Ik kom er ook bij Moet even kijken hoe dat met die lijst moet, maar dat doe ik straks ok, ben uitgeput Oh en ik ben 9 juli uitgrekend. Als ik weer fut heb zal ik alles lezen
HOi, Ook ik wil me hier graag melden. Zat al te zoeken in de zwangerschapsclubs naar een lijstje van de juli moeders maar kon daar nog niets vinden en ineens zie ik jullie hier! Wauw, wat spannend allemaal weer!!! In het voorjaar was ik ook zwanger, maar toen is op 2 juli een miskraam geconstateerd...en nu ben ik op 2 juli uitgerekend...wel bijzonder... Ik zal zo de lijst even bijwerken..(als me dat lukt hihihi)
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Bibi24 (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 2 juli 2014(Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal77 (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantallcindy (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Hooverphonic (39 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Noralie87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - __________________
mmm, nu heb ik de lijst wel gekopiƫerd, maar zijn de mooie kleurtjes weggevallen...zijn er meiden met meer ervaring die dit beter kunnen????
Welkom & Gefeliciteerd @iedereen: Ik merk dat de lijst niet goed gaat hier, voortaan doe ik alles wel.
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Bibi24 (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal77 (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantallcindy (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Hooverphonic (39 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Noralie87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Draagmoeder (.. jaar) ... kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - -
Ik heb de lijst even aangepast, voortaan doe ik alles wel, alleen wil ik nog 1/2 persoon die mij gaat helpen met de lijst? Want ik zit niet vaak achter het laptop. Wie weet hoe je lijst kan aanpassen/bijwerken?
Super Lilaa en Zonnestraal!!! Fijn dat jullie dit willen doen! Is bij jullie het nieuws al helemaal binnengekomen. Ik zat net op de bank en ineens kreeg ik weer zo'n gevoel van: "Ja! het is echt zo!!!" en daar kwamen de tranen weer...hihihi. Ik besef het nog niet helemaal hoor.... Wat betreft symptomen..niet veel...soms vlaagje misselijk ( vooral bij tandenpoetsen) en m'n borsten....die lijken wel op exploderen te staan, branderig, gevoelig, gespannen...don't tuch them!!! Ben benieuwd hoe het bij jullie is...
Hoi meiden, mag ik ook mee kletsen met jullie? Gisteren licht positief getest en vanmorgen weer wat donkerder. Morgen vroeg nog een keer maar eigenlijk voel ik me enorm zwanger ( van nummer 4). Ik ben 32 jaar. Ik ga even uit van de uitgerekende datum 9 juli. Voel me met vlagen erg misselijk. Heb ik bij de eerste 3 niet gehad....
Ik mag ook in het lijstje van juli! Ik ben voornamelijk een meelezer maar wilde dit toch even delen! Het is ons 1e kindje en in ronde 3 gelukkig raak! Mijn 'klachten' zijn puistjes, menstruatiegevoel met af en toe erge krampen, darmprobleempjes, wat vermoeid en lichtelijk 'beurse' borsten. Mijn uitgerekende datum is 3 juli... Ik vind het ontzettend spannend!
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Bibi24 (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bakfiets (? jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal77 (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantallcindy (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Hooverphonic (39 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Noralie87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zoes (32 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Draagmoeder (.. jaar) ... kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - -
Welkom bakfiets en Zoes!!! (lilaa, ze staan in de lijst) Zoes ben benieuwd naar je test , ik ben test-verslaafd namelijk....van mezelf of van anderen, maakt niet uit . Roos, 6e kindje!!! OMG !! Hoe oud zijn ze? En werk je nog, of fulltime mama?