Hi dames! Even de grote afwezige hier. Zit allemaal beetje tegen, maar komt vast wel weer goed. En wat ook niet ten positieve meespeelt is dat mijn laptop gecrasht is en ook mijn telefoon een tik van de molen heft gekregen zodat ik niet lang op 1 pagina kan blijven, echt heel irritant!! Wat spannend al die 20 weken echo's vandaag.Wel laat maar wel fijn dat je die 's-avonds kunt plannen, werktechnisch gezien dan he! En ook nog verbouwingen, interne en externe verhuizingen las ik. Hier zitten we in dubio. We wonen boven, zonder lift, en af en toe best gehad met drie steile trappen, een 2 jarige en boodschappen. Maar ja, we wonen heel leuk, erg naar ons zin, qua woon-werkverkeer perfect, dus we zullen concessies moeten doen... Overdag heb ik hier aannemers op bezoek om eventuele verbouwingen te bespreken. en 's-avonds struin ik huizen sites of er niet heel toevallig een beganee grond woning in de buurt vrij is. Dus bij ons kan t nog alle kanten op ! Haha roos6, ik moest wel lachen om je emo bui. Hier een sort tegenovergestelde. Mijn man die lekker alles kan doen als voorheen en ik die pas op de plaats moet maken (doe ik graag hoor, maar vind t af en toe zo oneerlijk, totdat je natuurlijk weer zo'n teken van leven krijgt van binnenuit, en je je weer beseft hoe bijzonder dit is! Verder afgelopen weekend vreselijke buikkrampen gehad. Dit nog nooit eerder meegemaakt. Voelde als een enorm opgeblazen gevoel terwijl ik niet veel gegeten had. En continue scheten laten (gelukkig was manlief er niet!!). Ook t idee dat ik de baby niet meer heb gevoeld sinds die tijd, maar alleen maar oversture darmen . Bij verloskundige had ik allang gebeld. Bij ziekenhuis, waar ik dus onder controle ben, drempel toch iets hoger. (voel de baby als sinds 12 weken, en sinds een week of 2 ook aan de buitenkant). Nah nog 1 ding, dan houd ik op met dat gezemel over mezelf. Ik heb de 17e ook de 20weken echo. Wil iemand dit op de lijst er bij zetten? Had het al eens gevraagd maar is er vast tussendoor geschoten tussen al die vele berichten.... Ik kijk vanavond hoe het met 20wk-en is gegaan!
♥ZWANGERSCHAPSLIJST♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 28 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 Juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bubblybaby (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly79 (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missillie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (29 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mom2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bapsie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lady1987 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Stampertje89 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Anne1234 (40 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rumour (36 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 17 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) Tot nu toe: Jongens:10 Meisjes:6 Verassing:4 ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Budgie 10 februari - 20 weken echo! (17:45 u.) Lady1987: 10 februari - controle VK! Sas27: 10 februari - 20 weken echo! (14:45 u.) Queeny: 10 februari - 20 weken echo! (09:15 u.) Haiko7 10 februari - 20 weken echo! Evelienj: 11 februari - 20 weken echo! Goo: 11 februari - 20 weken echo! (19:00 u.) Juli85: 13 februari - GUO onderzoek! Roos6: 14 februari - 20 weken echo! Ise: 14 februari - 20 weken echo (GUO)! Frou81: 17 februari - 20 weken echo! Anne1234: 17 februari - 20 weken echo! LiLaa: 17 februari - 20 weken echo! Juli85: 17 februari - 20 weken echo! Rumour: 18 februari - 20 weken echo! Roos99: 19 Februari - 20 weken echo! Mom2Be92: 19 februari - 20 weken echo! Bubblybaby: 20 februari - 20 weken echo! (20+5) Beccy: 20 februari - 20 weken echo! Curly79 : 21 februari - controle en geslachtsbepaling! Bapsie: 22 Februari - 20 weken echo! Stampertje: 24 februari - 20 weken echo (GUO)! Budgie: 24 februari - controle VK! (12:00 u.) Goo: 24 februari - controle VK! (17:00 u.) Lady1987: 26 februari - 20 weken echo! Bubblybaby: 3 maart - controle VK! Bapsie: 15 maart - Verloskundige! (13:00 u.) LiLaa: 17 maart - controle gyn! ------------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ------------------------------------------------------------------ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy - Tinebx - Baby09 - Nic78 - Palmboom - Noralie87 - Maike79 - Vosje2000 ------------------------------------------------------------------
Queeny ooh wat fijn zeg! En wat een prachtige echo. De andere foto's zijn vast ook zo mooi *smelt* Bapsie wat leuk om weer even snel een echo te hebben. Jammer dat de uk zich niet graag blootgeeft over wie hij/zij is hihi. Hopelijk met de 20w echo meer geluk !
