Hier heb ik ook geen verwijsbrief nodig voor de fysio! Bel gewoon met de fysio voor een afspraak! Vandaag alweer 17 weken!! Yippie!
Goedemorgen meiden! Zijn jullie beebjes ook lekker druk? Ons meisje voel ik steeds vaker op een dag zo fijn! hier 18 weken vandaag! Joehoe!
Ja, hier is de kleine ook lekker actief. Gefeliciteerd met de 18 weekjes Zia! Hier vandaag 19 weken !!! Nog 8 nachtjes slapen voor 20w echo hihi
Gefeliciteerd! Hier is de baby ook druk ja. En merk ook dat mn buikje in een groeispurt zit haha. Vandaag lekker naar Ikea en op bezoek bij mijn neefje. Die te vroeg geboren was hij is nu lekker thuis!
Dankjewel allemaal . Ik moet maandag 10 februari om 17:45. Zijn gelukkig de eerste van de dag, dus geen uitloop hihi. Hoelaat hebben jullie de 20w echo?
Zo weer een drukke dag... om 14:00 het kinderfeestje van mijn kleine grote mannetje. 20e zwangerschapsweek alweer. Wat gaat dat snel zeg... Zo heb je een positieve test in handen en zo ben je halverwege.
Bij vlagen voel ik de kleine vaak en soms ook zo weer een paar dagen niet... maar wel heerlijk... Verder super-emotioneel hier. Bah bah bah....ik ben leidinggevende over ongeveer 15 mensen. Normaal vind ik dat prima en kan ik goed met kritiek omgaan e.d. Nu denk ik de hele tijd: Heb ik het wel goed gedaan, goed gezegd, ben ik duidelijk genoeg, ben ik te soft, ben ik te bitchie, ik heb het vast niet goed gecommuniceerd, o help vinden ze me nog wel een leuke baas... enz.enz.. Ik word echt niet goed van mezelf en mijn gehuil....hoop toch zo dat die hormonen binnenkort wat beter in balans gaan komen anders worden het nog 20 lastige weken....vooral voor mijn omgeving hihihi... Van de week zat ik ook weer te huilen om niets...vraagt mijn oudste zoon aan me wat er is. Dus ik zeg: Niets lieverd, ik ben gewoon een beetje emo...Roept hij naar mijn man: PAPA, je moet komen, het is weer zover met mama!!!!!..hahaha, gelukkig kon ik toen weer lachen...
@ Roos wat vervelend dat je je zo voelt zeg! Ik heb het ook heel erg gehad. Ook heel sago de hele tijd en niet lekker in mn vel. De vk heeft toen gezegd dat ik extra vitamine b complex moest gaan slikken. En het help me heel erg. Tis allemaal wat vlakker nu de emoties voel me niet zo labiel. Misschien een tip?
Awwhhhh hoe schattig je oudste hihihi kon er hier ook helemaal om lachen....tja emotioneel zijn hoort erbij...dat heb ik ook dus ik begrijp je!
Geweldig!!! Wij zitten op facebook!! Hahahahha nou dan horen jullie Zeker van mij elke dag!! Hihi wel heel apart nu iedereen met hun echte naam zien hihih die mijne is Jardinee Nahr !! Groetjes
Bedankt Zia voor de tip! Ik ben ook zo ontzettend moe...en volgens mij heeft vitamine B12 daar ook invloed op. Ik ga het direct navragen morgen!
Ja idd roos daar werkt het ook voor! En de vk zegt alle vitaminines b die je te veel binnen krijg plas je uit. Dus niks kwalijks voor je beeb.