Sas; gefeliciteerd! Hier ook 19 weekjes nu. Lilaa; mooie kleertjes weer. Het is al gebeurd hier:mijn navel is geen holletje meer bij onze dochter was dat wat later, maar ik denk dat ze hem al wat voorgerekt had. Nog meer meiden met een outie al? Verder heb ik kleintje duidelijk tegen mijn hand voelen schoppen gisteravond. Ik voel hem vanbinnen heel vaak, maar zodra ik mijn hand erop leg lijkt ie wat terug te deinzen.
bubbly bedankt Queeny jij ook gefeliciteerd! wat leuk dat je de baby van de buitenkant nu ook voelt. echt genieten
Outie: Ik als ik sta!!! Hij poked aan de bovenkant al uit. Ik ben er net 4 dagen achter . Had het nog helemaal niet verwacht. Ik heb van mezelf een diepe navel en hij kwam al wel steeds meer naar boven en rekt uit etc. Maar nu poked hij aan de bovenkant al naar buiten. Vind het stiekem heel leuk! En wat leeeeuk dat je je kindje nu ook voelt schoppen aan de buitenkant . Ik vind het zo verslavend. Zit altijd met mn handen op mn buik haha. Bij mij gaat hij juist tegen mijn hand aanschoppen als ik ik mijn hand op mijn buik heb. Hij gaat er echt naartoe. Bij mijn vriend heb ik juist het idee dat hij een stuk rustiger wordt. Wel leuk hoe hij verschillend reageert op ons
@rumour, wij hebben een paar maand geleden ook een muursticker besteld via internet maar dan van Woezel en Pip. We hebben nog geen kleertjes e.d. ik wil wachten tot de 17e zodat we weten wat het word en dat weekend daarna gaan we naar de negen maanden beurs, misschien hebben ze daar nog leuke dingen! Dus nog ff een paar weken wachten!
♥ZWANGERSCHAPSLIJST♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 28 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 Juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal77 (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bubblybaby (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bakfiets (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Danielle (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly79 (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missillie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Arnoe (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rombely (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (29 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mum2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bapsie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Theekopje81 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lady87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Iluna (38 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sannniee1 (28 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Stampertje89 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sterre82 (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Liekje84 (29 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Anne1234 (40 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rumour (36 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 17 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) Tot nu toe: Jongens:10 Meisjes:6 Verassing:4 ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Zia86: 6 februari - 20 weken echo! Libra 7 februari - 20 weken echo! Bapsie: 10 februari - Verloskundige! Budgie 10 februari - 20 weken echo! (17:45 u.) Lady1987: 10 februari - controle VK! Sas27: 10 februari - 20 weken echo! Queeny: 10 februari - 20 weken echo! Haiko7 10 februari - 20 weken echo! Evelienj: 11 februari - 20 weken echo! Goo: 11 februari - 20 weken echo! Juli85: 13 februari - GUO onderzoek! Roos6: 14 februari - 20 weken echo! Frou81 : 17 februari - 20 weken echo! LiLaa: 17 februari - 20 weken echo! Juli85: 17 februari - 20 weken echo! Rumour: 18 februari - 20 weken echo! Ise: 19 februari - 20 weken echo (GUO)! Roos99: 19 Februari - 20 weken echo! Bubblybaby: 20 februari - 20 weken echo! (20+5) Beccy: 20 februari - 20 weken echo! Curly79 : 21 februari - controle en geslachtsbepaling! Bapsie: 22 Februari - 20 weken echo! Stampertje: 24 februari - 20 weken echo (GUO)! Budgie: 24 februari - controle VK! Lady1987: 26 februari - 20 weken echo! Bubblybaby: 3 maart - controle VK! LiLaa: 17 maart - controle gyn! ------------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ------------------------------------------------------------------ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy - Tinebx - Baby09 - Nic78 - Palmboom - Noralie87 - Maike79 - Vosje2000 ------------------------------------------------------------------ 20w echo Rumour toegevoegd
bij mij is mijn navel ook geen holletje meer , normaal heb ik een diepe navel. Ik voel ukje nog niet langs de buitenkant, wel veel gerommel aan de binnenkant @shoppen ik heb twee rompertjes gekocht , één paar sokjes en schoentjes, eigenlijk ben ik nog niet intensief op zoek geweest babyspulletjes
Jaaa 18 weken dansje!!!! whoop whoop! nog 15 dagen tot 20 weken echo.. omg.. ben zo benieuwd of ons toppertje er goed uit ziet en natuurlijk t geslacht.. Zie dat de jongens hier op kop lopen! Vorige week bij de vk was de hartslag van de kleine rond de 150pm.. Dat zegt volgens mij meisje.. maja dat is alleen maar gissen verder toch? of klopte dat bij iemand hier wel?
