1 - 15 Juli 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LiLaa, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier op ons dressoir staan straks 3 babyfoons

2. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Hebben jullie het ook zoo koud???
    Jeetje, sinds ik weet dat ik zwanger ben, heb ik het enorm koud...
    Manlief maakt nu warme kruik voor mij..

3. Roos6

Roos6 Niet meer actief

Herkenbaar!!! Ik krijg hem echt niet ingetrokken...m'n darmen zijn denk ik megaopgezet.... lijkt verdikkie wel 4 maand zwanger:$ Ik hoop ook echt dat het nog wat minder wordt, we willen het heel graag nog even geheim houden:):)
    En als iedereen het dan weet, kan ik weer niet wachten tot mijn buik dik wordt hihihi, ik wordt nl. nooit echt dik. Aan het eind van mijn zwangerschap zie ik er vaak ook nog uit alsof ik 4 maanden zwanger ben, kom meestal maar 2 kg aan...
    maar nu is het nog iets te vroeg voor een dikke buik;);)

4. Roos6

Roos6 Niet meer actief

Ja heel erg!!! Ik pak zo mijn elektische voetenzak erbij:D

5. Roos6

Roos6 Niet meer actief

Hier niets hoor...oud huis, houten vloeren, ik hoor ze bij wijze van spreken nog als ze zich omdraaien in bed hahaha, dus babyfoon is niet nodig...
    Zou soms willen dat het wat minder gehorig was sinds mijn oudste zoon zich fanatiek op het drummen heeft gestort...die zal wel mopperen als de baby straks ligt te slapen en hij niet kan drummen:):p

6. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Welkom nieuwe dames!

Vanaf vandaag pijnlijke borsten! En hebben jullie ook last van "rammelende" darmen en een opgeblazen gevoel?

Alle geuren die nu zo sterk binnenkomen... brrrr. Bij mij werkt gemberthee erg goed tegen de misselijkheid trouwens.

Hier zullen we weinig nieuw kopen, hoor. Hebben alles nog in superstaat van onze zoon, namelijk...

7. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik weet dat ik moet genieten, het is zo iets wonderlijks. Maar telkens als er iets anders is dan ik gewend ben ga ik weer malen, gelukkig kan ik nog wel goed slapen.

Gelukkig is mijn werkpolo zo ruim dat je nog niks ziet. Ook pas ik mijn broeken nog. Ben voordat ik zwanger werd bijna 5 kg. afgevallen en nog geen nieuwe broeken gekocht. Ze zitten 's-avonds al wel strak om me buik, dus als het zo doorgroeit moet ik binnenkort wel aan de zwangerschapsbroeken.

8. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Dames willen thuis bevallen of ziekenhuis?
    Hier word ik groot kans met 37 max 38 weken ingeleid voor geplande keizersnee, ivm met traumatishe ervaring..

Bij Kaan had ik met 37 weken 6 dagen jeuk (puppp syndroom)
    Was een heftige jeuk, heel mijn lichaam ging bloeden.
    Met 38 weken werd ik spoed ingeleid, bevalling begon om 10:00 tot 00:00 had ik weeen storm, uiteindelijk 8cm !! Nog 2 cm en dan mocht ik persen, maar de hartslag van Kaan stopte, en ik kon niet meer ademhalen!
    Navelstreng zat om de nek van Kaan, en ik werd met spoed naar de operatie kamer gebracht, en werd dus spoed keizersnee!

Heftig..:(

Daarom word ik groot kans al in Juni ingeleid voor een geplande KZ.
    Normale bevaling wil ik nooit meer meemaken.
    Krijg weer tranen in mijn ogen, man man wat was dat heftig..:(

9. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    Hallo allemaal!!

Zag al weer leuke spullen voorbij komen!!

Camera met beeld, ik zeg NIET DOEN!! hier ook 1, na 3 maand werd het al minder, daarna moest er vanalles op de draadjes worden gelegd om beeld te krijgen.
    nu na 17 maand ( al een maand kapot) monitor + camera allebei kapot!!
    van het merk luvion, 185 euro!
    Moet wel eerlijk zeggen, als je je kindje kan zien, is wel erg fijn!