Heeft er iemand trouwens al nagedacht over bijv. zwangerschapszwemmen of yoga? Kan zijn dat ik dit al eerder heb gevraagd hoor haha...sorry dan bij deze! Ik wil graag gaan zwemmen, alleen loopt het hier gewoon door en niet echt een vast groepje die allemaal rond dezelfde periode zijn uitgerekend. Samen bevallen cursus lijkt me ook leuk maar gaat niet lukken omdat vriendlief altijd in de kost zit! Ben benieuwd!
Ja ik heb me al paar weken geleden aangemeld voor zwangerschapsjoga. Anders zit het vol. Het zou beginnen als je rond week 24/25 van de zwangerschap bent. Dit ga ik met een vriendin doen, we zijn op de zelfde dag uitgerekend. Zwemmen ga ik met een andere vriendin doen! Dat is op de vrijdag avond bij ons. Het zwemmen word niet vergoed bij ons de joga wel gaat via de GGD.
Goo heb je afspraak erbij opgezet! Juli85 ik heb me vandaag opgegeven voor actief zwanger (zwangerschapsgymnastiek). Heb al een bevestiging. Ik start 5 maart (wordt vergoed). Zwemmen doe ik sowieso al. Maar zit er nog even overna te denken of ik me ook voor zwangerschapszwemmen aanmeld of gewoon lekker zelf badder .
Ahw Anne, ik denk dat je je niet druk hoeft te maken over je kindje hoor. Ik heb ook wel eens hele nare darmkrampen. Ook een keer tegelijk met mijn maag, waren helemaal van streek! Ik stond toen midden in de Hema en heb toen uiteindelijk een half uur gezeten daar. Toen is het weg getrokken. Is al een hele tijd terug! Maar natuurlijk snap ik dat je je toch druk maakt, want dat is gewoon je moederinstinct. Ik kan er ook wat van hoor . Hopelijk voel je snel je kindje weer trappelen en kan je weer rustig ademhalen!
Ja we houden het een verassing vooral voor onszelf. De echoscopiste zei dat er op de filmpjes misschien wel een geslacht voorbij kan komen. Maar dat je dan er wel goed op moet letten/geoefend oog voor moet hebben. Nu had ik mijn zusje een stukje film geappt, en toen grapte ze dat haar collega verloskunde heeft gestudeerd....maar stel dat die iets zou zien heeft ze belooft niets tegen mij te zeggen. Leuk dat iedereen speculeert. We zien het in juli wel Anne; ik heb twee keer heel erg krampen gehad, maar na een tijdje had ik dan wel erg diarree, dus dat kon ik zo wel verklaren. Ik hoop dat je je kindje gauw weer voelt.
Ik krijg ook wel eens buikpijn als ik bijv. volle blaas EN darmen heb. Heeft iemand anders dat ook? Als ik dan geplast heb of het andere (of beide) is het ook weg.
Ik heb de afgelopen dagen ook buikkrampen gehad en tot op heden nog af en toe...en aan de diarree... Hoop maar dat het snel over is!
Hier net terug van de 20 weken echo. Alles was helemaal goed. Onze kleine meid was superrrr beweeglijk en schoppen tegen het echo apparaat haha echt super lief.. ze was ook vruchtwater aan het drinken. smelt smelt
top dat de echo,s goed waren!! ook wij hadden de 20 wk echo en alles leek goed!! hij lag heerlijk met zijn handjes voor zijn oogjes! beetje uitrekken trappelen heerlijk gezicht!
ik vond het zo leuk!!! nu zag ik ook telkens hoe ze schopte. Normaal voel ik het alleen maar om het te zien en te voelen tegelijk echt super. Mijn placenta ligt aan de rugzijde vandaar dat ik alles zo goed voel. Mijn placenta ligt wel erg laag, dus moet nog een keertje terug om te kijken of deze omhoog groeit of niet.