jaaaa dat is dezelfde als die ik ga halen geweldig moooi vind ik deze ! jammer dat het zo duur is he..maar heb er alles voor over haha
Zonnestraal jeetje je bent alweer 6.5 week wat ga je snel. Via facebook heb je dat niet zo snel door hihih. Iluna misselijk oei oei, ook bij je ventje gehad? Lilaa jij ook alweer 6.5 week jeetje zeg. Jullie gaan als een trein hihi.
Mooie wagen!! Wij hebben de joolz, deze gaan we gewoon weer gebruiken voor de 2e Een erg fijne wagen en ziet er nog top uit
Ook hier actief aan het meelezen. Ben nu sinds een paar dagen misselijk dat had ik niet bij mijn eerste. En verder moeeeee. Overmorgen de echo super zenuwachtig. Ik hoop zo dat het goed is. Denken jullie dat er dan al een hartje te zien zal zijn?
Zooooo bijna 20 pagina's terug gelezen. Veel gewerkt de afgelopen dagen. Ik heb het op mijn werk verteld aan alle collega's. Wij hebben geregeld te maken met fysieke agressie, dus goed dat ik het gezegd heb, dat ze weten dat ik me wat conflictvermijdend opstel. Sex; wij hebben het pas 1 keer gedaan afgelopen tijd. Ik vond het wel een beetje eng, maar eenmaal bezig vergat ik dat Spullen kopen; wij hebben alles nog van dochter, dus dat kan ik prima gebruiken. Als het na de bevalling een jongetje blijkt, stuur ik mijn zusje naar de winkel voor een jongenspakje. In het ziekenhuis krijgt hij of zij het unisex pakje aan van onze oudste direct na de geboorte. Het wordt toch al best echt voor mij deze zwangerschap. Ik blijf de dagen aftellen tot de eerste echo. Nog 8 nachtjes slapen. Fijne avond meiden.
♥ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missilie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal77 (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bakfiets (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rannutai (.. jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Kirasese (28 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (jongen/meisje/Verrassing) - Danielle (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Palmboom (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Hooverphonic (39 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Noralie87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Nic78 (35 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Maike79 (33 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly78 (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (26 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zoes (32 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rombely (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Draagmoeder (37 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Vosje2000 (29 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mum2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Baby09 (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (28 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Lady87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Iluna (38 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sterre82 (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Roos6: 12 november - Eerste echo! Haiko7: 12 november - Eerste echo! Kirasese: 13 november - Intake! Zonnestraal77: 15 november - Eerste echo! Queeny : 18 november - Eerste echo! Sas27:19 november - Eerste echo! Palmboom: 19 november - Eerste echo! Nic78 : 19 november - Eerste echo! Budgie: 20 november - Eerste Echo! Piggy: 21 november - Eerste echo! Zia86: 21 november - Eerste echo! Hooverphonic: 22 november - Eerste echo! Ise: 22 november - Intake + Eerste echo! Juli85: 25 november - Intake + Eerste echo! Lady87: 25 november - Eerste echo! LiLaa: 26 november - Afspraak gyn + Eerste echo! Palmboom: 26 november - Intake! Missilie: 27 november - Eerste echo! Goo: 27 november - Intake + Termijn echo! Libra: 27 november Intake + Termijn echo! Maike: 27 november - Termijn echo! Roos6: 28 november - Intake + Termijn echo! Noralie87: 28 november - Eerste echo! Evelienj: 29 november - Eerste echo! Frou81: 29 november - Eerste echo! Roos99: 16 december - Eerste echo! Rombely: 17 december - Eerste Echo! ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ----------------------------------------------------------------- Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy ----------------------------------------------------------------- *Evelienj je afspraak staat erop*
Hier onze vrienden vanavond verteld dat we papa en mama worden, zo ontzettend leuk... De hele avond over baby's en bevallingen gehad haha!! Heerlijk om het te kunnen vertellen! Volgende week wil ik het ook op mijn werk gaan vertellen, ivm gordelroos besmettingen van een aantal clienten. Daar mag ik dus niet naartoe, tot nu nog onderuit weten te praten, maar vind het gewoon prettiger als ik niet hoef te liegen ed.
