It Is Now Possible To 3-D Print Your Unborn Fetus | Co.Design | business + innovation + design hebben jullie hier al van gehoord? Echt heel creepy vind ik..
Wat héérlijk dat je al zo lekker geshopt hebt voor je meissie! Ik heb gister bij de Hema ook staan kwijlen bij de meisjeskleertjes Dan ga ik gelijk weer twijfelen of ik het toch wel wil weten... Maar nee, ik doe het niet. Shoppen kan na de geboorte ook nog *zucht*
Brr dat ziet er een beetje eng uit, zon gekopieerde baby in een doosje! @ sterre oooh meid vind het zo knap dat je kan wachten! Helemaal als je voorgevoel al zo duidelijk is! Ik zou dan weer bang zijn dat ik er naast zit! En ja na de bevalling kan je ook shoppen! Leuk leuk! Misschien maar beter ook heb echt al veel te veel geld uit gegeven! Nog een paar maandjes en dan is het wel een super verassing! JOEHOE!!! vandaag 16 weken zwanger van ons meisje!
* breekt even in * Ik heb in het begin even meegeklets bij jullie maar wou jullie even laten weten dat ik vandaag weer positief heb getest na me miskraam in oktober!! * breekt weer uit!! *
Ja bibi super gefeliciteerd!!! Ja meiden gaat super snel! Zou iemand mijn 20 weken echo er op willen zetten? 6 februari. Thanx ik ga nu even lekker zwemmen met de oudste! Zwaai!
Net toch de vk maar gebeld voor de pijn. Ze denkt dat het toch een teken van het lichaam is om rust te houden. Nu met 2 asperinne in bed kijken of het weg gaat. Anders komt ze even langs! Bibi gefeliciteerd!!
Het is niet weg gegaan, de vk is geweest voor de zekerheid en gevoeld of het geen weeën waren.. toch bandenpijn maar dan wel extreem daardoor ook harde buiken .. echt even rustig aan doen en paracetamol slikken. kleine troost met 24 wk moet het over zijn Deze week dus weer ziek melden, zullen ze niet fijn vinden
Bibi : geweldig! Gefeliciteerd!!! Ik ben heel erg blij voor je! Queeny: prachtige taart! Mijn zoontje wordt dinsdag 2 een jip en janneke taart besteld !!
Hahaha jaa kon gewoon niet in slaap vallen...had gisteren de doppler gekocht en me ukkie's hartje gehoord dus ik lag wel wakker maar helemaal in de wolken hihihi