Volgens mij kan de baby daar niet bij. Maar kan wel te maken hebben met dat je houding verandert en dat daardoor je spieren anders belast worden. Yegh, ik heb een bloedneus. Heb ik anders nooit.
Zwaait even voorbij -> flink ziek.... Snotter snotter Weer een jongen erbij... Gefeliciteerd! En wat een prachtige buik LiLaa!
Frou heb je trouwens een voorgevoel wat t wordt? Hoop dan toch een jongen haha, rikki vind ik leuk maar bing nog leuker eerlijk gezegd! Vond die naam bij n jongen zelf ook heel leuk, maar dit is bij ons zeker t laatste kindje, 3 is zat ! Dus bing gaat t bij ons niet meer worden hihi..
@stampertje: ik neig al vanaf het begin naar een meisje. Bij de eerste had ik dat bij een jongen, en dat was ook zo. Als het een jongetje is, wordt het vast en zeker Bing. Rikki voor een meisje twijfelen we nog een beetje aan. Vooral vanwege het rijmen (Rikki trek eens aan mijn pikkie bijvoorbeeld).
Iedereen die lid wil worden van de Facebook groep kan zichzelf toevoegen aan de groep: Juli-mama's 2014. Stuur wel eerst een privé bericht naar mij op zp zodat ik weet wt je werkelijke naam is en wie ik dus moet accepteren zodat de groep geheim blijft.. Zie jullie daar!
Frou: oei ja das n lastige ja qua rijmen! Anderzijds kun je op bijna iedere naam iets verzinnen he! Dus dat blijft lastig.. Bing is n lekker ding haha, is niet erg als ze dat rijmen!
Oei ik werd wakker met een behooooorlijke harde buik. Het voelde eerlijk gezegd helemaal niet vervelend. Merk dat ik het alleen 's ochtends heb, voordat ik gedronken heb, naar de wc geweest ben (ik doe beide boodschappen altijd 's ochtends ) en gegeten heb. Als ik dat allemaal gedaan heb en lekker gedoucht heb of ik bad geweest ben heb ik het noooit. Morgen 18 weekjes ^^ woeiiii Leuk buikfototje LiLaa gaat hard .
Ik vind rikkie juist een leuke en stoere naam, Met welke naam kan je tegenwoordig nou niet rijmen Die kinderen bedenken zo weer wat nieuws ;-p
Is het met zwitsalfoto, een zwangerschapstest of een fotocollage met 3 foto's bovenaan? Volgens mij met die van Zwitsal, maar al 33 leden gaat snel dan.. Maar die andere zijn Duits
Zoek even op *juli-mama's 2014* Heb er die sterretjes aan toegevoegd, anders is Tie inderdaad nauwelijks te vinden! Heb nog geen omslag foto toegevoegd. Ise: ja lijkt mij persoonlijk wel verstandig om hem af te schermen zodat niet alle Facebook vrienden zien wat ik in de groep post.
Hallo allemaal!! Jeee weer een jongen erbij, leuk leuk!! Namen: voor een meisje wel, jongen nog niet, kan ook nog niks verzinnen. Facebook, kan het niet vinden??
Stampertje89 Kunnen wij hem al wel vinden dan? Want ik doe tevergeefse pogingen op zowel mijn mobiel, laptop als vaste computer Ik vul gewoon letterlijk in *juli-mama's 2014* en krijg 5 resultaten. Maar op een of andere manier met al superveel leden, lijkt me dat het nou weer niet zo'n vaart loopt . Ik snap mezelf niet meer wat ik moet doen om die groep te vinden hihi. Zal nog is verder neuzen. GOO Gefeliciteerd !
Budgie, als je het vind laat je het dan even weten haha ik kan het ook niet vinden. Idd goed dat het is afgeschermd, niet iedereen op mijn fb hoeft mee te lezen zijn al zulke nieuwschrierigen ;-p