Ik heb mini voor het eerst met 14 weken duidelijk gevoeld! En met 13 weken voel de ik wat plopjes.. En nu voel ik dagelijks wel bewegingen.. En met Kaan voel de ik pas met 17 weken, dus elke zwangerschap is anders..
Zo, wat ben ik ziek heej...gisteravond op werk dacht ik al; dit gaat niet goed... Keelpijn, hoofdpijn,koortsig gevoel. Tot 1 uur liggen rillen in bed, daarna in slaap gevallen. Net ijlige dromen, ik hoopte dat het al ochtend was...nog lange niet. Heb me sinds ik kind was niet zo beroerd gevoeld. Stampertje gefeliciteerd met je kindje nog. Beccy;beterschap Juli; is het inmiddels al gezakt de pijn?
@Queeny, griep gaat rond! Gister lag ik ook al om 21.00 u...hoofpijn, keelpijn, zere oren en misselijk. Gaat nu wel weer...alleen net wakker geworden dankzij nachtmerrie Ben doordeweeks alleen thuis en voel me niet veilig meer sinds ik zwanger ben als ik alleen thuis ben. HA wil dat ik yoga ga doen hiervoor en moet begin februari met iemand praten hierover. Slaap al slecht en dit komt er dan nog bij. Nu dus ff achter pc en ff wat drinken en dan maar weer eens proberen te slapen. Morgen/straks ga ik de vk bellen, heb best wel veel last bij alles wat ik doe eigenlijk...liggen gaat wel totdat ik me omdraai.
Goedemorgen, vandaag vrij maar druk dagje! morgen geslachtsbepaling, zo zin in en zo benieuwd!!! Dames die vandaag mogen veel plezier!
Hier vandaag FEEST mijn kleine mannetje is 2 geworden. Hoera hoera. Vanmorgen gewekt met zingen en sterrenpitsers, alleen moest ons manneke er heel hard om huilen haha. Toen hij uitgesnift was vroeg hij om zijn cadeautjes haha de wijsneus.
Gefeliciteerd Haiko Echomeiden heel veel plezier! Beterschap Queeny; het heerst inderdaad *hoopt niet ziek te worden* Hier weer wakker geworden met bekkenpijn/lagerugpijn. Heb wel een zwangerschaps-/voedingskussen, maar merk dat ik 's nachts door t draaien toch steeds op m'n rug terecht kom en dan word ik midden in de nacht wakker van de pijn en moet ik weer even goed gaan liggen. Achja. Als ik dan ben opgestaan zakt het gelukkig wel weer Ahhhw baby schopt al zo hard! Wat een verschil met eerst ^^ heb net een half uur in bed legger zijn trappeltjes lopen voelen met mijn hand op mijn buik. Ik voel me op dat moment zo trots! Mijn sterke, kleine man
Bubbly, haha, jij ook al zo'n schoppertje in je buik? Ik had 't er nog met mijn lief over. Ik herinner me nog goed dat de 1e zo hoog zat dat ie m'n ribben bont en blauw trapte. Deze schopt nu al veel harder. Dat wordt nog wat als ie straks ook tot aan mijn ribben komt. Ik voorzie kneuzingen.
Haiko; gefeliciteerd met je zoontje! Hier echt beroerd. En wat word ik goed verzorgd door mijn vriend. Ik krijg heel veel kusjes van hem en van ons dochtertje. Er wordt drinken voor mij ingeschonken, hij neemt de volledige zorg over voor ons dochtertje, en hij heeft boodschappen gedaan en gekookt. Ik heb echt geluk met deze vent. Veel plezier met de echo straks mom2be!