Hier ook, ik kende het ook niet maar de boel moet plaats maken... had het zelfs vandaag en voor het eerst van 2 glazen thee 3x naar de wc geweest om de plassen! Vandaag ook van mijn lieve mama een rompertje en sokjes en een mutsje gekregen! Zo schattig!! Ook nog ff een test gedaan, staat in mijn fotoalbum! Echt een knaller!! Begin het nu toch zo langzamerhand echt te geloven haha! Heb ook maar de meegroei bh gekocht, bij de hema...ff kijken of het me bevalt!
Hier een heerlijke avond met vrienden gehad... Ze meteen verteld dat we zwanger zijn... Zo leuk Volgende week weer een eetafspraakje met andere vrienden ook dan leuk nieuws met als toetje ijs met roze en blauwe muisjes
@juli; mooi testje hoor!!! @noraly; leuk om te horen dat de reactie enthousiast was! Whieee! Wij gaan t volgende week tegen onze ouders vertellen.. Ben zo benieuwd naar de reacties!
@lilaa: Ging super goed! Was een super aardige vrouw en ik heb net mijn eerste donatie gedaan, hehe. Heb ook een wikkeldekentje gehad, super schattig! @noralie: wat heerlijk om het nieuws te delen met vriendinnen!! Bij mij vonden mijn vriendinnen het ook heel leuk (maar was het voor sommige wel heel dubbel omdat het bij hun nog niet gelukt is)!!!
Goedemorgen meiden! Allemaal goed geslapen? Hier wel! vanavond komt een mevrouw van MvM langs @ Noralie: Wat leuk dat je het al aan je vrienden verteld hebt! Ik wil het ook graag al delen maar wachten toch een echo af! @ kwaaltjes: Ik had vanochtend voor het opstaan last van mn onderbuik. Het was een gevoel van een ongesteldheidsbuik. Toen ik op ging staan was het weer weg?
Pff onzekerheid heerst.. Ik werd vanmorgen wakker.. Minder last van de boobies, krampjes.. Whaa ik werd gek.. Dus dan grijp je weer naar een test en die zegt gelukkig dat ik me geen zorgen hoef te maken
Morgen meiden! Heb een afspraak gemaakt voor de vroege echo! 21 nov Om 12.20 uur @ goo is heel normaal hoor al die pijntjes onderin. Leuk dat mvm vandaag bij jou langs komt! @ plassen moet nu al weer 3 dagen snachts mn bed uit om te plassen! Haha dat is lang terug dat ik snachts mn bed uit kwam!