Welkom sterre! Spannend he ook al is het de 3e! Mooi testen meiden! De action testen zijn top als je na je nod zit! @ vroeg wakker zijn hier nog 1. Lig vaak om 21.00 al in bed zo moe en om 5 uur ff wakker om vervolgens weer te slapen tot de kids komen rond uur of 8. @ vertellen. Ik wil zo graag maar dit keer wachten we maar het is wel gek om je moeder op de koffie te hebben en gewoon je mond dicht te houden. Eerst de 1e echo afwachten.
@goo: oooh, wat jammer, zeg. Hopelijk snel een nieuwe afspraak. @zonnestraal: ben ik ook wel benieuwd naar, ja, je fotobewerking!
O en gister voor de 2e keer gespuugd trouwens ... Bij mn 1e 2 zwangerschappen 2 keer gespuugd over de hele zwangerschap en nu net 5 weken! Ojee ben benieuwd hihi , nog meer meiden al aan het overgeven?
Dames, das de app: decoblend . Hier ook f.ucking vroeg wakker . M'n zoontje slaapt lekker uit en ik ben wakker....pffff. Maar ik mag niet klagen. De vorige zwangerschap had ik MAAGZUUR , niet normaal. En MOE MOE MOE. En KOTSMISSELIJK...... Ik ben nu over de 6wk, heb lichte ochtendmisselijkheid . Moe, maar niet zo erg als toen. En Maagzuur binnen de perken. Dan maar vroeg wakker , mij hoor je verder niet klagen .
@ kwaaltjes: Nee geen last... voel me nog steeds top! Geen kwaaltje te bekennen Ik ben altijd vroeg wakker en heb geen problemen met opstaan.. word zelfs iets voor de wekker nog wakker. Maar dat is mn ritme. 05:50 gaat mn wekkertje.. Zelfs in het weekend gaat mn klokje in mn hoofd af haha! Ik ga na mn werk ook even naar de action die testjes halen
Goedemorgen!!! Ik zag weer mooie testen voorbij zien komen.. @Misselijk: Nog niet gelukkig.. Ik ga nu ontbijten met mijn kleintje.. Tot straks! *zwaai zwaai*
Frou, hier ook precies het zelfde bijna niet Ik heb al rovise laxo gehaald, hielp de vorige keer aardig
Elke dag sinaasappels persen.... ik heb altijd moeite als ik dit niet doe. Doe ik dit wel geen problemen bij de stoelgang. En veel water drinken..
Och ja, ik kan ook zeker lastig naar de wc.. wel vervelend idd.. Begint jullie buik al een beetje op te zetten? ik heb t gevoel dat ik m al niet meer kan inhouden..
Vraagje.... Zit ik hier nu goed voor vrouwen die in 1 - 15 juli 2014 bevallen? Ik zie namelijk alleen maar oudere berichten? Alvast bedankt!
Hier is het ook heel veel fruit eten zodat de stoelgang niet zo hard word. Ben vandaag druk bezig ik ben alle kadootjes van de kids al in aan het pakken voor de sint en kerst. Mijn man zegt er na 21 jaar niks meer van! Ik heb een beetje een feestdagen fetish.lol
Morgen komt MvM hier langs, ben heel erg benieuwd! Verder heb ik af en toe last van niet naar de wc kunnen...probeer ook zo veel mogelijk fruit te eten! Vannacht was ik rond 4 u wakker om voor de 2e keer te moeten plassen...daarna nog ff wakker geweest en weer in slaap gevallen gelukkig! Ik heb geen last van ochtendmisselijkheid! Eet ook meestal ff een banaan ofzo als ik net uit bed kom. Tandenpoetsen word wel iets lastiger merk ik. Verder zo af en toe vlagen van misselijkheid overdag maar zorg dat ik regelmatig wat eet!