Wij hebben gewoon last van onze hormonen en die kerels kunnen daar niet mee omgaan...die blijven gewoon zoals ze zijn! Die van mij kan er helemaal niet tegen! Zwaar irritant vind ik het, hij is er doordeweeks niet maar in het weekend wel maar heeft er schijt aan hoe ik me voel e.d. Had het boekje Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt gekocht voor hem maar ik heb hem gelezen en hij nog niet...terwijl dat wel handig zou zijn! Maar ga er eigenlijk dan ook weer vanuit dat hij het leest maar alles het ene oor in gaat en het andere weer uit denk ik... Vanavond dus de box opgehaald en hij ziet er zo netjes uit! Mijn pa zei al, ik zou hem niet gaan schuren en verven maar ja anders staat hij niet mooi in de woonkamer haha! Vanmiddag het behang eraf gehaald, ging best makkelijk alleen komt het stucwerk eraf op die ene muur en geen idee of de andere muren er ook zo slecht aan toe zijn! Dus woningbouw komt volgende week vrijdag pas! Ook iets waar ik niet tegen kan...we hebben alleen de weekenden om te klussen en nou kunnen ze niet eerder!! Ja, donderdagochtend maar dan hebben we de GUO dus word hem niet,..balen!! Zo, dat was weer ff een klaagmomentje! Verder gaat alles goed hoor! Balen Ise van die bloedingen, gelukkig dat ze het wel in de gaten houden! Nou ik ga nog ff kijken of er wat op tv is...valt vies tegen zo door de weeks, in het weekend ook eigenlijk wel maar goed te druk voor haha!
Irritant, nu nog wakker zijn doordat de kleine zit te klooien op mijn blaas...elke keer het gevoel dat ik moet plassen! Nu toch maar weer proberen te slapen, word morgen ook een latertje Weltrusten!
Queeny wat fijn dat je al een tijdje geen bloed hebt gezien! Hopelijk blijft het weg Juli welke kleur wordt de box? Ben benieuwd. Met wat voor verf doen jullie babymeubels? Wij moeten ons ledikant ook verven want er staan allemaal tandjes in van de eerste twee Libra succes vandaag!
Juli nog een beetje kunnen slapen? Ik zie in jouw onderschrift dat je de 13e guo hebt en de 17e de 20 weken echo. Maar dat is toch hetzelfde behalve dat de guo uitgebreider is? Ik heb alleen een guo.
♥ZWANGERSCHAPSLIJST♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 28 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 Juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal77 (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bubblybaby (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bakfiets (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Danielle (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly79 (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missillie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Arnoe (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rombely (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (29 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mum2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bapsie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Theekopje81 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lady87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Iluna (38 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sannniee1 (28 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Stampertje89 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sterre82 (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Liekje84 (29 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Anne1234 (40 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rumour (36 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 17 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) Tot nu toe: Jongens:10 Meisjes:6 Verassing:4 ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Libra 7 februari - 20 weken echo! (09:00 u.) Bapsie: 10 februari - Verloskundige! Budgie 10 februari - 20 weken echo! (17:45 u.) Lady1987: 10 februari - controle VK! Sas27: 10 februari - 20 weken echo! Queeny: 10 februari - 20 weken echo! Haiko7 10 februari - 20 weken echo! Evelienj: 11 februari - 20 weken echo! Goo: 11 februari - 20 weken echo! Juli85: 13 februari - GUO onderzoek! Roos6: 14 februari - 20 weken echo! Frou81 : 17 februari - 20 weken echo! LiLaa: 17 februari - 20 weken echo! Juli85: 17 februari - 20 weken echo! Rumour: 18 februari - 20 weken echo! Ise: 19 februari - 20 weken echo (GUO)! Roos99: 19 Februari - 20 weken echo! Bubblybaby: 20 februari - 20 weken echo! (20+5) Beccy: 20 februari - 20 weken echo! Curly79 : 21 februari - controle en geslachtsbepaling! Bapsie: 22 Februari - 20 weken echo! Stampertje: 24 februari - 20 weken echo (GUO)! Budgie: 24 februari - controle VK! Lady1987: 26 februari - 20 weken echo! Bubblybaby: 3 maart - controle VK! LiLaa: 17 maart - controle gyn! ------------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ------------------------------------------------------------------ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy - Tinebx - Baby09 - Nic78 - Palmboom - Noralie87 - Maike79 - Vosje2000 ------------------------------------------------------------------
Ik heb ook een guo en een seo. Guo ivm handicaps van manlief z'n dochter en mijn eigen aangeboren hartafwijking en seo omdat je die gewoon krijgt bij je eigen verloskundige. Gaat met mij ff niet zo lekker, veel gebeurd in de omgeving dus ben ff stilletjes over t algemeen. Lees t wel allemaal terug hoor. Rumour; leuk idee die cake met pasta en muisjes. Libra; haha de horlepiep! Veel plezier vandaag bij de echo! Juli; tja kleding.. Ik dacht juist n jurkje maar dat vond je zelf niks schreef je? Dus dan kan ik je moeilijk aan advies helpen Frou; gaat alles goed meid? Je bent zo stil? Goo; je gaat je kleine meid vanzelf goed voelen! Nog even geduld heb je trouwens geen fb? Sannieeeej heb ik een week geleden nog n bericht gestuurd maar ik hoor niks meer van haar terug.. Heeft er iemand nog contact met haar gehad?? Ze heeft ergens in december voor t laatst gepost.. Maar zo zijn er meer waarvan je weinig meer hoort he?
Ja inderdaad. Danielle, Missillie, Arnoe, Romberly, Iluna en Liekje84 zie ik ook niet/nauwelijks voorbij komen.. Zal vandaag is terug kijken wanneer ze hebben gereageerd en of ze überhaupt nog wel op ZP zitten. Anders kunnen we sommige namen net zo goed van de lijst af halen. Staat dan ook een stuk rustiger denk ik. Staan 36 meiden op de lijst, en er reageren er misschien maar stuk of 20 echt regelmatig en nog 5 af en toe. Ik wil niemand verplichten om te moeten reageren, maar enig teken van leven en hoe het gaat is toch niet teveel gevraagd .
Libra, veel succes en plezier vandaag... Lekker een poosje naar de baby kijken Ik vind ook de meiden die niet schijven gewoon van de lijst af.is inderdaad een stuk overzichtelijker Mijn man is vandaag jarig, we vieren het niet mijn dochter gaat een nachtje uit logeren en wij gaan heerlijk uiteten Fijne dag allemaal
Dag dames. Ff alles bijgelezen. Hele tijd niet gereageerd. Pfff. Ben flink ziek geweest, buikgriep. Daarna zoonlief ziek en nu is manlief ziek thuis. Die buikgriep vreet energie joh. Nu alles weer als vanouds met mij, gelukkig. Ik droom wel echt de meest vreemde en ook verschrikkelijke dingen. Maar dat hoort erbij. Onze kleine man wil iedere ochtend mijn buik insmeren met bio oil. Vergeten kan ik niet, want hij pakt het flesje zelf. Als je dan vraagt: waar is de baby, dan wijst hij naar mijn buik. Smelt, smelt. Ik had trouwens van de kraamzorg een cadeaubon van de Hema gekregen als welkomstgeschenk. Daar heb ik gisteren kleertjes voor gekocht (uniseks). Het rood op de foto toont wat roze, maar is het niet, hoor.
O leuk daar heb ik ook nog mee in mijn handen gestaan. Leuk pakje!! Gelukkig dat je je weer beter voelt. Houden zo Beterschap met je man!