1 - 15 Juli 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LiLaa, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Hey Sas jij morgen he??? :D

2. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Sas ja ik laat het weten. Ik heb vanavond pas de afspraak dus zal wat later worden

3. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Bubblybaby; hier een blanke dochter(dat hadden we ook wel verwacht) met spierwit engelenhaar met krullen.(van wie ze dat heeft?!)
    Ik ben echt wel benieuwd of deze op haar gaat lijken, ik verwacht zelf dat de volgende donkerder zal zijn qua haar.
    Haiko; ik heb dat ook, dat ik echt maar af en toe een beweginkje voel. Meestal wel als ik even zit.
    Ik ben al bezig met de voorbereidingen voor het feest van onze dochter zondag, omdat we dan haar tweede verjaardag echt gaan vieren.
    Ik dacht ik begin lekker vroeg met de voorbereiding, hoef ik zaterdag niet alles in 1 keer te doen.
    Fijne dag iedereen!

4. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    @Mom2be: hier is de baby half surinaams/nederlands.
    Ik ben ook zeer benieuwd hoe ze er uit gaat zien!!

5. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Mijn schoonzusje en schoonbroer die hun babietje te vroeg geboren hebben gekregen hebben een hele leuke mix haha. Half Nederlands en kwart Colombiaas en kwart Arubaans. Ziet er super snoezig uit :).

Ik zelf ben half Nederlands en half Engels, hoewel mijn Engelse oma eigenlijk Indo is maar wel altijd in Engeland gewoond heeft; heb haar nooit gekend. Ik ben door haar ook super klein (als enige van mijn familie verder haha) en wordt snel snel bruin :) maar verder zie je er niks van! Sproetjes in op mijn neus en wangen en strawberryblonde haar! Wel leuk dat mensen ervanuit gaan dat ik snel verbrand en juist alleen maar mega bruin word :p. Maargoed ons kindje gaat er dus gewoon lekker Hollands/Engels uit zien ^^.

6. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Roos6

Ik hoop dat we zo snel mogelijk iets weten .Misschien volgende week.

Met de kindjes van mijn vriendin gaat het goed. Volgende week maandag is ze 30 weken.(Dat hadden we nooit mogen dromen. Ze ligt nog steeds in het ziekenhuis met lekkend vruchtwater. Maar als alles zo goed blijft gaan mag ze met 32 weken naar huis op bedrust.

7. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel

Ja zo spannend!!! Heel veel zin in
    Helemaal omdat ik vorige week die bloeding had, kan ik even kijken of alles goed is ;)
    Maar ik gok een jongen, manlief een meisje

8. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ise een meisje van harte Proficiat!

9. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Haha dan heeft iig een van jullie gelijk :p
    Hier denken we alletwee een meisje! Dus of we hebben het alletwee verkeerd, of alletwee goed hihi.

Ja snap dat je wel even zekerheid wil ook ^^ maar zal vast wel goed zijn allemaal.

In ieder geval alvast heel veel pleziiieeer :D

10. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Sas wat spannend!! :D

11. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Grappig dat jullie alle 2 een meisje denken!! Ben benieuwd!

Gelukkig is de echo morgen om 10 uur al
    Hoeven we niet zo lang te wachten ;-p

12. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ja precies :D wakker worden, klaarmaken en gaaaan ^^
    Ik mag overmorgen om 11:00 dus ook niet te lang wachten hehe.

13. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    *zwaai zwaai*

14. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Nee heerlijk he! Voor je het weet is het zo ver!

15. Rumour

Rumour Actief lid

30 okt 2013
    286
    0
    0
    Commercieel medewerkster binnendienst
    Drenthe
    Hier denken wij ook beiden dat het een meisje wordt, we hebben het ook altijd over haar en zij en over ons dametje... heeeeeeeel tricky natuurlijk. maar goed, we zouden ook super blij zijn met een stoere zoon hoor! maar zo sterk is ons gevoel. Ik moet nog een tijd wachten. Eind februari pas het oordeel denk ik. Ben wel natuurlijk wel nieuwsgierig, maar kan mijn nieuwsgierigheid zeker nog wel een paar weekjes bedwingen.

16. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ja dat is dus echt heel herkenbaar :p
    Oehhh wat een geduld moet je hebben ^^
    Ik kan het niet :p ik vind het al moeilijk om nog te moeten wachten tot overmorgen! Waaah :D
    My brain: omggggefwwejfwiefh4656$%^&*&(&!!!

Hihi. We nemen ook een heel publiek mee :') onze familie is dolenthousiast. Super leuk :p

17. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Nou echo net gehad. Ze zag nog bloed achter de placenta. Dus ik kan nog wat verwachten. Verder heeft ze niet inwendig gekeken omdat ze de baarmoeder niet extra wilde prikkelen en je bij deze termijn weinig aan de informatie hebt over baarmoedermond. Wel weer mooie beelden van ons kindje. Het lag met de vingertjes tegen de wangetjes te kriebelen zo schattig!

18. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    nou ja je bent voorbereid en weer waar het weg komt, dat is wel prettig!
    leuk dat je de baby even hebt kunnen zien

19. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    @Ise, leuk dat je in ieder geval de kleine hebt kunnen zien!
    Wel balen van het bloed, maar je weet nu indd waar het vandaan komt en dat het goed gaat met de kleine! ;)

Ik heb vanmiddag de zwanger box opgehaald bij de Etos! Moest wel lachen bij het open maken, flesje Jillz en blikje Wieckse Witte Rosé 0.0%...! Mijn ma heeft de Knippie gehouden want die heeft een breimachine e.d. dus die zal er nog wel wat uithalen! ;)

Ik ga zo lekker GTST kijken en wat series die ik heb opgenomen!
    Fijne avond en alvast een goed weekend!!

20. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Brr, dat is die felicitas doos, toch? Echt, die heb ik niet eens aangevraagd deze keer. Die lui van Felicitas daar kom je bijna niet meer vanaf en dat vond ik die twee pampers en acht proefmonstertjes gewoon niet interessant genoeg voor.

De blije doos van de prenatal heb ik wel aangevraagd. Die's wel leuk en daar heb je ook nog eens wat aan (Destijds iig een heel pak luiers!).

Deel Deze Pagina