Gaaf Roos!! Wij gaan het morgen aan vrienden vertellen die in aug. hun eerste kindje hebben gekregen. Ben ook zo benieuwd hoe zij reageren... We hebben namelijk geroepen dat we eerst ons huis willen verkopen en ons huis staat pas 1 mnd. in de verkoop, dus dit verwachten ze ècht niet!!
Lilaa: eigenlijk niks echt speciaals gedaan, gewoon minder eten. Wij zijn best van het lekkere eten en ik at gewoon teveel Ik heb trouwens wel een beetje op de koolhydraten gelet en minder melk gedronken op aanraden van m'n acupuncturiste Kan je mij ook op de lijst zetten? 31 jaar, 3e kindje, uitgerekend op 15 juli en ik weet nog niet of we het geslacht willen weten. Ik heb nog geen afspraken staan. Lady: ik zou op zich wel sex durven hebben maar de zin erin is even 0,0. Hier doet mijn vriend eerder moeilijk, hij vindt het lastig waar de kleine 'bij is' Roos: hier ook zo ongelofelijk moe! Poeh he, ik kan de hele dag wel slapen voor mijn gevoel. Dat had ik bij de andere 2 zwangerschappen helemaal niet.
Oh wat reactie gemist Roos99: wat leuk zeg! Is het voor je ouders de eerste keer? Noralie: ons huis staat ook te koop, nu een maandje of 5. Maar wij wilden niet wachten tot het verkocht is. Hebben jullie al kijkers gehad?
♥ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missilie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal77 (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bakfiets (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rannutai (.. jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Kirasese (28 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (jongen/meisje/Verrassing) - Danielle (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Palmboom (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Hooverphonic (39 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Noralie87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Nic78 (35 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Maike79 (33 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly78 (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (26 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zoes (32 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rombely (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Draagmoeder (37 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Vosje2000 (29 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mum2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Baby09 (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (28 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Lady87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Iluna (38 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sterre82 (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Roos6: 12 november - Eerste echo! Haiko7: 12 november - Eerste echo! Kirasese: 13 november - Intake! Zonnestraal77: 15 november - Eerste echo! Queeny : 18 november - Eerste echo! Sas27:19 november - Eerste echo! Palmboom: 19 november - Eerste echo! Nic78 : 19 november - Eerste echo! Budgie: 20 november - Eerste Echo! Piggy: 21 november - Eerste echo! Zia86: 21 november - Eerste echo! Hooverphonic: 22 november - Eerste echo! Ise: 22 november - Intake + Eerste echo! Juli85: 25 november - Intake + Eerste echo! Lady87: 25 november - Eerste echo! LiLaa: 26 november - Afspraak gyn + Eerste echo! Palmboom: 26 november - Intake! Missilie: 27 november - Eerste echo! Goo: 27 november - Intake + Termijn echo! Libra: 27 november Intake + Termijn echo! Maike: 27 november - Termijn echo! Roos6: 28 november - Intake + Termijn echo! Noralie87: 28 november - Eerste echo! Frou81: 29 november - Eerste echo! Roos99: 16 december - Eerste echo! Rombely: 17 december - Eerste Echo! ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ----------------------------------------------------------------- Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy ----------------------------------------------------------------- *Sterre82 je staat erop!*
Ik vind het zo lastig om nog niets tegen onze kinderen te zeggen...de oudsten zijn 14 en 13 dus die hebben vast door dat er "iets" is... Maar we willen even wachten op de 1e echo aangezien we in de zomer een miskraam hebben gehad. We hadden het net tegen de kinderen verteld en de volgende dag kreeg ik een miskraam Nu dus maar even wachten... Vanmiddag liepen we in de stad, zegt m'n dochter: " zullen we nog even bij de babywinkel kijken mama? Stel je voor dat ik ooit nog een broertje of zusje krijg, kunnen we vast schattige kleertjes kijken..." OOOhhhh, ik moest echt mijn tong afbijten
Wachten is moeilijk he.. Hier krijg ik steeds kusjes op mijn buik van mijn zoontje (2 jaar!) Jaaa hij weet het.. GEWELDIG is dittt..!!
