Hebben jullie het ook zoo koud??? Jeetje, sinds ik weet dat ik zwanger ben, heb ik het enorm koud... Manlief maakt nu warme kruik voor mij..
Herkenbaar!!! Ik krijg hem echt niet ingetrokken...m'n darmen zijn denk ik megaopgezet.... lijkt verdikkie wel 4 maand zwanger Ik hoop ook echt dat het nog wat minder wordt, we willen het heel graag nog even geheim houden En als iedereen het dan weet, kan ik weer niet wachten tot mijn buik dik wordt hihihi, ik wordt nl. nooit echt dik. Aan het eind van mijn zwangerschap zie ik er vaak ook nog uit alsof ik 4 maanden zwanger ben, kom meestal maar 2 kg aan... maar nu is het nog iets te vroeg voor een dikke buik
Hier niets hoor...oud huis, houten vloeren, ik hoor ze bij wijze van spreken nog als ze zich omdraaien in bed hahaha, dus babyfoon is niet nodig... Zou soms willen dat het wat minder gehorig was sinds mijn oudste zoon zich fanatiek op het drummen heeft gestort...die zal wel mopperen als de baby straks ligt te slapen en hij niet kan drummen
Welkom nieuwe dames! Vanaf vandaag pijnlijke borsten! En hebben jullie ook last van "rammelende" darmen en een opgeblazen gevoel? Alle geuren die nu zo sterk binnenkomen... brrrr. Bij mij werkt gemberthee erg goed tegen de misselijkheid trouwens. Hier zullen we weinig nieuw kopen, hoor. Hebben alles nog in superstaat van onze zoon, namelijk...
Ik weet dat ik moet genieten, het is zo iets wonderlijks. Maar telkens als er iets anders is dan ik gewend ben ga ik weer malen, gelukkig kan ik nog wel goed slapen. Gelukkig is mijn werkpolo zo ruim dat je nog niks ziet. Ook pas ik mijn broeken nog. Ben voordat ik zwanger werd bijna 5 kg. afgevallen en nog geen nieuwe broeken gekocht. Ze zitten 's-avonds al wel strak om me buik, dus als het zo doorgroeit moet ik binnenkort wel aan de zwangerschapsbroeken.
Dames willen thuis bevallen of ziekenhuis? Hier word ik groot kans met 37 max 38 weken ingeleid voor geplande keizersnee, ivm met traumatishe ervaring.. Bij Kaan had ik met 37 weken 6 dagen jeuk (puppp syndroom) Was een heftige jeuk, heel mijn lichaam ging bloeden. Met 38 weken werd ik spoed ingeleid, bevalling begon om 10:00 tot 00:00 had ik weeen storm, uiteindelijk 8cm !! Nog 2 cm en dan mocht ik persen, maar de hartslag van Kaan stopte, en ik kon niet meer ademhalen! Navelstreng zat om de nek van Kaan, en ik werd met spoed naar de operatie kamer gebracht, en werd dus spoed keizersnee! Heftig.. Daarom word ik groot kans al in Juni ingeleid voor een geplande KZ. Normale bevaling wil ik nooit meer meemaken. Krijg weer tranen in mijn ogen, man man wat was dat heftig..
Hallo allemaal!! Zag al weer leuke spullen voorbij komen!! Camera met beeld, ik zeg NIET DOEN!! hier ook 1, na 3 maand werd het al minder, daarna moest er vanalles op de draadjes worden gelegd om beeld te krijgen. nu na 17 maand ( al een maand kapot) monitor + camera allebei kapot!! van het merk luvion, 185 euro! Moet wel eerlijk zeggen, als je je kindje kan zien, is wel erg fijn! Moet straks wel een nieuwe komen, maar wel een goedkopere. vandaag geen klachten gehad Fijne avond allemaal!
Heftig zeg Lilaa... Hopelijk gaat deze bevalling allemaal wat soepeler... Hier zwanger van de 1e en we wonen in een appartement met een heel kleine slaapkamer, ons 2 pers. bed van 1.80 m. past er net in. Een kant staat tegen de muur en achter het bed hebben we een kist aan het bed vast staan waar onze koffers in zitten en winterdekbedden. Ook staat onze tv erop. Dus denk niet dat ons bed geschikt is om in te bevallen. Zie het niet zitten om in een gehuurd bed in de woonkamer te bevallen dus gaat het ziekenhuis worden....
Ik heb het ook zo koud! Lilaa heftige bevalling! Ik moest bij mijn oudste (thuisbevalling) na 2 uur persen bijna naar het ziekenhuis. Dat zag ik echt niet zitten. Bij de tweede wilde ik voor een ziekehuisbevalling gaan en uiteindelijk moest dat ook vanwege langdurig gebroken vliezen. Dit keer wil ik ook in het ziekenhuis bevallen. Geeft gewoon een veiliger gevoel, ondanks dat thuis ook heel fijn is.
@lilaa... pff. Heftig bevallingsverhaal. Ik vond die van mij al behoorlijk heftig, maar die valt vergeleken bij jou reuze mee. Ik moet in het ziekenhuis bevallen door de keizersnede vorige keer. Maar anders hadden we ook weer voor het ziekenhuis gekozen.
Hey meiden! Dank jullie wel voor de lieve berichten! Ik ben blij dat er zoveel dames met mij mee duimen!! @lilaa: ik wil liever in het ziekenhuis bevallen. Ik woon op 2 hoog en kan, indien het niet goed gaat, alleen maar uit het raam getakeld worden... Dat zie ik niet zitten :-D Wat een heftig bevallingsverhaal!
Ik weet het nog niet, denk het ziekenhuis bij de 1e na 12 uur rugweeen, 1 uur persen, uiteindelijk een knip en vacuumpomp.
Was inderdaad heel heftig dames! Na mijn bevalling, heb ik weken lang gehuild! Ook de jeuk ging niet gelijk weg, duurde nog dikke 4 weken.. Was een HEL !!
En 75% krijg ik weer de puppp syndroom, daarom word ik dus al met 37/max 38 weken ingeleid (voor gepland kz), zodat ik de jeuk niet krijg.
VK wilde geen verwijsbrief geven, ze zei; niet zo overdreven joh, je bent zwanger en jah jeuk kan komen, ik liet mijn lichaam zien, zat onderbloed.. maar ze wilde geen verwijsbrief geven, me man was zoooo boos, hij schopte de tafel weg en ik had mijn vader gebelt, dus hij kwam gelijk.. uiteindelijk hebben we van een andere vk verwijsbrief gekregen.. En we gingen gelijk naar de ziekenhuis, en er kwam gyn kijken, jullie gaan niet geloven, maar ze ging echt huilen, toen ze mij zo zag ze zij, je hebt puppp syndroom, en zwangerschapgolestase, dat betekend, dat mijn kind dood zou geboren Ow wat waren ze lief, ze hebben mij gelijk ingeleid, en kreeg zoveel liefde volle aandacht van hunn, lieve gyn's!!! Voortaan mag ik nooit meer naar een VK praktijk... Sorry voor mijn verhaal dames, volgens mij zit het nog steeds zoo dwars...