Gefeliciteerd allemaal! Heb me op de lijst gezet, hoop mee te mogen kletsen! Gister positief getest en vandaag precies 4 weken zwanger, uitgerekend 6 juli. Heb erg veel last van mijn darmen trouwens . Heb me vandaag ingeschreven bij de verloskundige, misschien een beetje vroeg. Wanneer regelen jullie dat soort dingen?
Wat apart jouw klachten te lezen heb echt precies dezelfde incl. misselijk. Vooral die heftige menstruatiekrampen zijn echt niet fijn! Slik er paracetamol voor want anders is het echt niet uit te houden soms... Hopelijk blijft dat niet mijn hele zwangerschap!
In ben allang blij dat ik niet echt misselijk ben. Ik moet in de ochtend wel ff opstarten. En ik was vergeten erbij te vermelden dat ik nu veel korter slaap. Maar ik vind deze klachten nog te overzien. Als ik erge krampen heb ben ik wel ff angstig maar ik verlies geen bloed, dus het zal wel goed zitten!
Even voor de duidelijkheid weer: lijst wordt alleen door mij en zonnestraal bijgewerkt. pimpermel: Welkom!!!
Alleen een zwangerschapsgerelateerde onkostenvergoeding. Testen, kleding enz. Waarom wil je dat weten?
Net roze gespot dus denk vandaag of morgen dat het over is helaas!! test ook lichter maar wel groot glas water gedronken Afwachten al had ik zo'n vermoeden dat het niet goed zat
Dit meen je niet Bibi Jij had al paar dagen steeds lichte strepen toch? (+/- 2 weken?) Niet leuk,ik weet niet wat ik moet zeggen, sterkte meis!! *Knuffel*
Dames waar zijn jullie allemaal? is zoo rustig... @Hier: lekker gegeten, ga zo douchen. Heb lage rug pijn/ en liespijn. Hebben jullie dit ook? Bij Kaan had ik het ook rond deze termijn.. Tot straks!!
Hoi allemaal, Het lijkt mij leuk om met jullie mee te kletsen Ik heb vandaag ook positief getest na een ivf poging. als het goed is dan is de uitgerekende datum 3-7-2014 ik ben 30 jaar en ons 2e kindje @Bibi sterkte hopelijk blijft het goed gaan!
hoi hoi, vandaag lekker gewandeld in het bos met de kids, tassen vol bladeren en takken mee terug...maar wat een heerlijk herfstweertje vandaag! Hier ook af en toe last van steken/pijn in de liezen en bekken. De boel wordt toch al wat weker denk ik...bijzonder toch hoe je lichaam zich aan het klaar maken is voor de groei van het kindje.... Bibi, spannend zeg, hoop voor je dat het goed gaat.... en Sas27, van harte welkom, leuk hoor de groep wordt steeds groter
Sas27, welkom!!! Na IVF, super!!! Lilaa, heb dat ook...nu weer wat rustiger. Begint vaak weer 's avonds laat..... Dames, er mogen testen geshowd worden hier hoor .
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Bibi24 (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bakfiets (? jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal77 (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantallcindy (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Hooverphonic (39 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Noralie87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Pimpermel (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zoes (32 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Draagmoeder (37 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Bibi24: 13 november - Eerste echo! LiLaa: 26 november - Afspraak gyn + Eerste echo! Bibi24: 4 december - Tweede echo! ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- *Sas27 je staat erop!* Hartje staat erop zonnestraal, hihihi
Lilaa, er mist een hartje bij "zwangerschapslijst" Zeg maar het 1e hartje, snap je wat ik bedoel? Ik weet namelijk niet hoe je die leuke hartjes voor elkaar krijgt .
Meiden die het geslachts verrassing willen houden, willen jullie dat even doorgeven, zodat ik de lijst kan aanpassen / kleurtje geven.