Hoi meiden mag ik me bij jullie aansluiten? Ik ben 28 jaar en zwanger van mijn tweede.. Ben uitgerekent op 12 juli...
Huh oke..dan was mijn abbo plots verdwenen..raar. ik dacht het nl wel al.. zwangerschapsdementie haha
goedemorgen dames, hier nog niet veel last behalve wat weeig op de maag hopelijk blijft t daarbij laatste dagen aan t werk dus wenig aanwezig, volgende week ook veel werken helaas maar dan vrijdag echo!! spannend nog 1 week!
Verschrikkelijk, ik begin ook enorm misselijk te worden en m'n borsten gaan steeds meer zeer doen. Allemaal een goed teken, alleen voelde ik me gisterenavond zo beroerd... We moeten er wat voor over hebben!
Wow dat is al goed te zien zeg!! Ik ga straks op zoek naar een positiebroek, 's-avonds pas ik m'n broeken echt niet meer...
2 bakken koffie op maar kan niet op gang komen... blehhh... zin om te shoppen voor zwschap/kleine maar eerst maar fe echo afwachten...
Hier ook een buikje moet echt vesten dragen anders zie je het al. Word was heb over 3 weken een bruiloft en heb daar een jurkje voor haha hopelijk gaat dat niet opvallen.
Een collega vroeg gister of ik was afgevallen.. Dacht: euh nee, pas mn broek bijna niet meer en kan mijn buik ook niet meer inhouden... Maar zei: dank je wel!
Ja dat heb ik ook, kan totaal niet op gang komen... Tel de minuten af tot het weekend, heb zo geen zin meer om te werken...
Ja, ben voor de ICSI behandeling bewust (en op een gezonde manier) wat kilo's kwijt geraakt om nu mijn figuur te verpesten
Hier ook wel al een buikje! Zostraks wat bruin verlies... MvM is net geweest! Foto staat in mijn fotoalbum! Badcape gekregen en 2 kratten met 4 flessen per krat!