Curly en Roos gefeliciteerd met jullie 18 weekjes !! Haha jaa de jongens nemen een voorsprong. Als het zo doorgaat wordt het in de puberteit "vechten" voor een meisje . @hier voel ik de vele bewegingen aan de binnenkant. Van de buitenkant voel ik het wel af en toe en m'n vriend mag het niet voelen van onze uk (die speelt denk ik verstoppertje met papa) . Mijn navel staat al wel meer naar buiten dan eerst.
Gefeliciteerd yippee! Nee ik heb een jongetje met een snelle hartslag hoeft dus niet altijd iets te zeggen.
Curly en Roos, leuk, ben ook 18 weken! Bijna op de helft! Lilaa, leuke dingen geshopt! Bewegen, voel helaas nog weinig. Soms denk ik wel wat te voelen, maar mijn placenta zit laag aan de voorkant dus betwijfel of het de baby is..
hier ook een placenta redelijk laag en aan de voorkant, ik heb altijd een warme buik waarschijnlijk door de placenta, ukje schopt steeds aan de binnenkant verplaatst de placenta zich dan nooit?? papa is zo ongeduldig en wil ook de eerste schopjes voelen
Ooh wat heerlijk. Vandaag met VL naar schoonzus geweest. Haar dochter van 4,5 maand trapte zachtjes tegen m'n buik, ons ukkie dacht dat kan ik ook en trapte er vervolgens ook lustig op los . Wat een heerlijk kind ons nichtje. En dat schaterlachtje zo super schattig! Nog 6 nachtjes.. Ik wil dat het maandag 10 feb is .
Wauw al 10 jongens! Leuk! Meiden gefeliciteerd met de 18 weken! Heerlijk zo ver al! @ hartslag jongens zaten op de 140 150 Dit meisje zit op 155 en hoger. Spannend roos! @ shoppen pfff hihi en dan moet de zomer collectie nog komen ! Trusten meiden! 2 werkdagen zitten er weer op ben erg moe dus lekker slapen!
Onze kleine heeft een hartslag van 130 (vorige week) Jongens lopen voor!! Maar goed als het maar gezond is toch!? Gisteravond eindelijk de kleine weer gevoeld en net ook soort van kriebels haha...apart! Heeft iemand een idee wat ik aan kan doen met geregistreerd partnerschap?! Wit wil ik niet, jurkje is ook niks (al geprobeerd bij de Miss Etam)...weet ook niet of het leuk is om zo'n buikband om te doen met tekst, vind het gewoon erg lastig! Vandaag de ringen opgehaald die we vrijdag hebben uitgezocht nadat we in ondertrouw zijn gegaan en vriendlief de kleine heeft herkend! Alles is dus geregeld zo'n beetje dus helemaal blij! Vanmiddag kamertje leeg gemaakt wat de babykamer moet worden en van het weekend proberen behang eraf te halen en kozijnen en plinten schuren! Zin in!!! Nu eerst maar naar bed en morgen zitten we al weer halverwege de week en dan toch maar eens beginnen aan de huishouding! Weltrusten! P.s. bij de Etos hebben ze nu een aanbieding dat als je van Zwitssal voor zoveel euro haalt kun je uit verschillende dingen kiezen en ook voor een Woezel en Pip billendoekjes bakje Voor wie er belang bij heeft!
Nou na het bloedverlies van zondagavond en maandagochtend blijf ik maar veel oud bloed verliezen en wat krampen houden. Ik heb toch maar even de vk gebeld en wordt zo teruggebeld. Die lichte krampjes vind ik vnl vervelend maar verder geen grote zorgen. Ben eigenlijk helemaal niet zo'n beller en nu ik gebeld heb denk ik alweer van waarom.