Leuk Haiko!! Dan doe ik ook wel even mee . Wij kiezen voor 2 namen (hebben ik en mijn siblings ook allemaal), maar alleen de eerste naam is roepnaam Tyler Jordan We zijn er helemaal blij mee! Onze hele naaste familie weten het en onze beste vrienden ook. En jullie . De rest van de wereld hoort het wel wanneer Tyler er is ^^. Ben er niet heel geheimzinnig over, maar voelt gewoon niet prettig als echt iedereen het weet
Bubblybaby, mooie naam Tyler. Sjors krijgt nog een doopnaam maar die staat nog niet vast. Ik wil het mijn moeder dolgraag vertellen, maar dan mag niet van manlief. Dus maar even voor me houden. Pfff is lastig hoor haha
Dankje! Oh ja dat is zeker lastig! Hihi Hier kunnen we het gelukkig alletwee niet dat scheelt. Dus we hebben allebei een aantal mensen aan wie we het verteld hebben. In de familie en vriendengroep.
Haiko, wat een mooie naam Sjors! En past echt goed bij de naam Joris die jullie zoontje heeft . Bubblybaby, ook al een mooie naam ! Ook leuke combi die twee namen Tyler Jordan. Babynamen, hier hadden we al een meisjesnaam en de jongensnaam is ook bekend . We hebben ervoor gekozen om dit een verrassing te laten zijn voor de omgeving (en aantal familieleden lezen hier op zp, dus vandaar). Dus houden jullie ook in spanning . We zijn er alleen nog niet over uit of we een tweede naam willen. Zelf heb ik een doopnaam en roepnaam, m'n vriend heeft 1 naam. Dus zitten beetje te dubben. Al hebben we al wel mooie combinaties hihi. Ons kindje krijgt mijn achternaam, want vriendlief wil van zijn achternaam af (biologische vader/stiefvader etc - lang lang verhaal).
Aw, dat is bijzonder! Wel leuk dat jij dan je achternaam door kan geven Hier wil ik ook van mijn achternaam af ivm biologischevader/stiefvader ook lang verhaal. Maar ik ben gelukkig de vrouw! Scheelt weer.
bubbly ook een mooie naam, staat ook erg mooi samen! wij zijn er nog niet uit, nog maar even goed over nadenken haha ik vind het eenn stuk moeilijker dan bij onze dochter dat wisten wij zo gelukkig hebben wij nog even
Wij hebben de namen ook al, sowieso 2 namen...als het een meisje word wil ik haar vernoemen naar mijn oma. Voor een jongen word dat lastiger maar daar hebben we al wat op gevonden! Ik houd het nog ff voor ons zelf. Geboortekaartje zijn we ook al over uit!
Oeh! Wat wordt het al echt zo zeg met de namen. Tyler heel leuke naam! Sjors voor een meisje, is echt wel mijn smaak. En Joris stond bij mij in de top drie voor jongensnamen. Vriend vindt hem ook leuk, maar minder dan ik. Wij hebben 1 meisjesnaam en 1 jongensnaam. Als dit een jongetje blijkt te zijn hebben we 2 namen, dan wordt ie ook naar mijn vader vernoemd en tevens mijn vriend zijn broer. Maar eigenlijk is het omdat we het een mooie naam vinden en hij heel goed past bij de roepnaam.
Wow jullie zijn al goed bezig! Leuke stoere namen zeg! Wij hebben nog geen idee. Moeten we ook eens goed over nadenken! Pff ben kapot zeg, ik werk maar 2 dagen maar in de kinderopvang, man man wordt me nu al zwaar echt balen! Heb sinds 4 dagen ook af en toe harde buiken. Maarja kan weer een stappie terug doen want het is voor mij al weer weekend.
Ah harde buiken. Vervelend. Ik heb ze nu al even niet meer gehad gelukkig. Nouja, paar dagen gelden had ik er even een, toen moest ik heel nodig plassen en lag ik op mijn rug, merk dat ik het dan sneller krijg. Geen prettig gevoel, maar gelukkig niet pijnlijk. Denk dat ik er vooral bijna nooit last meer van heb omdat de stressfactoren weer uit mijn leven zijn. Heerlijk.
Zohee, sta nog steeds cupcakes te bakken. Mijn kleine ventje wordt morgen 5 jaar en dus gaat ie op school cupcakes trakteren. Inmiddels staan er 24 af te koelen en de volgende 12 zitten nog in de oven. Nog één tray en dan vind ik 't welletjes. Wat een werk zeg!
