1 - 15 Juli 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LiLaa, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Bubblybaby en Sas, succes vandaag bij de VK :)!

2. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Hoi Budgie, jij ook maandagavond 20 weken echo. Hier ook :)

3. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Thanks :D ik heb er zin in. Helaas pas om 19u dus moet even geduldig zijn vandaag :p.

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

kies afgebroken, naar de tandarts zometeen, vind ik zo vreselijk.... brrrrr...

5. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Jaa klopt, nog 7 nachtjes! Voel me echt weer kind, zo toeleven naar een datum (alleen toen was het sinterklaas of mijn verjaardag :)). Heb nog net geen kalender hangen waar ik de dagen op afstreep :p.

Bapsie Hé bah, dat is nou net iets wat je nu niet wilt (nouja liever nooit of course..). Succes bij de tandarts, toi toi toi!

6. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Haha ik ken het. Zo leef ik telkens van punt naar punt.

Sjors is zo nu en dan flink actief veel schoppen en dan net als anderen hier weer een paar dagen rustig.

Ben de afgelopen dag weer afgevallen, blijf zo wat hangen op 0,5 kg erbij. Vind ik weinig aangezien mijn buste 2 cupmaten gegroeid is en daar ook gewicht in zit.

7. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    PS: weten jullie of het kwaad kan, mijn zoontje heeft gisteren per ongeluk had gedrukt in mijn buik. Ik kreeg hiervan een flinke pijnscheut. Maar deze is weer gezakt.

8. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Hier ook nog steeds "slechts" 0,5 kg aangekomen. Vooral voor het avondeten is de uk hier actief, net alsof het mij even een signaal geeft van hup eten jij ;). VL kan het nog niet voelen, want hij/zij houdt er snel mee op als VL zijn hand op mijn buik legt haha.

VL heeft trouwens het idee dat het een meisje wordt en ik heb niet een bepaald voorgevoel. Nog 5 maand wachten :).

Haiko gelukkig is de pijn alweer gezakt.. Ik denk persoonlijk niet dat het kwaad kan, het zit goed beschermd zegt men en daar ga ik dan ook maar van uit ;). Snap dat het je wel onzeker maakt, gezien die pijnscheut. Hopelijk is zoonlief nu wat voorzichtiger in de buurt van mama's buik!

9. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Oe bapsie sterkte!

10. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Ook even hier voor de mensen die niet op FB zitten, buikfoto 19w :D
    (jullie mogen even je nekspieren trainen, m'n foto wil niet rechtop?!? :))

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,5 KB
      Weergaven:
      4
  11. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Waaah, nog 4 nachtjes tot de 20 weken echo!

12. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Mooi buikje budgie!!

13. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Spannend! Nog even geduld..;)

14. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    En toen was het alweer 18 w en 2 d. Voor ik het weet ben ik 19 weken en voor ik het dan weer is het alweer 20. Het gaat echt snel hoor! :$:$
    Vooral omdat ik deze week veel plannen heb. Tijd vliegt dan voorbij. Ah ik geniet zo van zwanger zijn :).

Ik liep gisteren in Ikea en mensen keken naar mijn buik! Het is dus echt al duidelijk nu :) ik werd daar echt zo blij van.
    Groei nu ook wel hard. Had 2 dagen geleden een foto gemaakt en ik zie er nu alweer anders uit. Merk wel dat de baby en ik in een groeispurtje zitten.

Sorry voor mn monoloog ^^ ik moest even mijn blijdschap kwijt

15. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Mooi buikje budgie.

bubblybaby haha leuk man, vind het ook leuk dat mensen nu naar mijn buikje kijken.

16. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Ohh super leuk een vriendin van me is ook zwanger!!
    Ze was net zolang aan het proberen als mij bijna 2 jaar.
    En ik heb haar 9 weken terug gezegd dat ze het los moet laten en dat het dan vanzelf komt. Zo was het bij mij in elk geval.

En kreeg net een sms met bedankt voor je lieve advies.
    haha waarop ik stuurde: zwanger?
    Yep 8 weken zwanger echt gaaf man, moest er gewoon van huilen (nu weer, die hormonen toch haha)

Is toch wel typisch ik hoor het steeds vaker. Als het niet lukt en je komt op een punt dat je er vrede mee hebt, dan komt het. Raar eigenlijk....

Sjors was nu ook niet meer gepland, na 2 jaar stress en ellende, de hoop laten vliegen en me erin berust 1 kindje te mogen hebben. Zelf veilig gevreeen omdat ik het niet meer aankon, 1x niet opgelet in een geile bui en tadaaaa haha

17. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel

Bedankt afspraak 13:45 heb er zin in :)

18. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Zo ben ik er dagen niet en zo bestook ik iedereen met reacties.

Ik heb een genante vraag die ik liever aan jullie stel dan aan de verloskundige.
    Vanaf het moment dat ik zwanger ben heb ik een schimmelinfectie. Hiervoor heb ik al 2x zalf gesmeerd, dan gaat het over maar binnen no time is het terug. wellicht door de hormonen. Zou het kwaad kunnen om dan toch te vrijen? Manlief staat namelijk al 18 weken droog :)

19. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    O bah, sterkte!

20. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haiko zolang je last hebt van een schimmel infectie is het besmettelijk voor je partner .Ik heb het laatst ook weer gehad en mocht van de huisarts de canesten gyno tablet tabletten gebruiken.Deze zijn vrij verkrijgbaar bij de kruidvat.

En dames bij de blokker is vandaag de alecto babyfoon in de aanbieding afgeprijsd van 90 euro voor 37.Ik heb er hier 2 in huis en super tevreden erover

Deel Deze Pagina