik vast heel erg moe.. en wekkertje gaat elke ochtend heel vroeg hihi Ik ben nu op het werk dus heb wel afleiding gelukkig! Werkse ze Ise en rustig aan doen!
Dank je wel Haiko! Ja ik heb ook wel wat steken in mn zijkanten van mn buik. Maar ik doe nu wat rustiger aan.. merk wel dat ik erg druk was met van alles en nog wat! Ik probeer zo min mogelijk snelle bewegingen te maken.
Ise fijn dat het iets beter was gisteren!! Rustig aan doen. Hier sinds gister middag geen bloed meer gezien... Hopelijk blijft dat zo Hier vrijdag de geslachtsbepaling leuk!! En kan ik ff kijken of alles nog goed gaat daar binnen Haiko dat heb ik ook vk zei bandenpijn... Lekker warmbad of kruik helpt en even gaan liggen
Goo, dan lezen we het morgen!! Haiko, ja dat kramperige herken ik wel, ik denk dat het misschien het groeien van de baarmoeder is? Ik meen gelezen te hebben dat dat deze weken heel hard gaat.
Sas hoe is het met jou? Oh sorry, lees het nu in je vorige bericht. Hopelijk voor jou ook (even) geen bloed meer!
Pff, ik weet af en toe even niet meer wat ik nou met die hormonen aan moet. Ik kreeg een verkeerde eindafrekening thuis gestuurd van mijn energieleverancier. Moest even een paar honderd euro betalen. Nou, mooi niet dus he! Normaal gezien bel ik dan op en dan regel ik het gewoon, maar ik was KWAAD! Echt niet te geloven. Kon dat mens aan de andere kant wel haast door de telefoon trekken. Ongelofelijk! Heb nu echt zoiets van 'jeetje, zo doe ik normaal nooit...'.
Hey wat toevallig, ik had net dit gepost in ander topic. Ik maakte me dus ook beetje zorgen en wilde dit net ook bij jullie kopieren plakken om te kijken wat jullie vonden --- Misschien beetje domme vraag :') maar ik ben weer heerlijk aan t piekeren vandaag. Urine laten checken op blaasontsteking: helemaal schoon. Heb ik dus niet. Maarreee, af en toe beetje zeurderige onderbuik is toch gewoon normaal en komt door groei baarmoeder; ook rond deze tijd? Het is niet eens echt pijn ofzo, gewoon beetje whiney en af en toe. Heb ook wel beetje last van mn banden (steekjes ri lies en schaambeen), maar dat voelt heel anders *heeft gewoon weer een beetje geruststelling nodig iguess* Maak me denk beetje zorgen omdat ik paar dagen geleden weer even een harde buik had (niet tegelijkertijd met dat zeurderige gevoel hoor) had toen nogal wat stressdaagjes achter de rug vandaar.
Baarmoederpijn en bandenpijn, heb ik ook last van maar niet heel erg! Af en toe! @geslachtsbepaling, zo jammer dat ik 5 weken moet wachten als we het dan al kunnen zien... Kunnen wel kiezen voor pretecho maar nog niet over gehad met vriendlief...afwachten dus!