Dat is zo schattig <3 IK kan ook niet wachten om het ze te vertellen....vooral mijn dochter zal in de wolken zijn...
Lilaa: dank je Roos: ja lastig he! Onze oudste vroeg een tijdje geleden of hij nog een zusje kreeg, vorige week vroeg hij het weer ( nog een broertje én een zusje haha). Ik zou het hem zo graag willen vertellen.. Ohh wat gaat hij blij zijn Maar ja, hij is nog erger dan de krant, die verteld het gelijk iedereen dus zeggen we nog niks.
Hey dames Hier een lekker luie zatersag gehad... Lila ik heb aanstaande dinsdag mijn eerste echo vanwege bruine afscheiding..Hopelijk zien wij iets of horen we het hart.. Maar ik ga vanuit van niet is te vroeg nu Sas27 Meis ik heb veel mensen horen zeggen dat sex tijdens zwangerschap niet slecht is maar ik heb woensdag avond sex gehad met mijn vriend en de volgende dag had ik bruine afscheiding tot vanochtend..niet veel alleen een paar druppeltjes maar we zijn zo erg geschrokken dat we het voor nu ff niet durven!Dus ja als je niet meer kan volhoude maar doen maar heel rustig aan...
hahaha, hier hetzelfde....de oudsten kunnen nog wel een geheim bewaren maar de jongsten ( 5 en 3 jaar) kunnen dat echt niet Daarbij komt dat we ze niet nog een keer te vroeg willen inlichten, stel dat het weer een MK wordt...dus als de echo goed is en het hartje goed klopt, durf ik het wel aan...100% zekerheid dat het goed gaat heb je natuurlijk nooit, maar dan is de kans op een mk wel kleiner... En als zij het weten, kunnen we het ook aan andere mensen gaan vertellen...zo'n zin in...ben zo benieuwd naar de reacties...het is natuurlijk de 6e Maar ik denk dat de meeste mensen het wel een beetje verwachten aangezien ik altijd roep dat ik er wel 10 wil Maar ik denk toch echt dat dit de laatste is...wordt mijn 4e keizersnede al...na de 3e zei de gyn dat alles er goed uitzag van binnen en dat ik nog een keizersnede mocht maar ik vrees dat 4 toch wel de limiet zal zijn...
wat vervelend MomtoBe92...hopen dat het snel ophoud...toch spannend...is misschien nog net iets te vroeg voor een kloppend hartje maar ik hoop dat jullie wel een mooi klein vruchtje kunnen zien zitten!!! Ik heb ook dinsdag mijn echo...ik ben dan 6 weken en 6 dagen...we hopen natuurlijk ook een mooi kloppend hartje te zien...ben benieuwd of dat al lukt...
Dag dames, heb ff snel bijgelezen, drukke dag gehad en een logeetje dit weekend, en die weet nog van niks. Lekker bankgehangen vanavond met een filmpje en chocola, haha. Heb vandaag nog wel de babydoos en de agenda opgehaald bij de babydump. De inhoud van de doos is behoorlijk roze! Voorteken? Welterusten en tot morgen! Xxx
Aahhh wat leuk roos dat we op dezelfde dag een echo hebben..ik ben nu 5+1 weken zwanger maar ik had mijn ovulatie eerder gevoeld dus het kan zijn dat ik langer zwanger ben dan verwacht! De afscheiding is sinds vanochtend niet meer te zien gelukkig... Frou81 Waar heb je je aangemeld voor de babydoos enzo? ik wil ook
Roos: begrijpelijk dat je het nu nog even stil wilt houden. 6 is echt super gaaf Hier ben ik nu al bang voor de reactie van mijn skonfamilie. Ze vinden 3 sowieso niks ( lieten ze even duidelijk weten terwijl wij altijd hebben gezegd dat we er wel 3 zouden willen ) en mijn vriend begint in januari zijn eigen zaak. Ze zijn nogal anti-risico dus ze zullen wel flink commentaar hebben dat we nu zwanger zijn van de 3e. Vind ik wel erg Ik had bij de eerste een kloppend hartje bij 6.6 weken en bij de 2e al met 5.4 weken Zelfs de gyn vond dat bijzonder Frou: ohhh chocolade.. Dat wil ik ook!!! Fijne avond!