@ lilaa ik denk zelf dat me eisprong veel later is geweest. De testen zijn nog zo licht en dat had al donkerder moeten zijn Maar als het straks niet klopt dan geef ik het wel door om me te verwijderen
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - LiLaa (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (jongen/meisje) - Hooverphonic (39 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (jongen/meisje) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - Dames ik meld me aan, gefeliciteerd allemaal!! Hier zwanger na cryo tp: zo blij!!!
Welkom! Met de lijst gaat niet goed zie ik, je hebt de verkeerde lijst gehaald, zoek de laatste lijst, en dan pas je zelf toevoegen. Nu heb je dus Bibi weer weggehaald.
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Bibi24 (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (jongen/meisje) - Hooverphonic (39 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (jongen/meisje) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- *Bibi je staat er weer op meis.. Dames willen jullie ajb de laatste lijst pakken als je zelf wilt toevoegen, anders gaat het steeds fout*
Ik wil me ook graag aanmelden! iedereen gefeliciteerd trouwens! Volgens mij ben ik (7 en 8 oktober positieve ovulatietesten) rond 2 juli uitgerekend. Het is mijn eerste kindje en ben in ronde twee zwanger geraakt en ik ben 31 jaar oud. Heb wel lichte testen (worden niet echt heel snel donkerder...lees ik hele nare dingen over), iemand anders daar ook last van? Als ik veel water drink zelfs bijna onzichtbaar streepje. En ik heb einde middag donkerdere testen dan 's ochtends. Overigens dacht ik dat ik gewoon heel vroeg ongesteld was geworden vorige week, maar zette niet door.. tot het helemaal stopte.. ik een testje deed afgelopen zondag en een heeeeeeeeel dun streepje zag. Ik heb geloof ik sindsdien al 20 testen gedaan. Van alle soorten merken. Begon het pas te geloven toen de digitale van CB 'Zwanger' zei. (jammer genoeg niet die met wekenindicator) Ik vind het allemaal superspannend. Heb beetje rare soort buikpijn, echt bij m'n baarmoeder. En megadikke puisten! Heel leuk om te lezen hoe het met jullie allemaal gaat!
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - LiLaa (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (jongen/meisje) - Hooverphonic (39 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (jongen/meisje) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 juli 2014 (jongen/meisje) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - -
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Bibi24 (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (jongen/meisje) - Hooverphonic (39 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (jongen/meisje) - Noralie87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (jongen/meisje) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- *Bibi je staat er weer op meis.. Dames willen jullie ajb de laatste lijst pakken als je zelf wilt toevoegen, anders gaat het steeds fout*
Yes, ik mag me bij jullie aansluiten meiden, wat spannend allemaal!! Jullie ook allemaal gefeliciteerd....
Hi meiden ik kom ook gezellig bij jullie kletsen Wil iemand mij op de lijst zetten zit namelijk op mijn telefoon 23 jaar eerste kindje uitgerekend 4 juli