Ik zie leuke wagens voorbij komen! Wij hebben bij de eerste een joolz gekocht en die is nog steeds mooi en goed ondanks dat we em veul gebruiken. Ik ben er nog steeds blij mee dus dat is een blijvertje Kleertjes: bij de eerste veel neutraal gekocht omdat we niet wisten of we een jongen of meisje kregen. Bij de tweede wel dus wel veel jongensspulletjes erbij gekocht. Als het nu weer een kereltje wordt heb ik dus eigenlijk alles al. Dan wordt het shoppen voor de fun Als het een meid is dan ga ik gewoon helemaal los
Goedemorgen dames! Allemaal een fijn weekend gehad? Hier wel! Vandaag 6 weken! @Zonnestraal: gefeliciteerd met je zoon!! @Kinderwens2012: Welkom en Gefeliciteerd! @LiLaa: Mooie wagen hoor! Heel erg stoer ook met een bontje! @Vertellen: Wij willen het rond de kerst gaan vertellen.. Hoe weten we nog niet! Dus ben hard op zoek naar inspiratie. We hebben nog wel even om er over te denken! @ Kwaaltjes: Gister begon de misselijkheid en vermoeidheid! Veel geslapen dus zondag. Vanochtend zat ik in de bus en werd ik niet goed.. Werd zo ontzettend misselijk, zweetaanval en helemaal bleek. Maar gelukkig kon ik nog tot me zelf komen en heb ik het overleeft! (een busrit van 45 min!)
Mag ik ook op de lijst?? 23 jaar, 1e kindje, 7 juli uitgerekend, eerste echo 28 nov... Kvind die winterset voor die kinderwagen super mooi!! Lilaa!
Ik las dat ik gelukkig niet de enige ben die nog amper seks heeft gehad. Ik durf het nog niet zo goed (daarbij is mijn libido op dit moment ook 0). Qua wandelwagen hebben wij ook een Joolz, deze hebben we bij de 1e ook gebruikt en nu weer. Maar ik ben wel van plan om meer een draagdoek te gaan gebruiken i.p.v. een wandelwagen. Sterre dank je voor je reactie. Ik hoop ook echt dat er morgen een hartje te zien is. Ik ben echt onwijs zenuwachtig. Mijn zwangerschapsklachten worden heviger dus ik hoop dat, dat een goed teken is.
Ja, nog 1 nachtje slapen Haiko!!! Dan gaan we voor het eerst kleintje-kijken.... Er was toch nog iemand die morgen voor een echo ging.....kon het zo snel niet terug vinden.... Ik hoop zo dat we morgen alledrie met goed nieuws ons weer kunnen melden hier! Fijne dag allemaal vandaag!
Hey ladies. Wilde even laten weten dat ik nog leef en dat alles goed gaat. Lig vroeg op bed en heb een drukke baan, dus niet altijd tijd om te kletsen en zo...
Wat een mooie wagens komen er voorbij! Wij hadden bij de vorige zwangerschap al een wagen met alles er op en eraan gekregen van ouders van VL. Een rode van het merk Quinny. Ik had de vorige keer bij 6w6d hartactie. Dus haiko er kan hartactie zijn! Ik hoop het voor jullie Verder hier nu 1x sex gehad en nergens last van gehad na die tijd. Dus ik kan VL. tevreden stellen hihi. Qua kwaaltjes ben ik de hele dag door met vlagen misselijk en heb nu 2x overgegeven.. Hopelijk blijft alles binnen de perken. Ook de moeheid is hier een nekkende factor. Gewoon nergens zin in hebben, pff... Ook lig ik savonds vroeg in bed, heerlijk. Ik studeer nog, deed hbo-v maar ga naar mbo-v. Dit zodat ik het beter kan combineren straks met de kleine. Ik ga naar een school waar kinderopvang bij is, dus dat is ideaal. Na het mbo kan ik alsnog hbo versneld doen. Verder werk ik in een verzorgingshuis voor ouderen. De ene keer sta ik in de zorg, andere keer weer in de huishouding of keuken. Ik werk er sinds 2009 en heb het er erg naar mijn zin.