Haiko; ik denk dat het zeker wel genoeg is. Onze meid zat iets minder dan een maand in 50, ging gelijdelijk naar 56 daarna. Dus is best verschillend voor iedereen. 56 met mouwtjes omslaan ging ook prima. Ik vond die boxpakjes de eerste tijd het fijnst. Daar slapen ze ook goed mee. Ik had toen best weinig de eerste dagen, dus mijn vriend is door de kraamverzorgster naar de hema gestuurd. Het ontroerde me dat hij met superlief roze pakjes thuiskwam. Dus er was zo wat bijgekocht. En ik kreeg van de familie ook veel meisjes kleertjes. We wisten daarvoor immers het geslacht niet. Ik vond dat heel leuk om haar aan te doen wat anderen voor haar hadden uitgezocht.
Haiko ik vind t ook best veel.. Zeker qua lange mouwen.. Ik koop wel bij als t dan nodig is..! Hopen dat mijn bevalling weer zo goed mag gaan waardoor ik na n paar dagen weer naar buiten kan en de volgende dag na de bevalling zat ik al beneden op de bank.. Hope so
super dat de echo's allemaal goed waren mijne was alleen controle gisteraaf en was ook helemaal goed was lekker aan het bewegen vinden jullie ook dat de weken zo snel gaan ineens....kan me nog zo goed herinneren dat ik in me wachtweken zat voor het testen en nu alweer 18 weken zwanger ik blijf ook maar kleertjes kopen echt niet normaal haha ze maken veelste leuke kleertjes allemaal
Ahhhh wat mooie kleertjes haiko!!! Nou heerlijk dat we nu gericht mogen shoppen.... Hier kom ik net thuis van een heerlijk dagje zwemmen bij de eemhof. Krijg ik dit in de woonkamer op de bank...speciaal van oma(woon tijdelijk bij mn schoonouders...huisje is underconstruction) Super schattig.... Nu lekker eten en slapen....phoeee wat ben ik op zeg!!
Hahhahaha waar kom ik nou met haikoo? Hahahahha lilaa bedoel ik hahaha srry meiden ... Beetje moe hiero haal alles door elkaar Die kleertjes zijn egt super leuk lila!! Ik ben ook net als jij gek van shoppen...me meisje heeft ook bijna alles😃😃
Dames aangezien we al bijna op 5000 berichten zijn? Heb ik deel 2 geopend!!! Dus we gaan verhuizennnnnnnnnnn http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/496322-1-15-juli-2014-mamas-deel-2-a.html#post16571519
Ik wacht nog ff met kleertjes shoppen na volgende week maandag! Maar leuke kleertjes allemaal! Hier alleen nog maar een paar rompertjes, wel een bon gekregen van de Prenatal afgelopen kerst dus die gaan we gebruiken voor het 1e pakje voor als de kleine net geboren is. Wil verder ook geen dure kleertjes halen want ze groeien er ook zo weer uit neem ik aan...en krijg toch kleertjes als de kleine er is denk ik! Nog een paar dingetjes op zolder klussen en dan is wat klaar moet zijn ook klaar! Baal er alleen van dat volgende vrijdag pas de woningbouw komt omdat de stuc van de muren in de babykamer meekomt met het behang e.d. dus we kunnen daar niet echt verder momenteel. Vandaar de kale foto op facebook! Heb wel mega veel zin in maandag en zin in de 9-mnd beurs, de GUO ook wel zin in maar ook super zenuwachtig...moeten er ook al om 08.30 u zijn en nog een stukje rijden dus word vroeg uit bed donderdag. Hoop zo dat alles goed is!!