Hier ook weer terug van de VK. Ook alles weer goedgekeurd. Ben nu ongeveer 1,5 kilo aangekomen in totaal, dus dat valt mee. Voor een geslachtsbepaling had ze pas over twee weken tijd....nou ja dan wacht ik wel want over 2,5 week hebben we onze 20 weken echo. Ik voel de kleine zelf wel bewegen, maar nog niet aan de buitenkant. Wat leuk dat sommigen van jullie dat al wel kunnen. Nu heb ik wel een klein isolatielaagje op mijn buik zitten misschien dat het daar door komt hihihi... FB, lijkt me leuk, dan doe ik ook graag mee, maar weet niet zo goed hoe ik die zou moeten aanmaken. Iemand die dat wel kan?
Haha, oei, lastig... Om een groep te kunnen maken moet je leden selecteren voor de groep, en ik heb niemand van jullie in mijn FB vrienden. Zijn er dames die al wel FB vriendjes zijn?
Mini en ik zijn wéér helemaal goedgekeurd❤️!! (1,5 kilo aangekomen) Hele mooie echo gehad, wat is hij toch prachtig!! *smeltsmeltsmelt*
@Facebook: Ik heb wel Facebook maar ik klets nog liever hier misschien na de bevalling overstappen naar fb groepje ??
Fijn LiLaa . Hier zit ik naar mijn buik te staren. Even een pauze van het poetsen en baby was er helemaal actief van geworden. Hij schopt soms zo hard. Je kan het gewoon al zien!
Hier vandaag weer naar het hartje geluisterd en je hoorde zelfs de schopjes en bewegingen tussendoor! Hij/zij was erg actief . Hier nu 400 gram aangekomen. Mijn moeder was bij mij maar 3,5 kilo aangekomen . Was echt heel verbaasd toen ik dat hoorde haha . Bij m'n broertjes dan wel weer 10 en 13,5 kilo hihi. Hier voel ik de bewegingen heel goed van binnen, maar aan de buitenkant is het nog erg rustig. M'n vriend vraagt me tientallen keren per dag of de uk wakker is of slaapt haha. Hier ook Facebook. Maar ik denk dat ik net als LiLaa na de bevalling misschien wel in de groep wil. Ik plaats verder hier niet echt foto's die niet verspreid mogen worden. Alleen als de uk geboren is, zal ik het niet in dit forum gooien, aangezien dan ineens iedereen erbij kan .
Ik ben nu 4-4,5 kg aangekomen ^^ Echt alleen bij borsten en buik. Je begint echt goed te zien dat ik zwanger ben. Van de achterkant zou je echter niks vermoeden, hihi. Dit blijft bij mij denk ik wel zo. Ik vind het voor nu wel fijn om gewoon lekker hier te kletsen ^^
Ik zit al een tijd met de gedachte dat ik een andere verloskundige praktijk had moeten kiezen. Weten jullie of je mag switchen tijdens je zwangerschap? Ik zit nu bij dezelfde verloskundigepraktijk als bij mijn zoontje, maar toen ik er echt van alles misgegaan. Nu ben ik via de gynacoloog gestart en hierna is er automatisch een afspraak gemaakt bij deze verloskundige (ze zitten namelijk bij het ziekenhuis bij in). Echter blijf ik twijfels houden en ik zou graag een iets prettiger verloop willen hebben. Maar ik weet niet of dat het uberhaupt mag.
Wij kunnen ukkie nog niet voelen langs de buitenkant, de placenta bevindt zich vooraan pfff ben al 5 kg aangekomen , vooral rond de buik . verder zie je niet dat ik zwanger ben
Ik voel de kleine al meer dan een week niet meer...vanaf week 13 voelde ik plopjes e.d. om de zoveel dagen en nu helemaal niks meer waardoor ik me zorgen maak. Voel me ook niet echt zwanger ofzo maar ben daar in tegen ook al een week niet lekker en nu sinds vrijdag dus vreselijk verkouden! @Haiko, ik heb geen idee...dit is onze eerste en hier in het dorp is er maar 1 verloskundigen praktijk! Kan je er niet mee helpen, misschien kan je het navragen bij je ziektekosten verzekeraar?
Juli, heb je een doppler? Of kun je de vl vragen of ze even het hartje willen luisteren. Is een kleine moeite en als jij daardoor gerust gesteld bent.
Haiku, ik denk dat je gewoon over kan stappen hoor... Helemaal als je er geen prettig gevoel bij hebt. Juli is zou de vk ook even bellen, voor je eigen gemoedsrust Het zit vast goed met die kleine...
Haiko.... moet kunnen toch?? Je moet jezelf er goed bij voelen. Ik denk dat ik de afspraak zou afzeggen en gewoon zeggen waarom en een afspraak maken bij de praktijk waar je wel een goed gevoel van hebt. Volgens mij kan je dat zo doen. Dat is toch geheel je eigen keuze?!?! Juli.......... gewoon bellen! doen hoor!
Denk ook wel dat je gewoon kunt overstappen hoor haiko.. Echt veel voel ik de kleine ook niet.. .aar bij Daan was dat ook zo. Maak me er nog niet ongerust om..