Alles was weer goed met de baby 3 kilo ben ik Aangekomen in een maand tijd pffff is totaal al 7 haha hoorde wel bij deze periode en omdat het de 2de was kon het sneller gaan. Baarmoeder zit precies is het midden iets boven de navel is even hard gegroeid. Volgende week 20 wk echo spannend!
Wij zitten te denken om een losse camera met geluid e.d. aan te schaffen zodat we alles kunnen zien op de ipad en iphone ipv een gewone babyfoon. Iemand die ook zoiets gebruikt? Hadden laatst al een app en daar kon je via ip adres zien wat er gebeurde op de iphone en werd er 'gefilmd' via de ipad! Ben benieuwd?!
Sas fijn dat alles goed was! Waar hoort de baarmoeder nu ongeveer te zitten? Ik was vandaag even bij de vk langs ivm bloedverlies. En toen voelde ze dat de bmm onder de navel zat maar ze zei wel dat het nu goed gegroeid was. Had zelf ook al de indruk eerder dat hij nog erg laag was.
Ik denk dat dag nu ongeveer de plek ook is, ik vond het ook al hoog. Dacht dat hij lager was. Vervelend dat je bloed verlies had weer, weten ze nu waardoor het komt?
Had het eigenlijk wel verwacht bij de navel, begin nu last te krijgen als ik avondeten heb gehad dat het erg lang duurt voordat het zakt en het 'teveel' er uit komt...
Okee dan zit ik goed, zo rond de navel Vervelend juli, dat het teveel er weer uitkomt. Herken het slechte zakken wel.. Sas, ja van de placenta, maar ze willen toch ook goed naar de baarmoedermond gaan kijken als bij de 20-weken echo blijkt dat de placenta voldoende van de baarmoedermond afligt.
Zo weer terug van de vk. Voelde me heel opgejaagd... werd geholpen door een stagiaire. Mijn eigen Vk's zijn zo lief, geven altijd voldoende informatie en stellen me compleet gerust. Ik ben nu een beetje met een rotgevoel weg gegaan. Myeh misschien ligt het wel aan mij en had ik te hoge verwachtingen of ben ik gewoon hormonaal. I dont know. Hartje geluisterd, zoonlief was zoals altijd mega druk en actief en elke keer als ze het hartje even had was hij hem al gepeerd . "wob wob wob flllurrrrp woeshhhhh" that's my boy.
Ise wat fijn dat ze het zo goed in de gaten houden. bubbly, jammer dat je met dat gevoel bent weg gegaan. wel ff het hartje gehoord heerlijk! grappig geluid he dat je hem hoort bewegen.
Ja, heb thuis ook een Angelsounds, dus voor ik hem kon voelen vond ik het vooral geweldig om het te kunnen horen (de bewegingen) ^^. Nu vind ik het vooral super tof om te kunnen voelen wat ik hoor, en horen wat ik voel . Je krijgt er veel meer een beeld bij zo!! Maar sinds ik hem dagelijks voel schoppen (gewoon heel de dag door haha) gebruik ik de Angelsounds niet zo veel meer . Vind het wel leuk dat ik zowel bij de vorige echo als deze keer hartje luisteren te horen kreeg dat ik een extreem drukke baby in mijn buik heb. Vind ik prima, ben maar lekker druk hoor kereltje! Heerlijk geruststellend . Haha
Hee meiden, even vanaf hier een gilletje voor de goede 20-weken echo die ik heb gehad! Wat was het mooi. En, totaal onverwacht, het is een jongen! Zo leuk!