Hier ook druk druk .Mijn oudste is een zorg intensief kind en de jongste is gewoon 2 en erg actief.In ieder geval wens ik alle meiden een fijn weekend toe!
Heb zojuist trouwens Mijn zwangerschapsdagboek van Alison Mackonochie besteld bij Bol. Dinsdag komt hij binnen.zijn er meer die zo'n dagboek gaan bijhouden?
Ja ik heb ook al een dagboek, zo leuk om te schrijven en nu terug te lezen of ik me een beetje het "zelfde" voel! En zo maak ik echt ff tijd voor nr 3
Bij de eerste was ik erin begonnen maar heb ik het niet volgehouden wegens tijdgebrek en erg veel dingen aan mijn hoofd hebben. Heb daar zo'n spijt van nu. Kan het helaas niet meer terugdraaien. Dus vandaar nu weer, maar dan goed! Heb nu ook veel meer tijd en rust in mijn hoofd.
Ja hè? Leek mij ook. Had voor de eerste die van Francine Oomen. Erg leuk. Maar wilde nu een andere, en de vorige had weinig plaats voor zelf dingen in te plakken etc, vond ik.
Ohja, dagboek moet ik ook maar gaan bestellen! Ook weer zo spannend en leuk! @noraly; zo bij jou zie je al wat! Dat is snel!
heerlijk na het werk op de bank, morgen ook weer een dagje mooie testen!!! en noralie wat leuk dat kleine buikje!!
Hoi allemaal, Mijn naam is Maike, 33 jaar, Amsterdam. Afgelopen augustus bevallen van een overleden zoontje na 26.5 weken zwangerschap i.v.m. het niet functioneren van de placenta. Hele zware eerste paar weken gehad maar door onze nuchterheid en ontzettend goede en mooie afscheid konden wij de draad weer oppakken. En gigantisch ongelooflijk maar na 1 cyclus was ik weer over tijd en afgelopen woensdag had ik twee streepjes Dit kindje is zo ontzettend welkom. Ondanks dat het nog erg pril is, hopen wij dat 3 maal scheepsrecht is. Op 27 november hebben wij onze 1e echo en we blijven streng onder controle in het ziekenhuis bij de gynaecoloog om de groei goed te kunnen meten en de placenta in de gaten te houden. Ook ivm laatste zwangerschap met diabetes, pre-eclampsie en te hoge bloeddruk. Ik wens iedereen heel veel geluk toe met de zwangerschap en dat we maar zeer weinig vlindertjes zullen krijgen binnen deze groep. Helaas zijn er al 2 zag ik
♥ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missilie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal77 (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bakfiets (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Kirasese (28 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Palmboom (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Danielle (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Hooverphonic (39 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Noralie87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Nic78 (35 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Maike79(33 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly78 (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (26 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zoes (32 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Draagmoeder (37 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (.. jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Vosje2000 (29 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Baby09 (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Roos6: 12 november - Eerste echo! Kirasese: 13 november - Intake bij vk! Zonnestraal77: 15 november - Eerste echo! Queeny : 18 november - Eerste echo! Sas27:19 november - Eerste echo! Palmboom: 19 november - Eerste echo! Nic78 : 19 november - Eerste echo! Budgie: 20 november - Eerste Echo! Piggy: 21 november - Eerste echo! Hooverphonic: 22 November - Eerste echo! Ise: 22 november - Intake + Eerste echo! LiLaa: 26 november - Afspraak gyn + Eerste echo! Palmboom: 26 november -Intake bij de vk! Goo: 27 november - Intake + Termijn echo! Missilie: 27 november - Eerste echo! Libra: 27 november Intake + Termijn echo! Maike: 27 november Termijn echo zkh! Roos6: 28 november - Intake + Termijn echo! Noralie87: 28 november - Eerste echo! ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ----------------------------------------------------------------- Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy ---------------------------------------------------------------- *Roos99 & Juli85 jullie staan erop! alleen ik heb nog de leeftijd nodig van Juli85, wil je dat doorgeven?*
Hallo allemaal, zag weer mooie streepjes voorbij komen, hier gister ook de laatste test gedaan, foto komt er zo aan. Druk geweest vandaag, huis oprommelen, boodschappen doen, nu lekker met de benen op de bank. Nergens last van, vanmiddag heeel even iets misselijk, verder lekker rustig, maar kan de weken wel voorbij kijken!! Wij gaan het ook na de echo vertellen, nou je vertellen, wou een t-shirt kopen voor de kleine jongen met ik word grote broer, of heeft er iemand een ander leuk idee?? Bij ons zoontje hadden we een fotolijstje, met half blaauw/rose, met de tekst: je kunt me nog niet horen, je kunt me nog niet zien, maar als ik in juni wordt geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien?
Toch een bevestiging dat het hcg is gestegen, ben wel enorm gespannen of alles goed mag gaan!!!! Hoop dat de stress iets minder word, want anders zijn het nog hele lange weken!!!!
Maike wat heftig zeg!!! Gerust gesteld idee dat ze je nu erg goed in de gaten gaan houden Hopelijk gaat deze zwangerschap daarom goed want zoals je zelf zegt 3x is scheepsrecht Evelien hier doen we denk ik ook een shirt, ik zag op internet ook een shirt met de tekst: volgend jaar ben ik niet meer in mijn (eentje) eentje is dan een bad eend. Erg lief denk dat ik voor die ga Of een foto van mijn dochter dat ze de echo vast heeft en dan in een lijstje Leuk om er over te denken ge ;-p Eerst maar eens een goede echo hihi
Maike, wat een naar bericht! Hoop enorm voor jullie dat alles nu goed mag verlopen!! Sas27, ja inderdaad, kan niet wachten tot de eerste echo, om de bevestiging te krijgen dat het hartje klopt!!
Wat een heftig verhaal maike.. Hoop op een onbezorgde zwangerschap voor jullie.. @evelienj; mooie test hoor!
Dames, Heb drukke dag achter de rug, kom morgen bij lezen & reageren. Slaap lekker iedereen! *zwaai zwaai*