Ik had al rekening gehouden met het idee dat er weinig te zien zou zijn.. Maar niks.. Dat was toch wel ff slikken. Bij de eerste zag ik met 4 weken en 3 dagen een vruchtzakje (weliswaar nog niks erin, maar toch een zakje) en nu nog niks.. Bahbah.. Heb er een naar gevoel aan over gehouden, ondanks dat ik weet dat het niks wil zeggen nog.. Maar ineens voelt vrijdag als een hele cruciale dag..
Tine! Wat naar meis! Hopelijk is het een wondje en verder niks ernstigs! We gaan van het positieve uit he!
Jeetje vosje en tunes..dikke knuf voor jullie meiden.. Lilaa mijn eerste afspraak en echo is op 29 november..
Lilaa, sinds vanochtend. Eerst gewoon op papier en dan paar uur later ook bij plassen. Nu nog steeds maar lijkt niet erger geworden. Gewoon op inlegkruisje zoals paar uur geleden maar niet dat het sneller vol zit. Ja het kan enkele dagen duren als het onschuldig zou zijn omdat het niet snel geneest in de vagina, dus hopen dat ik al na enkele dagen geen last meer heb! En dat ik volgende week niks meer heb en met ietwat goed gevoel naar de echo kan! Wat mij ook wat zorgen baart is dat mijn borsten minder pijn doen, voel ze nog wel maar minder.... Pfffff
Vosje, hopen dat het gewoon nog wat te vroeg is he! Normaalgezien kan je oas met zekerheid rond 7/8 weken iets zien dus kan allemaal nog. Maar ik weet beeeeest hoe je je voelt! Omdat je weet dat het alle kanten uit kan op dit moment net zoals bij mij!
Ja precies. Tuurlijk wil ik positief blijven, maar uit zelfbescherming moet ik er ook rekening mee houden dat het dus wel eens niet goed kan zijn.. En dat is best pittig
Inderdaad! Is bij mij ook. Vk zegt dat het goed kan dt het gewoon een bloeding is en dat da ff kan duren en goed kan bloeden en mk is heviger bloeden maarja je weet nooit wat er nog volgt en mk is gewoon mogelijkheid hier Net zoals bij jou je ziet nog niks kan goed te vroeg zijn maar kan ook vroeg mk zijn... enja positief denken is goed maar je moet gewoon altijd denken aan wat mis kan lopen ook! Inderdaad bescherming, maar het voelt rot he! Ik wil je niet naar beneden halen hoor maar ik begrijp je gewoon! Het 'normale' zou zijn dat er al iets zit, maarja ene keer gaat het sneller dan de andere... Dus niet volledig negatief denken he
Eb net het eerste gegeten op een dag (kitkat en rijstwafel...) ja in niks andere zin. Nu wat misselijk en zuur gevoel....:/ En koude voeten dus kwaaltjes zijn er nog of weer maarja wilt denk ik niks zegge...
♥ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missilie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal77 (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bakfiets (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rannutai (.. jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Kirasese (28 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (jongen/meisje/Verrassing) - Danielle (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Palmboom (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Hooverphonic (39 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Noralie87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Nic78 (35 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Maike79 (33 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Tinebx (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly78 (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (26 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zoes (32 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rombely (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Draagmoeder (37 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Vosje2000 (29 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mum2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Baby09 (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (28 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Lady87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Iluna (38 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sterre82 (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lieke84 (29 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Roos6: 12 november - Eerste echo! Haiko7: 12 november - Eerste echo! Kirasese: 13 november - Intake! Zonnestraal77: 15 november - Eerste echo! Queeny : 18 november - Eerste echo! Sas27:19 november - Eerste echo! Palmboom: 19 november - Eerste echo! Nic78 : 19 november - Eerste echo! Budgie: 20 november - Eerste Echo! Piggy: 21 november - Eerste echo! Zia86: 21 november - Eerste echo! Tinebx: 21 november - Eerste echo Hooverphonic: 22 november - Eerste echo! Ise: 22 november - Intake + Eerste echo! Juli85: 25 november - Intake + Eerste echo! Lady87: 25 november - Eerste echo! LiLaa: 26 november - Afspraak gyn + Eerste echo! Palmboom: 26 november - Intake! Missilie: 27 november - Eerste echo! Goo: 27 november - Intake + Termijn echo! Libra: 27 november Intake + Termijn echo! Maike: 27 november - Termijn echo! Roos6: 28 november - Intake + Termijn echo! Noralie87: 28 november - Eerste echo! Evelienj: 29 november - Eerste echo! Frou81: 29 november - Eerste echo! Beccy: 29 november - Eerste echo! Roos99: 16 december - Eerste echo! Rombely: 17 december - Eerste echo! ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ----------------------------------------------------------------- Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy -----------------------------------------------------------------
@tine: hoop dat alles meevalt meis.. Zal voor je duimen! @roos6: wat fijn! Een kloppend hartje! Daar moet op gedronken worden.. Oh nee.. Dan maar een sapje @mum2be en haiko: benieuwd naar jullie verhalen!! @hier: beste krampjes hier.. Lijkt net alsof mn buikspieren uit elkaar worden getrokken.. Moet ook constant mn buik laten "uitbuiken" om er minder last van te hebben.. Verder gaat alles top!
Hoi hoi, Net terug van de echo en voel me een beetje beduusd. Van de ene kant mag ik niet klagen. Inwendige echo gehad en meteen een hartslag te zien, maar het vruchtje was niet zo goed te zien en was 0,475 mm groot. De gynacoloog gaf het 50/50 procent kans gezien mijn verleden met miskramen. Ik zou dan nu 6 weken en 1 dag zijn. Hij gaf wel aan dat als hij mij niet kende en ik met de laatste cyclusdagen dit doorgaf en hij deze echo zag dat het wel goed was. Vandaar dus mijn beduusde gevoel.
Mijn eerste zwangerschap kreeg ik op 6+2 een mooi, sterk hartje te zien, maar het vruchtje was ook wat klein. Met 7+2 is het hartje gestopt met kloppen, maar dit zegt helemaal niets. iedere zwangerschap verloopt totaal anders en ik hoop voor je dat in jouw geval je een late ovulatie of innesteling hebt gehad en dat je gewoon wat dagen achter ligt. Dikke knuffel en niet teveel peinzen want stress is niet goed.
pfff ik zit nog steeds in de stress. ik ging er vanuit goed nieuws of slechts nieuws te krijgen, maar nu weet ik het nog niet
Kom op niet stressen! Je hebt kloppend hartje gezien, blijf positief! En ze kunnen niet eens goedmeten!!!! Meten doen ze pas met termijn echo...
Pff niet stressen.... dat lukt me niet. Ik wou dat het al maandag was. Het kloppend hartje daar ben ik super blij mee, zeker weten. Maar de arts was gewoon erg twijfelig aan het doen. Ik heb net moeten huilen omdat ik gewoon niet weet wat ik nou wel of niet mag voelen.