Haha Libra . Die zag ik vorige keer al aankomen dus heb gewoon het laatste cijfer van mijn telefoonnummer anders doorgegeven (ooooh).heb echt een hekel aan dat gebel en gelobby. Die van Prenatal vond ik ook leuk. Dit itt de winkel zelf (ach, de algemene dingetjes die gaan nog wel maar de afdeling voor de moeders vind ik echt om te huilen)
Vandaag een beetje ... Vandaag de uitgerekende dag van mijn overleden kindje in aug. Vanmorgen toen ik de radio aan deed was het eerste nummer dat ik hoorde Let her go. Dit hebben we gedraaid toen we haar mandje afsloten bij t afscheid. Dus even een kleine tear-trekker!
Jeetje Anne, sterkte! @Stampertje, ik heb op internet wat ingevuld...volgens mij via Ouders van nu... Ik sta geregistreerd bij het Bel-Me-Niet register en dat heb ik van de week nog een keer gedaan dus bellen doen ze niet als het goed is! Zat verder alleen een kleine tube in voor mijn buik om in te smeren van etos en zinkzalf van zwitzal, een speen en 2 luiers en heel pak aan boekjes. Vond de box van de Baby Dump leuker en Prenatal heb ik ook aangevraagd maar die krijg je later pas...
Hey meiden! @ Anna Jeetje heftig meis beetje de dag doorgekomen? @ haiko leuk he het hartje horen! Genieten! Hier voel ik me al weer een stuk beter! Voel me zo anders als bij mn jongens! En natuurlijk heel erg nieuwsgierig wat het beebje is! Jongen, meisje, jongen, meisje Dus we konden het niet laten en vanmiddag een echo laten maken. De echoscopiste was heel zeker er zit een meisje in mn buik! <3
Anne, wat moet dat zwaar zijn.. Heftig hoor! Sterkte Zia, wat leuk zeg een meisje!! Gefeliciteerd. Haiko, wat fijn om het hartje te kunnen horen!
Thanx meiden! Ja dat wordt zeker shoppen! Als er een kleur is die in ons huis nog niet te zien is is het roze! Idd haiko! Waar blijven de boys!
Anne; oei das heel heftig ja.. Wel een mooi teken opzich dat je dat liedje precies op die dag hoorde.. Moeilijk maar wel heel mooi! Zia: jaaaaa! Welkom bij de club! Leuk hoor zeker na 2 jongens!! Hier; gisteren controle gehad bij de verloskundige! Jammer dat ze me kei onzeker maakte over het geslacht.. Ze zei dat t vaak voorkomt dat t dan toch nog t andere geslacht blijkt te zijn en bla bla.. Ik gelijk weer onzeker natuurlijk, dus babylook (echopraktijk) gebeld en even gevraagd hoe groot die kans enz.. Toen zei ze weet je wat? Kom morgen (vandaag dus!!) maar even langs om 11.15 dan kijk ik nog een keer voor je en hoef je je niet zo druk te maken. Gewoon gratis!! Super lief he? Terwijl de geslachtsbepaling maar 30 Euro kostte..! Vind t wel een hele goede service! Lijst: zetten jullie mij aub even op 14 juli? Sta nog steeds op de 15e..
Zia wat leuk ook een meid! Gefeliciteerd! en Sas heel veel plezier en succes straks! Ben erg benieuwd! Knal je wel een leuke echo foto er op? Ik heb sinds gisteren mn positiebroek aan gedaan. En wat zit dit toch heerlijk! Mn buikje begint namelijk nu wel te groeien! Ik ben zo trots Ook heb ik het gister op mn werk verteld dat ik in verwachting ben. Ze waren allemaal erg blij voor me. Ik was wel super zenuwachtig.. maar was nergens voor nodig!