Wat zouden jullie doen: de baby op het kleine kamertje als daar een bed comode en kast in staat is hij vol... Of de baby op onze slaap kamer die is een stuk groter en wij naar zolder. Dan slapen de kinderen alle twee op de eerste etage en wij op zolder??
Wij hebben een zelfde soort dilemma maar kiezen ervoor om niet op een andere etage dan de kids te slapen.. Stel dat er brand is ofzo? Maar ieder z'n keus! Wij kiezen nu voor n kleiner kamertje, een baby heeft niet zoveel ruimte nodig..! Mijn zoontje is vandaag jarig! 2 jaar alweer.. De tijd vliegt
Pfff ik zit op mijn werk, en terwijl ik zit verga ik opeens van de pijn in mijn onderbuik een MEGA kramp. Ik rende meteen naar het toilet, maar geen bloed. Wel hele hevige pijn. Meteen de verloskundige gebeld, deze wilde me vandaag toch zien. Dus moet nu om 16.50 uur naar de verloskundige en tot die tijd proberen te werken en me niet gek proberen te maken. Jeetje man, ik voel me KUt heb hier net een potje gehuild. Na 2 miskramen trek ik het echt niet als het nu ook fout zou gaan.
Ik denk daar ook zo over, stel dat er wat gebeurd inderdaad brand ofzo.. Dan liggen wij op zolder. Was zo benieuwd hoe anderen het gaan doen of doen. Gefeliciteerd met je zoontje!!!
Pffff wat kan je onzeker worden he... Ik hoop gewoon bandenpijn voor je! Is het al weg getrokken? Anders lekker naar huis gaan Rustig aan doen hoor
De hevige pijn is weggetrokken maar nu blijft het zeuren. Ik kan helaas niet naar huis. Om 16.00 uur pas.
Jee Heiko wat naar die pijn! Pijn is niet goed hoor, laat je maar straks even goed nakijken en doe rustig aan!!
Ben me echt doodgeschrokken het deed zoveel pijn en dan herken ik niet van mijn vorige zwangerschappen. En bandenpijn kan ook pijn doen, maar dan beweeg je meestal en dan voel je dat, niet als je stil zit. Om 16.00 uur haal ik mijn man op (we hebben 1 auto samen) en dan rijden we naar het ziekenhuis (Daar zit de vlos.) Mijn man heeft gisteren voor het eerst onze dochter voelen bewegen.
Haiko wat rot zeg. Dat blijft toch onzekerheid geven zulke dingen, fijn dat je vanmiddag terecht kan! Sas, wij hebben een zelfde dilemma, 1 van ons moet naar zolder en doen toch mijn zoon (van dan bijna 7) naar zolder. Op zich had ik het zelf ook wel gewild, maar ik wil de baby de eerste tijd bij ons op de kamer en de zolder is veel warmer dan de kamers beneden. Plus dat we dan met kastruimte niet uitkomen (dat is de voornaamste reden).
Heftig Haiko, hoop echt voor je dat het bandenpijn of iets is.. niks ernstigs in ieder geval! Vandaag 16 weken zwanger!!!!!
Ik ben al een paar dagen thuis met extreme bandenpijn, ook alsik lig doet het zeer. Dus je hoeft niet altijd te bewegen.... Succes straks
Ohh Sas wat ben ik blij dat te horen. Niet dat jij zoveel pijn hebt he, begrijp me niet verkeerd. Hoe voelt het bij jouw? Ik dacht echt serieus, daar gaan we, daar komt de kleine het gaat weer mis. Zo'n hevige kramp.
Hihi nee dat begrijp ik. Hoe het voelt ,constant een zeurende/stekende pijn En om de zoveel tijd komt er een nog ergere pijn scheut door heen Zit vooral links, maar ook midden boven het schaambeen Denk zolang je geen bloed hebt met die kramp dat het wel goed is De vk vertelde dat juist rond deze Tijd de buik groeit en dat je daar best veel pijn van kan krijgen
Er gaat trouwens wel griep e.d. rond...zou het geen buikgriep kunnen zijn?! Aantal weken zelf ook ondervonden namelijk... Nu ook weer ziek aan het worden, last van mijn keel en verkouden ben ik al vanaf oud en nieuw en heb enorme koppijn...bah bah! Sterkte iig Haiko, vanmiddag weet je meer! Maar t zal vast goed zitten!
Nog 1,5 uur en dan rijden we aan. In de tussentijd zoek ik afleiding hebben jullie al een naam voor jullie kleintje en maken jullie deze op het forum wel of niet bekend? wij hebben al een naam, een hele leuke
Dank jullie wel! Gezellig om hier mee te gaan kletsen. De eerste weken zijn op enorme vermoeidheid en misselijkheid tot 13 weken op zich redelijk goed verlopen. De vermoeidheid heerst nu nog steeds en helaas zit mijn kin onder de pukkels maar goed... we hebben het voor ons goede doel zeker over! Dit is ons 3e kindje, we hebben al 2 jongens van 3 en 5 jaar oud. Ik ben zelf 33 jaar. 24 februari hebben wij de 20 weken echo, heel erg spannend voor ons, aangezien onze 2 jongens beiden met dezelfde ernstige hartafwijking zijn geboren. Maar na hun hartoperatie met 3 maanden oud, gaat het nu heel goed met ze. De jongste is ook nog eens geboren zonder anus, hij heeft het Cat Eye syndroom (hier ben ik geen drager van, is nieuw ontstaan). Hij heeft ook al 9 operaties achter de rug, binnenkort krijgt hij nog weer opnieuw buisjes in zijn oren en dan is hij klaar! Er komen geen hartafwijkingen voor in onze familie, maar er is wel gebleken na verdere DNA onderzoek (na de geboorte van onze 2e zoon), dat ik dus drager ben van een kleine duplicatie, extra stukje op 1 deel van mijn 22e chromosoom. Dit extra stukje (hebben ze op muizen getest) kan dus hart- en/of nierafwijkingen veroorzaken. We hebben 50% kans op een gezond kindje. Dus het is afwachten voor ons, maar we blijven positief!
Nou haiko je maakt iedereen nieuwschierig. Wij hebben nog geen naam, voor een meisje wisten wij het gelijk en hadden we eigenlijk nog wel mee namen. Voor een jongen echt geen idee, wat ik leuk vind vind man niet mooi en dat ook weer andersom..... Nou nog ff wachten en je kan gaan succes wel even laten weten he
Hahahahahahahhahahahahaha ik ga stuk!! Ik zie je die man idd aanvallen hahahahah gewoon zeggen idd !!