Moet straks wel een nieuwe komen, maar wel een goedkopere.

vandaag geen klachten gehad

Fijne avond allemaal!

10. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Hier nog een giga koukleum nu! Niet normaal.. Zelfs in bed krijg ik t niet warm.. Hihi!

11. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    poe heftig hey..

Zelf heb ik geen keus helaas. Het wordt een geplande keizersnede met 39 weken.

12. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Heftig zeg Lilaa... Hopelijk gaat deze bevalling allemaal wat soepeler...

Hier zwanger van de 1e en we wonen in een appartement met een heel kleine slaapkamer, ons 2 pers. bed van 1.80 m. past er net in. Een kant staat tegen de muur en achter het bed hebben we een kist aan het bed vast staan waar onze koffers in zitten en winterdekbedden. Ook staat onze tv erop. Dus denk niet dat ons bed geschikt is om in te bevallen. Zie het niet zitten om in een gehuurd bed in de woonkamer te bevallen dus gaat het ziekenhuis worden....

13. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ik heb het ook zo koud!

Lilaa heftige bevalling!

Ik moest bij mijn oudste (thuisbevalling) na 2 uur persen bijna naar het ziekenhuis. Dat zag ik echt niet zitten. Bij de tweede wilde ik voor een ziekehuisbevalling gaan en uiteindelijk moest dat ook vanwege langdurig gebroken vliezen. Dit keer wil ik ook in het ziekenhuis bevallen. Geeft gewoon een veiliger gevoel, ondanks dat thuis ook heel fijn is.

14. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @lilaa... pff. Heftig bevallingsverhaal. Ik vond die van mij al behoorlijk heftig, maar die valt vergeleken bij jou reuze mee.

Ik moet in het ziekenhuis bevallen door de keizersnede vorige keer. Maar anders hadden we ook weer voor het ziekenhuis gekozen.

15. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Hey meiden! Dank jullie wel voor de lieve berichten! Ik ben blij dat er zoveel dames met mij mee duimen!!

@lilaa: ik wil liever in het ziekenhuis bevallen. Ik woon op 2 hoog en kan, indien het niet goed gaat, alleen maar uit het raam getakeld worden... Dat zie ik niet zitten :-D
    Wat een heftig bevallingsverhaal!

16. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    Ik weet het nog niet, denk het ziekenhuis

bij de 1e na 12 uur rugweeen, 1 uur persen, uiteindelijk een knip en
    vacuumpomp.

17. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Mag ik vragen waarom jij een geplande kz krijg?
    Last van je bekken? of...?

18. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Was inderdaad heel heftig dames!
    Na mijn bevalling, heb ik weken lang gehuild!
    Ook de jeuk ging niet gelijk weg, duurde nog dikke 4 weken..
    Was een HEL !! :(

19. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    En 75% krijg ik weer de puppp syndroom, daarom word ik dus al met 37/max 38 weken ingeleid (voor gepland kz), zodat ik de jeuk niet krijg.

20. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    VK wilde geen verwijsbrief geven, ze zei; niet zo overdreven joh, je bent zwanger en jah jeuk kan komen, ik liet mijn lichaam zien, zat onderbloed.. maar ze wilde geen verwijsbrief geven, me man was zoooo boos, hij schopte de tafel weg:$:( en ik had mijn vader gebelt, dus hij kwam gelijk..
    uiteindelijk hebben we van een andere vk verwijsbrief gekregen..
    En we gingen gelijk naar de ziekenhuis, en er kwam gyn kijken,
    jullie gaan niet geloven, maar ze ging echt huilen, toen ze mij zo zag:( ze zij, je hebt puppp syndroom, en zwangerschapgolestase, dat betekend, dat mijn kind dood zou geboren:(:(:(
    Ow wat waren ze lief, ze hebben mij gelijk ingeleid, en kreeg zoveel liefde volle aandacht van hunn, lieve gyn's!!!
    Voortaan mag ik nooit meer naar een VK praktijk...

Sorry voor mijn verhaal dames, volgens mij zit het nog steeds zoo dwars...:(:(

Deel Deze Pagina