Leuke aankopen Lilaa Hier ontzetend moe vooral in de avond en de opgezette buik herken ik ook. Heb 2 dochtertjes 1 van 4 en 1 word over 2 weekjes 1 jaar
Haha, tja je moet er wat voor over hebben... Ik ben gelukkig nog maar met vlagen misselijk... Ook sinds vanmorgen af en toe hoofdpijn en duizelig, welkom HCG
Ik heb nog helemaal geen kleding gekocht! Alleen een meegoeibh! Wil eigenlijk zo nog wel even naar Babypark toe...aanbieding in kinderwagens alleen vriendlief vind het nodig om nog te slapen ivm zware nacht vannacht en maar 4 uurtjes slaap! Daarna lekker eten bij mijn ouders en dan ff naar m'n lieve omatje in het ziekenhuis! Fijn weekend meiden!
Lilaa: ik ben afgevallen omdat ik gewoon te zwaar was Ik woog altijd rond de 65 kilo en bij 82 kilo voelde ik me totaal niet lekker. Ik weeg nu 71,5 en voel me er goed bij Al komt het er nu weer bij natuurlijk maar mijn startgewicht is iig al een stuk lager. Tenzij ik 30 kilo aan ga komen haha... Ach ja we zien wel Palmboom: goed zeg! Knap Sas: nou inderdaad, de eerste keer dat ik 2 maatjes kleiner probeerde heb ik in stilte de winkel bij elkaar geschreeuwd omdat het weer paste Ook oude kleren paste ik weer. En mijn vriend maar vragen of ik wéér wat nieuws had. Zo jij 20 kilo, knap zeg! Heb je er iets speciaals voor gedaan? Ise: veel plezier met shoppen vanavond Noralie: leuk buikje al Zia en bapsie: wat grappig, mijn kinderen zijn ook 2 en net 4. Inderdaad drukke boel! Die jongens van mij spelen veel samen maar dat betekent ook veel samen huilen Hier een mindere dag, meh. Vanmorgen voelde ik me duizelig en heul moe. Vandaag is eigenlijk de uitslaapdag van mijn vriend maar vandaag even niet
sterre ja heerlijk he dat kleren passen, ik ging ook steeds een broekmaat kleiner haha doe je het toch ergens voor Ik heb een maandje een dieet gedaan daarna gewoon opletten wat ik eet en jij?
Ik weeg: 65 kilo, en lengte:1,68cm Ik wil de eigenlijk 5 kilo afvallen, maja... Wat voor dieet hadden jullie gevolgd? Gewoon van internet of huisarts?
♥ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missilie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal77 (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bakfiets (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rannutai (.. jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Kirasese (28 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (jongen/meisje/Verrassing) - Danielle (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Palmboom (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Hooverphonic (39 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Noralie87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Nic78 (35 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Maike79 (33 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly78 (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (26 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zoes (32 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rombely (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Draagmoeder (37 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Vosje2000 (29 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mum2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Baby09 (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (28 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Lady87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Iluna (38 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Roos6: 12 november - Eerste echo! Haiko7: 12 november - Eerste echo! Kirasese: 13 november - Intake! Zonnestraal77: 15 november - Eerste echo! Queeny : 18 november - Eerste echo! Sas27:19 november - Eerste echo! Palmboom: 19 november - Eerste echo! Nic78 : 19 november - Eerste echo! Budgie: 20 november - Eerste Echo! Piggy: 21 november - Eerste echo! Zia86: 21 november - Eerste echo! Hooverphonic: 22 november - Eerste echo! Ise: 22 november - Intake + Eerste echo! Juli85: 25 november - Intake + Eerste echo! Lady87: 25 november - Eerste echo! LiLaa: 26 november - Afspraak gyn + Eerste echo! Palmboom: 26 november - Intake! Missilie: 27 november - Eerste echo! Goo: 27 november - Intake + Termijn echo! Libra: 27 november Intake + Termijn echo! Maike: 27 november - Termijn echo! Roos6: 28 november - Intake + Termijn echo! Noralie87: 28 november - Eerste echo! Frou81: 29 november - Eerste echo! Roos99: 16 december - Eerste echo! Rombely: 17 december - Eerste Echo! ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ----------------------------------------------------------------- Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy ----------------------------------------------------------------- *Lijstje weer even naar voren gehaald, als ik wat moet bijwerken/aanpassen afspraken enz, willen jullie dat aangeven?*
Ik denk dat ik de lijst na de eerste echo ga aanpassen/wijzigen, meiden die niet meekletsen? ga ik ze weghalen..
Goed plan lila zou je bij mij echo kunnen aanpassen naar 25 nov mag lekker al eerder hihi ff een prive vraagje misschien hoor maar durven jullie sex te hebben nu je zwanger ben??
Ja, er zitten inderdaad wel namen bij op de lijst van meiden die ik hier niet meer zie meekletsen...maar misschien lezen ze nog wel mee...misschien even vragen of ze zich af en toe willen melden als ze alleen meelezen. En bij helemaal geen reactie kan je ze dan verwijderen... Het is hier in de avonden wel vaker vrij rustig...iedereen waarschijnlijk moe en vroeg naar bed....hier is het moment ook bijna gekomen denk ik...oooohhh, die moeheid is echt erg
Wauw, vandaag bij allebei de ouders geweest en het vertelt.. Vooral bij mijn eigen ouders was t een van de bijzonderste moment uit mijn leven..
Het staat op een laag pitje momenteel, 1x per week denk ik zo... Heb ook niet echt de behoefte, doe het echt voor m'n man!
Nee durf ik niet veelste bang dat ik bloeding krijg en dan nog moet wachten op de echo Ik wacht nog ff hihi Uh ik zou de namen die niet mee praten gewoon verwijderen. Is het ook een stuk overzichtelijker
Thankss haha je durft niet maar je doet het wel ik durf echt niet hoor ben bang dat ik ga bloeden ofzo wacht wel tot na 1e echo haha