Yes! Vorige keer werd ik na een tijdje echt ziek van de lucht uit die flessen . Ontlasting, zeker moeilijk! Nu je het zegt, ik heb nog een fles laxo staan! Ga ik meteen tevoorschijn halen. Wat een ramp soms zeg. Buikje kan ik ook slecht verbergen (komt vast mede door mijn stoelgang ) dus probeer het maar een beetje met een sjaal te verdoezelen
Ik zie dat sommigen over 5 dagen al een eerste echo krijgen! Spannend! Krijg je er dan standaard daarna nog 1?
Hier krijg je: Eerste echo Termijn echo 20 weken echo Groei echo Liggingsecho Maar ik denk dat ik meer echo's krijg..
Wow over 5 dagen de eerste echo al weer! Spannend meiden! Hier 7 weken echo 10 weken termijn 12 weken combi test echo 20 weken Liggings echo met 34 weken O ik ben nu al weer zooo moe. Pff net een stuk wezen wandelen ff naar de speeltuin boodschapjes gedaan en nu al weer klaar voor bed!
Okee bedankt. Dan ga ik er maar vanuit dat ik er ook nog één krijg rond tien weken. Ik heb de eerst met 7wk+5dgn
Erg he die moeheid! Zo niet me zelf. En ik ben ook steeds zo chago echt niet leuk voor mijn mannen! Dan is er niks aan de hand en in 1 keer verander ik in een hormonster!
En ja over 5 dagen de echo... zenuwslopend vind ik het. Ik ben de dagen aan het aftellen. En ja als het goed is krijg ik straks evengoed nog de echo's die normaal volgen. Ik loop bij de gynacoloog vandaar een vroege echo. Als het dinsdag goed is, dan mag ik een verloskundige gaan zoeken ik hoop het zo.........
Jeeee wat veel echo's ik krijg er maar 2... Termijn echo en de 20 weken echo.... Als we kiezen voor de combinatietest krijgen we er met 12 weken ook nog eentje. Denk dat ik dat wel doe, kunnen we tenminste nog een keertje kijken naar ons kindje. Al maakt het ons niks uit als het down heeft, dan willen we het ook gewoon laten komen!
Mijn stoelgang is wel anders dan normaal, maar kan gelukkig wel iedere dag naar de wc. Waar ik wel last van heb zijn darmkrampen, jeee wat kunnen die zeer doen zeg!!
Hier maandag de eerste afspraak bij de gynaecoloog.Ik verwacht dat ze wel een echo maakt(zal wel alleen het vrucht zakje op te zien zijn).Ik weet niet precies hoe lang ik zwanger ben aangezien mijn cyclus varieert tussen de 31 en 39 dagen.
Uurtje geleden wat bloedverlies gehad bij het plassen. Nu niets meer. Vandaag wel veel gedaan. Maar pas over 3 weken echo, dus spannend :-s