Oh lekkeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr *craved naar cupcakes, cakes, alles wat lijkt op cake en taart*
Leuk cupcakes! Ik vroeg van t weekend aan vriendlief want we doen als de kleine geboren is, gewoon de standaard beschuit met muisjes of cupcakes met muisjes maar hij vind het beschuit makkelijker dus zal dat het dan worden. Zie mezelf ook niet echt in de keuken staan na een bevalling haha! Al leek het me wel een leuk idee, een keer wat anders...
Nou daar zit ik dan beneden.... Alweer midden in de nacht wakker :-S . Al googlend over tips bij slapen tijdens zwangerschap kwam ik dit tegen: Nachtmerries Vliegtuigongelukken, verlaten worden door je partner, bosbranden... Tijdens je zwangerschap kun je behoorlijk heftig dromen. En daardoor slaap je erg rusteloos. Nachtmerries tijdens de zwangerschap zijn heel normaal. Vooral als je bedenkt dat er veel verandert in je leven. Onbewuste spanningen en gedachten kunnen zich uiten zich in je droom. Hoe verder je zwangerschap vordert, hoe heftiger je nachtmerries vaak zijn. Hoe verontrustend dit soort dromen ook kan zijn, neem ze niet te serieus en praat erover. Probeer je in ieder geval voor het slapen gaan te ontspannen. En zet je zorgen even op een rijtje. Grote kans dat ze dan minder snel in je dromen terugkomen. Gisteravond even emotionele breakdown gehad (lastig hoor die emoties) en nu sta ik op met koorts en zere keel. Dat worden een paar ziektedagen vrees ik. Even bijtanken. Wat zijn jullie al ver met namen! Verder dan fantaseren gaat het bij ons nog niet. Zelfs over de achternaam zijn we nog niet uit! Ander vraagje... Hebben jullie al een babykamer gekocht? En waar? Wilde eerst naar babydump maar daar lees ik niet zulke goede verhalen over. Nou ik ga weer een poging doen om te slapen *gaaaaaap*
Juli: het is zeker je eerste kindje he?! ik was heel fit na de bevalling zat dezelfde dag nog gewoon beneden op de bank, maar cupcakes bakken staat je hoofd dan echt niet naar hoor!! Althans bij mij toen niet en verwacht dat dat bij alle mama's zo is.. Ook lichamelijk wil je met t vloeien enz niet zo lang aan t aanrecht staan..je kan natuurlijk wel iemand vragen om t voor je te maken als t zover is! Maar denk je dat er zelf spijt van zou krijgen..
Zonet de jarige jop naar school gebracht. Kleine mannetjes worden groot. 5 alweer... Daar achtergelaten met een enorme cupcaketoren. Babykamer: De babykamer die we hadden voor de 1e was vrij neutraal dus zo'n beetje 100% herbruikbaar. Komt grotendeels bij de Ikea vandaan. Ik vind 't zelf een beetje onzin om duizenden euro's uit te geven aan nieuwe meubeltjes als de oude nog goed zijn. Is bij mij ook een beetje een principekwestie. Er wordt al zo veel weggegooid... Dingen als lakentjes en hydrofieldoeken haal ik dan weer wel nieuw.
Wij hebben de babykamer bij een kleine babyzaak in de buurt gehaald Bij babydump zijn wij ook geweest maar daar hingen de meubels van ellende aan elkaar, dit is alweer 2 jaar terug hoor. Misschien ligt het ook aal de winkel zelf want in Almere was het vreselijk. En helledoorn was het al een stuk netter. @libra gefeliciteerd met je zoon!
Hier ook gewoon meubels van de ikea gehaald..goede ladekast als commode en een kast..gaat heel prima en een stuk goedkoper! Wieg en ledikant gebruiken we van mij van vroeger.. Cupcakes kan je ook al voorbakken en dan invrieZen he..moest je dat echt leuk vinden..
Wij wel de babykamer van de babydump. We hadden eerst bij ikea gekeken, maar vonden vooral de commodes daar erg krakkemikkig. Wij wilden graag spullen die meer dan 1 kindje mee zouden gaan. Babydump had een neutraal kamertje wat goed betaalbaar was en heel erg stevig en solide. Hebben er nog geen moment spijt van gehad. Maar natuurlijk heb je ook daar verschillende kwaliteiten in verschillende prijsklassen.